Tankero 19.11.2007 01:45:07 | |
---|
My name is... Varmasti, vissiin. |
rintapek 19.11.2007 02:16:37 | |
---|
En vaimon työvuoroista edelleenkään ole varma. Vieläkin on vaarana, että saatan tullakin. Jos tulen, niin tuon mukanani mitä puuttuu, mutta minua ei vielä uskalla varmaksi laskea, olen pahoillani. Yritän päästä, tuo kiinnostaisi. One kind of music only - the good kind |
half 19.11.2007 08:59:58 | |
---|
Entäpä ; "ei saa jäädä tuleen makaamaan!" ? Tai; " Inariin susia naimaan " |
Mikko T. 20.11.2007 23:45:31 | |
---|
Tuus ny perkele - munkin "E":ni alkaa melkoiselle todennäköisyydellä feidautua "V":ksi. Se olis ihan mahtavaa jos sekä haitari- että pasuunahurjat molemmat pölähtäisivät paikalle. Lupaan tarjota molemmille huikan taskumatistani. Laulajaaaaaa! Ekkössää ollukki yhteydessä sinne Plevnan suuntaan? Tarviiko tehdä enää mitään järjestelyjä / olla yhteydessä keneenkään vai tietävätkö he, että meidän epämääräinen ryhmämme tulossa ja lava/soittopaikka sekä lavan läheiset pöydät on varattu meille? Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
baron 21.11.2007 00:11:25 | |
---|
lavan läheiset pöydät on varattu meille? Tä? Kuka sitä hirveää möykkää kestää kuunnella? "Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt)
The piano is essentially a percussion instrument (Cindy Cox) |
Tankero 21.11.2007 01:10:19 | |
---|
Tai; " Inariin susia naimaan " Höpsis, annoin jo oikean vastauksen. Varmasti, vissiin. |
kuunsirppi 21.11.2007 08:16:38 | |
---|
Se olis ihan mahtavaa jos sekä haitari- että pasuunahurjat molemmat pölähtäisivät paikalle. Lupaan tarjota molemmille huikan taskumatistani. Laulajaaaaaa! Ekkössää ollukki yhteydessä sinne Plevnan suuntaan? Tarviiko tehdä enää mitään järjestelyjä / olla yhteydessä keneenkään vai tietävätkö he, että meidän epämääräinen ryhmämme tulossa ja lava/soittopaikka sekä lavan läheiset pöydät on varattu meille? Mä olen sinne kyllä vielä lähempänä yhteydessä (=joulukuun alkupuolella). Silloin toivoisinkin olevan jo melkolailla tiedossa, ketä on tulossa, että tiedetään, kuinka monelle suurinpiirtein pöydät varataan. Lisäks laitan tänne sitten vaikka linkin heidän ruokalistaansa, jos joku haluaa palvelun nopeuttamiseksi tilata ruuan etukäteen valmiiksi. Viimeksi se toimi hyvin, kun näin monet meistä olivat tehneet. Plevnassa on muuten tosi hyvä ruoka. Kannattaa siis varautua syömään siellä ;o) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
kuunsirppi 21.11.2007 08:17:51 | |
---|
Tää keskustelu on nyt levinnyt niin käsiin taas, kuten normaalia, että olis mukavaa, jos pikkuhiljaa sais tietoa tulijoista ja sitten myös tietysti siitä, kuka tuo mitäkin vermeitä mukanaan, että kaikki tarvittava olis käytettävissä ;o) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
baron 21.11.2007 09:02:09 (muokattu 21.11.2007 09:02:32) | |
---|
Tää keskustelu on nyt levinnyt niin käsiin taas, kuten normaalia, että olis mukavaa, jos pikkuhiljaa sais tietoa tulijoista ja sitten myös tietysti siitä, kuka tuo mitäkin vermeitä mukanaan, että kaikki tarvittava olis käytettävissä ;o) Oisko jotain avata uusi säie ja ekaan viestiin uhkailu, että tälle säikeelle ei p:n jauhantaa (ikään kuin se mitään auttaisi:-) "Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt)
artope 21.11.2007 09:12:42 | |
---|
Oisko jotain avata uusi säie ja ekaan viestiin uhkailu, että tälle säikeelle ei p:n jauhantaa (ikään kuin se mitään auttaisi:-) No ei varmana auta. Laittaa tänne kuka tahansa, vaikka kuinka asiallisen säikeen, niin AINA menee sivuraiteelle. "Asiahan ei minulle mitenkään kuulu, mutta omapahan on mielipiteeni" |
kuunsirppi 21.11.2007 11:43:14 (muokattu 21.11.2007 11:46:09) | |
---|
laulaja V Mikko T V omarklah V riff manjaana E isojussi jyrkkä E uruttaja faith ÄM E Timi jjsound Aune Coelhinho21 E (tosin melko varma, kalenterissa vahva merkintä, parissa viikossa varmistuu lopullisesti) ellipellinen half jeppeq paice60 baron v_m_kangas E tiina62 V Ukko E korgie Guido Jon Lord Anonymous-Jazz vanhami Rokkimamma E! No niin...nostetaanpas tätä listaa taas vähän, että päästään asiaan. Onko lisättävää/muutettavaa? Nuo, kenen nimen perässä ei ole mitään kirjaimia, lasketaan V:ksi! PLIIS! Älkää kirjotelko enää mitään off-topiceja tähän Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
kuunsirppi 21.11.2007 11:43:54 | |
---|
Tähän perään vois sitten laittaa nimensä, jos tuo jotain soitinta/äänentoistoon tarvittavaa rompetta: Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
baron 21.11.2007 11:56:30 | |
---|
Tähän perään vois sitten laittaa nimensä, jos tuo jotain soitinta/äänentoistoon tarvittavaa rompetta: Baron: yhdet kiipparit ja sille monitorin. "Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt)
omarklah 21.11.2007 12:17:10 (muokattu 21.11.2007 12:17:42) | |
---|
Baron: yhdet kiipparit ja sille monitorin. Omarklah: 4-kielinen basso + sille tarvittava vahvistinlaitteisto(soveltuu myös useampikielisille :o) ...so what? |
uruttaja 21.11.2007 12:19:07 | |
---|
laulaja V Mikko T V omarklah V riff manjaana E isojussi jyrkkä E uruttaja faith ÄM E Timi jjsound Aune Coelhinho21 E (tosin melko varma, kalenterissa vahva merkintä, parissa viikossa varmistuu lopullisesti) ellipellinen half jeppeq paice60 baron v_m_kangas E tiina62 V Ukko E korgie Guido Jon Lord Anonymous-Jazz vanhami Rokkimamma E! No niin...nostetaanpas tätä listaa taas vähän, että päästään asiaan. Onko lisättävää/muutettavaa? Nuo, kenen nimen perässä ei ole mitään kirjaimia, lasketaan V:ksi! PLIIS! Älkää kirjotelko enää mitään off-topiceja tähän En tule pikkuessaan. |
kuunsirppi 21.11.2007 12:24:51 | |
---|
En tule pikkuessaan. No mikä sulle nyt tuli? Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
kuunsirppi 21.11.2007 12:25:14 | |
---|
Baron: yhdet kiipparit ja sille monitorin. Omarklah: 4-kielinen basso + sille tarvittava vahvistinlaitteisto(soveltuu myös useampikielisille :o) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
kuunsirppi 21.11.2007 12:26:02 | |
---|
laulaja V Mikko T V omarklah V riff manjaana E isojussi jyrkkä E faith ÄM E Timi jjsound Aune Coelhinho21 E (tosin melko varma, kalenterissa vahva merkintä, parissa viikossa varmistuu lopullisesti) ellipellinen half jeppeq paice60 baron v_m_kangas E tiina62 V Ukko E korgie Guido Jon Lord Anonymous-Jazz vanhami Rokkimamma E! Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
uruttaja 21.11.2007 12:27:11 | |
---|
No mikä sulle nyt tuli? Miten niin? |
kuunsirppi 21.11.2007 12:38:58 | |
---|
Miten niin? No jos kerran perut tulos...Mä jo niin odotin, että näkisin sut livenä ;o) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |