Aihe: Muusikko vitsejä:Lisätkää hyviä!
1 2 3 4 520 21 22 23 2460 61 62 63 64
BassoSisko
10.10.2010 08:00:20
jjussila: Mä voin näin savolaisena sanoo, notta siellä se hesalainen makaa edelleen puoli naamaa turpeessa...vai muka tekevät jotain savolaisille, höps!

Savolainen puhua sutkauttais stadilaisen tainnuksiin.
Epämuusikko
30.10.2010 17:47:31
Like a rhinestone cowboy
touched for the very first time.
I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood).
blaekie
01.11.2010 18:28:12

Ei ihan muusikkovitsi, mutta sopii tänne joukkoon.

AMMATEI TURKKULAISITTAI

Opettaja kysele oppilailt, mitä laste vanhemma tekevä tyäkses.
Lapse vastaileva: "poliisi, palomiäs, myyjä, virkailija jne."
Ville (7v.) mene totiseks, eikä vastaa mittä.
Opettaja kysy, minkälaist tyätä Villen vanhemma tekevä?
"Äiti on toimistos töis", sano Ville ja vaikene.
Opettaja kyssy: "Mitä isäs tekke?"
Ville vasta: "Isä on tanssijana homobaaris. Hää strippa ittes alasti
yleisö eres.
Joskus, jos tarppeks makseta, hän harrasta seksi asiakkaitten kans
baarin takahuanes."

Opettaja järkytty vastauksest, laitta muut oppilat tekemä
väritystehtävä ja viä Villen sivummal.
"Onko todella totta mitä kerroit isästäs?", opettaja kuiska.
"Ei", kuiska Ville takasi, "oikeesti iskä pela lätkää Turun
Palloseuras mut em mää kehrannu sano sitä".
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ...
KanttoriPiiparinen
02.11.2010 18:57:45
Pikku Ville joutui häpeilemään isänsä ammattia myöskin pankkikriisin aikaan. Oli vastannut opettajan tiedusteluun isän ammatista: -Se soittaa haitaria bordellissa.
Opettajan tarkempaan tiedusteluun pikkuinen Ville oli selittänyt: -Enhän mä voinu kertoo et se on pankinjohtaja.
Ei tämä tästä enää pahemmaksi voi muuttua.
jykke65
03.11.2010 09:56:25

KanttoriPiiparinen: Pikku Ville joutui häpeilemään isänsä ammattia myöskin pankkikriisin aikaan. Oli vastannut opettajan tiedusteluun isän ammatista: -Se soittaa haitaria bordellissa.
Opettajan tarkempaan tiedusteluun pikkuinen Ville oli selittänyt: -Enhän mä voinu kertoo et se on pankinjohtaja.

Tai vastaavasti: Se on lammaspaimen:- Enhän mä kehdannu sanoa et se on basisti =)
Koitettaisko kerrankin aloittaa kaikki samasta biisistä ja samaan aikaan?
Riksteri
03.11.2010 10:02:27
KanttoriPiiparinen: Pikku Ville joutui häpeilemään isänsä ammattia myöskin pankkikriisin aikaan. Oli vastannut opettajan tiedusteluun isän ammatista: -Se soittaa haitaria bordellissa.

Englannin tunnilla piti kaikkien kertoa isänsä työstä mahdollisimman monisanaisesti ja kun vuoroni tuli, kerroin hänen olevan teurastaja.
baron
03.11.2010 10:07:56

Riksteri: Englannin tunnilla piti kaikkien kertoa isänsä työstä mahdollisimman monisanaisesti ja kun vuoroni tuli, kerroin hänen olevan teurastaja.

Joskus koulussa mun pikkubroidini sai aineen aiheeksi "Surullinen syksy". Hän kirjoitti veljensä (eli mun) kuolemasta.
Opettaja otti yhteytttä mutsiin ja otti osaa ja sanoi että hyvin mun pikkubroidini on kestänyt tämän raskaan tilanteen.
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
half
03.11.2010 11:52:05
jykke65: Tai vastaavasti: Se on lammaspaimen:- Enhän mä kehdannu sanoa et se on basisti =)

Sikopaimenen poika kai sentään kertoo isänsä olevan basisti.
Meikäläisen MySpace-profiili
BassoSisko
09.11.2010 07:34:28
Mies sanoi yhtenä päivänä vaimolleen:
-Kulta, minä haluaisin jotain pientä, metallinhohtoista joka kiihtyy muutamassa sekunnissa nollasta sataan, miten olisi jos mentäisiin huomenna vähän ajelulle...
Seuraavana päivänä mies sai hienosti paketoidun paketin, josta paljastui vaaka!!!
Epämuusikko
09.11.2010 17:38:01
Saisko niitä muusikkovitsejä taas.
Muusikkovitsi ei ole muusikkovitsi, jos se ei kärsi Muusikon korvaamista esim. ruotsalaisella tai muulla.

Esimerkkinä vanha big bandin istumajärjestysvitsi.
-Mikä erottaa trumpetistit apinoista?
-Pasuunasektio.
hvinnamo
09.11.2010 17:44:45
Tää on vääntämällä väännetty muusikkovitsiksi:
Oli määrätty ulkonaliikkumiskielto 10 jälkeen illalla Kapkaupungissa.Kymmentä vaille kymmenen neekeri(rumpali) juoksee kovaa vauhtia kotiinpäin ja poliisi ampuu hänet siihen paikkaan! Toinen poliisi kysyy että miksi ammuit, kello ei ole vielä 10? .Ampuja vastasi: -Toi on vanha soittokaveri ja tiedän missä hän asuu, ei hän olisi ikinä ehtinyt kotiin siihen mennessä..
Funkånaut
09.11.2010 18:55:06

Veneellinen jazz-muusikoita oli soutelemassa järvellä. Yht'äkkiä basisti tippuu laidan yli ja huutaa veden varasta: "Mä en osaa uida." Veneestä huudetaan takaisin: "Improvisoi."
"Vain hullu haluaa seurustella kanssani. Ja minä en seurustele hullujen kanssa."
Kyllikki
09.11.2010 19:44:21 (muokattu 09.11.2010 19:47:42)
Helvetti kun mieli tekis laulaa, mutta kun ei osaa sanoja eikä säveltä...
Epämuusikko
16.11.2010 20:11:11
Kyllikki: Jazzmuusikkojen vanhainkoti:

http://www.yle.fi/elavaarkisto/?s=s … ;g=8&ag=91&t=663&a=5785

en pysty tuota katsomaan, mutta jos mukana on Loireen suomennos maailman huonoimmasta "fuusio"kappaleesta Birdland, niin en muuta sano kuin voi että.
Kyllikki
17.11.2010 12:19:58 (muokattu 17.11.2010 12:20:10)
Epämuusikko: en pysty tuota katsomaan, mutta jos mukana on Loireen suomennos maailman huonoimmasta "fuusio"kappaleesta Birdland, niin en muuta sano kuin voi että.

Ei ole musiikkiesitys laisinkaan, vaan Loiromaiseen tapaan kerrottu tarina, joka tosin voisi hyvinkin olla alkujuontona Birdland/"Ukkola" -kappaleelle, jota onneksesi ei kuitenkaan klipissä esitetä.
Helvetti kun mieli tekis laulaa, mutta kun ei osaa sanoja eikä säveltä...
Epämuusikko
17.11.2010 13:58:54
Kyllikki: Ei ole musiikkiesitys laisinkaan, vaan Loiromaiseen tapaan kerrottu tarina, joka tosin voisi hyvinkin olla alkujuontona Birdland/"Ukkola" -kappaleelle, jota onneksesi ei kuitenkaan klipissä esitetä.

huhhuh. hyvä.
se on jotain....eieieieieieieiei.
jhh
26.11.2010 17:03:53

yksi basistivitsi vielä:

Q: Mitä basisti sanoi, kun sai viiskielisen basson?
A: Aika tiukalla tää hihna.....
Vade retro religio
AlaE
26.11.2010 22:54:11
jhh: yksi basistivitsi vielä:

Ihan mahottoman hauska on tämä vitsi.
blaekie
26.11.2010 23:34:23

jhh: yksi basistivitsi vielä:

Eihän tossa nyt mitään, mut ennenkun noita viiskielisiä bassoja oli edes keksitty, kehuskeli basistit nelikielisiä, että muuten hyvä basso, mutta toi hihna on hiukan kireellä vedettyään sen E-kielen kaulan yli.
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ...
rintapek
27.11.2010 00:04:47

AlaE: Ihan mahottoman hauska on tämä vitsi.

Jos basisteista on puhe, niin mihin jäi se vitsi...?
One kind of music only - the good kind
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)