vanhami 22.01.2006 23:09:15 | |
---|
Kuuntelin tuossa kanssa jonkin verran noita otoksia, sen verran hoppua ollut, että en kerenny vielä kaikkia. Sua lemmin biisissä kuuluu vaan taustalla kun meikäläinen huutaa, "perrkele mulla ei oo vitunkaan hajua missä mennään oon vaan soittavinani..." Hauskaa oli!!! Poppamies on vaan kateellinen, mutta sehän tuli jo todistettua aiemmin. |
isojussi 22.01.2006 23:18:20 (muokattu 22.01.2006 23:18:28) | |
---|
Tämähän on se turakaisten puolustelija jolta nyt ei kannata odottaakaan mitään kovin järkevää. HOHO! Jaag määvai? Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
isojussi 22.01.2006 23:22:34 | |
---|
Itse paikalta poissaolleena pidän täysin itsestäänselvänä että noiden sinänsä varmaan hauskojen musiikkipläjäysten analysointi jälkeenpäin on sama kuin kaatais hiekkaa kamelin kenkään. Ihanniijjust. Toi miithän oli vaan tekosyy nousuhumalalle eikä mitään taidetta. Hinoja taltiointeja - niistä kuuluu homman onnistuminen - eli perkeleen hauskaa oli. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
ÄM 22.01.2006 23:54:40 | |
---|
Voi helvetin helvetti! Rupesin just kuuntelemaan ja naapurit ei saa unta. Ei sen takia, että kuuntelen kovaa (luurit on käytössä), vaan siksi, että naurattaa niin saakelisti. Aivan mahtavaa! Hyvä, kun piano tipahtaa välillä pois, niin kuulee vähän, mitä ittekin on myrkyttäny. Ei sillä, että siinä ois jotain vikaa, mutta näissä linja-äänityksissä jää aina akustiset soittimet vähän varjoon. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
ÄM 23.01.2006 00:24:31 | |
---|
"Vuorossa on rutmikitara". Nyt riittää, mä nauran itteni uneen. Have veti kyllä helevetin hienosti. Lavalle, kun ei juuri mitään kuullu, niin katoin, että jotain se siinä kiekuu, mutta kylläpä soi. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
jeppeq 23.01.2006 01:16:09 | |
---|
Sua lemmin biisissä kuuluu vaan taustalla kun meikäläinen huutaa, "perrkele mulla ei oo vitunkaan hajua missä mennään oon vaan soittavinani..." ahaa, se olitkin sinä... Have veti kyllä helevetin hienosti Kyllä on semmonen saundi että toimii. Tuota raitaa mä rukkailin "hetken verran", että sen biisin kokonaisuuden olis saanu kuulostaan paremmalta, mutta kun ei kannuja, basso ja skittoja näköjään menny sen mikserin kautta, niin "kohtuu vaikee" sieltä oli mitään nostaa esiin. Se on siinä. Hyvät naiset ja herrat - kompppikitarasoolo ! |
Guido 23.01.2006 01:48:12 | |
---|
"Vuorossa on rutmikitara". Nyt riittää, mä nauran itteni uneen. Ei helvettiläinen. Taidetta. Saakelein hieno rumpusoolo, eikä edes poliisit estänyt... Ei voi lusikalla ottaa, kun on kauhalla annettu. |
poppamies 23.01.2006 07:19:59 | |
---|
Tämähän on se turakaisten puolustelija jolta nyt ei kannata odottaakaan mitään kovin järkevää. HOHO! Jaag määvai? Eiku minua se kuhalainen tarkoittaa kun oon yleensäkin ollut sitä mieltä että pitäis soittaa kunnolla jos kerran soittaa. G-strings are for strippers |
kuunsirppi 23.01.2006 07:53:49 | |
---|
Eikös kukaan saanu talletettua niitä alkuillan juttuja, vaikkapa sitä monenkotunninhumppasenytolikaan? Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
poppamies 23.01.2006 11:57:06 | |
---|
No, sain tässä tietää että tekniikka siellä teidän joulujuhlassa on ollut suoraa p-ersiistä. Kukaan ei kuullut edes omaa "instrumenttiaan", puhumattakaan naapurin yrityksistä. On varmaan pitänyt soittaa vanhasta ulkomuistista vain. Jonkunlainen monitorointi ois varmaan ollut paikallaan. G-strings are for strippers |
AnselmiMaa 23.01.2006 12:03:07 | |
---|
No, sain tässä tietää että tekniikka siellä teidän joulujuhlassa on ollut suoraa p-ersiistä. Kukaan ei kuullut edes omaa "instrumenttiaan", puhumattakaan naapurin yrityksistä. On varmaan pitänyt soittaa vanhasta ulkomuistista vain. Jonkunlainen monitorointi ois varmaan ollut paikallaan. Joo, erittäin paikallaan. Mutta ei sitä siinä olotilassa ja humpan riemun myrskynnässä ymmärtäny.. Kaikki vaa halus soittaa nii prkleesti, ja kaikkihan soitti nii prkleesti Join - ehkä en.. |
kuunsirppi 23.01.2006 12:09:53 | |
---|
Joo, erittäin paikallaan. Mutta ei sitä siinä olotilassa ja humpan riemun myrskynnässä ymmärtäny.. Kaikki vaa halus soittaa nii prkleesti, ja kaikkihan soitti nii prkleesti Ton vois ottaa pienenä vinkkinä seuraavaa tapahtumaa varten, että olis jonkinlainen monitorointi :o/ Tai sitten ei nauhoteta noita juttuja... Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
AnselmiMaa 23.01.2006 12:10:56 | |
---|
Ton vois ottaa pienenä vinkkinä seuraavaa tapahtumaa varten, että olis jonkinlainen monitorointi :o/ Tai sitten ei nauhoteta noita juttuja... Monitorit ok, rekkikielto ei ok.. Join - ehkä en.. |
kuunsirppi 23.01.2006 12:11:19 | |
---|
Monitorit ok, rekkikielto ei ok.. no okei....annan siimaa.... Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
EP 23.01.2006 12:12:57 | |
---|
Monitorit ok, rekkikielto ei ok.. Ehdotan, että seuraavalla kerralla kaikki musa tulee playback:nä. Ja mieluumin alkuperäiseltä levyltä.. 8)) |
omarklah 23.01.2006 12:13:03 | |
---|
Ton vois ottaa pienenä vinkkinä seuraavaa tapahtumaa varten, että olis jonkinlainen monitorointi :o/ Tai sitten ei nauhoteta noita juttuja... Olihan siellä sidefillit paikoillaan - kukaan vaan ei pyytänyt lisää volaa niihin, että ois kuullut... Tosin basistin tontille kuului laulu ja piano paikoitellen liiankin lujaa... Tää sit sanois tälleen... |
baron 23.01.2006 12:18:22 | |
---|
Olihan siellä sidefillit paikoillaan - kukaan vaan ei pyytänyt lisää volaa niihin, että ois kuullut... Tosin basistin tontille kuului laulu ja piano paikoitellen liiankin lujaa... Kyllä se piano ilmeisesti kaikille muille kuului paitsi pianistille, mutta turhaa hienostelua se vain olisi ollut! My name is Baron, Sir Baron. |
AnselmiMaa 23.01.2006 12:21:14 | |
---|
Kyllä se piano ilmeisesti kaikille muille kuului paitsi pianistille, mutta turhaa hienostelua se vain olisi ollut! Just! Se "keikka" on jo mennyt. Odotellaan seuraavaa ja toimitaan samanlailla....???!!!! Ja taas naurattaa.. -kukas tää on? -ekkö ittees tunne? -voi prkl &"!€=/("€&)!") Join - ehkä en.. |
ÄM 23.01.2006 12:24:55 | |
---|
Muilla se on mennyt niin, että siellä ei itteensä kuullut ja nyt nauhalta kuulee. Kun taas näin rumpulilla se on niin, että siellä kuuli ja nauhalta ei, joka on ehkä ihan hyväkin olla juuri niin päin. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
AnselmiMaa 23.01.2006 12:26:23 | |
---|
Muilla se on mennyt niin, että siellä ei itteensä kuullut ja nyt nauhalta kuulee. Kun taas näin rumpulilla se on niin, että siellä kuuli ja nauhalta ei, joka on ehkä ihan hyväkin olla juuri niin päin. kulkuri oot, kulkuri onnen oot - oooooOOOoooOo ;) Join - ehkä en.. |