EP 28.04.2018 07:11:59 | |
---|
Prophet: Haitaristi voidaan vapauttaa verosta, koska hän käyttäytyy tosi hyvin eikä turhia sooloile. https://www.youtube.com/watch?v=TyAbnr7AdPA Mun mielestä näyttää siltä, ettei sille ole kerrottu ihan kaikkea? HAHAHAA!! |
Janne Ikonen 28.04.2018 20:10:53 | |
---|
https://youtu.be/os3-3K4DtwgTämmöisen päivätanssishown kaikkine tanssijoineen kun järjestäisi...Voisi tuoda piristystä tänne mehtäkukkien maahan :) |
EP 29.04.2018 13:03:26 | |
---|
Janne Ikonen: https://youtu.be/os3-3K4Dtwg Tämmöisen päivätanssishown kaikkine tanssijoineen kun järjestäisi...Voisi tuoda piristystä tänne mehtäkukkien maahan :) Eipä se ainakaan soittajista kiinni ole. Luultavasti edelleen tanssien järjestäjä ilmoittaa mitä saa soittaa ja mitä ei. |
EP 08.05.2018 08:20:34 | |
---|
|
Prophet 08.05.2018 18:30:10 | |
---|
|
EP 20.05.2018 07:57:29 | |
---|
|
House Band 20.05.2018 11:19:50 | |
---|
Soundi painaa,mutta haitari vain painaa. |
EP 20.05.2018 13:26:59 | |
---|
House Band: Mikä tossa on live,jos saan kysyä? Kysy vaan! :D :D |
House Band 20.05.2018 13:52:48 | |
---|
EP: Kysy vaan! :D :D No mää kysyn? :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Soundi painaa,mutta haitari vain painaa. |
EP 21.05.2018 07:58:04 (muokattu 21.05.2018 07:58:46) | |
---|
House Band: No mää kysyn? :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Lähtökohtaisesti juu.. on siinä yhtä paljon "livee" ku useimmallakin tämän päivän keikkaorkesterilla. E: Alkaskohan nyt jo juttua tulemaan useammaltakin? |
House Band 21.05.2018 08:10:46 | |
---|
EP: Lähtökohtaisesti juu.. on siinä yhtä paljon "livee" ku useimmallakin tämän päivän keikkaorkesterilla. E: Alkaskohan nyt jo juttua tulemaan useammaltakin? Sä olet ihan kuutamolla noiden juttujes kanssa. Sun mielestä bändit on vaan soittavinaan ja musa tulee koneelta,niinkö? Kyllä ainakin lauantaina soitettiin ihan livenä ja niin soitti vihollisbändikin. Mene joskus keikalle,niin näet mitä siellä tapahtuu. Nyt ei lasketa noita torivetoja jossain Nokialla,vaan ihan oikeita tanssikeikkoja. Soundi painaa,mutta haitari vain painaa. |
EP 21.05.2018 08:40:09 | |
---|
House Band: Sä olet ihan kuutamolla noiden juttujes kanssa. Sun mielestä bändit on vaan soittavinaan ja musa tulee koneelta,niinkö? Kyllä ainakin lauantaina soitettiin ihan livenä ja niin soitti vihollisbändikin. Mene joskus keikalle,niin näet mitä siellä tapahtuu. Nyt ei lasketa noita torivetoja jossain Nokialla,vaan ihan oikeita tanssikeikkoja. Taidat ollakin WW? |
House Band 21.05.2018 12:03:47 | |
---|
EP: Taidat ollakin WW? No en taida. Tiedän kyllä miehen,ollaan oltu samoilla keikoilla aikoinaan,mutta valitettavasti en ole päässyt nauttimaan kitarointiaan samaan bändiin. Soundi painaa,mutta haitari vain painaa. |
WanhaWetäjä 21.05.2018 14:02:53 (muokattu 21.05.2018 15:20:12) | |
---|
EP: Taidat ollakin WW? Jaahans...tiettyä samaa meissä kieltämättä on, olisiko se kenties sitä että molemmilla on kokemusta muusikon duunista riittävästi jotta voimme olla asioista ihan omaa mieltä ja ei tarvi mutuilla mistään. Itse olen jo lopettelemassa "mahtavaa" uraani joka alkoi yli 40 vuotta sitten, taitaa tuo ikärasismi tai oikeastaan todellisuus iskeä kun ei kellekkään kelpaa. Vanha&ruma&realisti, huono kombinaatio. Ei vaan jaksa kenenkään perseitä nuolla, hommat tehdään aina asiallisesti ja niin hyvin kuin osataan, jos ja kun se ei näemmä riitä niin ok. Niin ja otsikkoon liittyen ; jos olisin ok haitaristi jonka 2. soitin on kitara, vaikkakin vähän sinneppäin ja joka stanan ralli rrrrautalankatyyliin soitettuna niin hommia olisi, nyt olen vain ok kitaristi ja kalenteri on tyhjä. Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
markus16 21.05.2018 15:15:46 | |
---|
Kaiken kuulemani perusteella tuo "vain ok kitaristi" on aika falskisti laukaistu. Itsekin haluaisin pitää omaa soittoani "ihan ok" tasoisena, mutta samaan luokkaan ei lukeuduta ikäpäivänä. Ne on ihan samat turakaiset joille kelpaa kahden markan haitaritrio ja rosson a la carte hyvästä vastineesta rahalle. Jos jotain ei voi kapitalistilta oppia, niin ei mitään.
-Skywriter |
House Band 21.05.2018 16:40:30 | |
---|
WanhaWetäjä: Jaahans...tiettyä samaa meissä kieltämättä on, olisiko se kenties sitä että molemmilla on kokemusta muusikon duunista riittävästi jotta voimme olla asioista ihan omaa mieltä ja ei tarvi mutuilla mistään. Itse olen jo lopettelemassa "mahtavaa" uraani joka alkoi yli 40 vuotta sitten, taitaa tuo ikärasismi tai oikeastaan todellisuus iskeä kun ei kellekkään kelpaa. Vanha&ruma&realisti, huono kombinaatio. Ei vaan jaksa kenenkään perseitä nuolla, hommat tehdään aina asiallisesti ja niin hyvin kuin osataan, jos ja kun se ei näemmä riitä niin ok. Niin ja otsikkoon liittyen ; jos olisin ok haitaristi jonka 2. soitin on kitara, vaikkakin vähän sinneppäin ja joka stanan ralli rrrrautalankatyyliin soitettuna niin hommia olisi, nyt olen vain ok kitaristi ja kalenteri on tyhjä. Juuri näin. Aamen. Soundi painaa,mutta haitari vain painaa. |
EP 22.05.2018 13:06:55 | |
---|
markus16: ..Ne on ihan samat turakaiset joille kelpaa kahden markan haitaritrio ja rosson a la carte hyvästä vastineesta rahalle. Useimmiten kelpaa, mutta koskaan ei kannattaisi mennä sieltä mistä aita on matalin. Oman itsensä vuoksi kannattaa kehittää/ kehittyä. Niillä resursseilla mitä käytettävissä on. Sosiaalisuus myös tärkeää (vaikkei itse kovin sosiaalinen olisikaan ..aina) :D No, tämä nyt varmaan kaikille selvä, oli vaan pakko lisätä. :) |
Sax-pappa 22.05.2018 15:14:35 | |
---|
markus16: Ne on ihan samat turakaiset joille kelpaa kahden markan haitaritrio ja rosson a la carte hyvästä vastineesta rahalle. Ne samat turakaiset kuitenkin pitää taloudellisesti pystyssä niin Rosson, kuin suuren osan soittajistakin. Eli ei paha. Tässä musagenressä kun ei (onneksi) ole apurahataiteilijoita, niin ei voi ihan taiteella ja luovuudella elää. |
WanhaWetäjä 22.05.2018 16:15:19 | |
---|
Sax-pappa: Ne samat turakaiset kuitenkin pitää taloudellisesti pystyssä niin Rosson, kuin suuren osan soittajistakin. Eli ei paha. Tässä musagenressä kun ei (onneksi) ole apurahataiteilijoita, niin ei voi ihan taiteella ja luovuudella elää. Näinhän ajattelevat useimmiten he jotka eivät omaa lainkaan itsekritiikkia ja ottavat esim turakaisten kehut vastaan rinta kaarella "vttu että mä olen hyvä" vaikka olisi vetänyt päin persettä koko illan. Ns ansiottomat ablodit ovat lähinnä kiusallisia ja niitä(kin) on saatu yllin kyllin, jopa tilanteissa joissa ei voi vaan käsittää miksei kukaan ole tullut vttuilemaan bandin huonosta soitosta sen sijaan että tulevat kehumaan keikan jälkeen. Mutta jokainen asettaa itselleen riman korkeuden, jos sen haluaa aina vaan alittaa eikä välitä vtunkaan vertaa mistään niin hän ei ole oikeasti muusikko. Oma lajinsa on väärän harrastuksen pariin ajautuneet täydellisen epämusikaaliset ihmiset jotka eivät vaan tajua/kuule todellisuutta, karaokessahan näitä piisaa. Itse aiheesta, huonolle timelle ja tyylitajuttomalle soitolle haittavero, soittimesta riippumatta. Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
Sax-pappa 22.05.2018 16:24:49 | |
---|
WanhaWetäjä: Näinhän ajattelevat useimmiten he jotka eivät omaa lainkaan itsekritiikkia ja ottavat esim turakaisten kehut vastaan rinta kaarella "vttu että mä olen hyvä" vaikka olisi vetänyt päin persettä koko illan. Ns ansiottomat ablodit ovat lähinnä kiusallisia ja niitä(kin) on saatu yllin kyllin, jopa tilanteissa joissa ei voi vaan käsittää miksei kukaan ole tullut vttuilemaan bandin huonosta soitosta sen sijaan että tulevat kehumaan keikan jälkeen. Mutta jokainen asettaa itselleen riman korkeuden, jos sen haluaa aina vaan alittaa eikä välitä vtunkaan vertaa mistään niin hän ei ole oikeasti muusikko. Oma lajinsa on väärän harrastuksen pariin ajautuneet täydellisen epämusikaaliset ihmiset jotka eivät vaan tajua/kuule todellisuutta, karaokessahan näitä piisaa. Itse aiheesta, huonolle timelle ja tyylitajuttomalle soitolle haittavero, soittimesta riippumatta. En nyt oikein ymmärrä tuota ajatusta, että "turakaisille" voi vetää alta riman. Mutta en olekaan muusikko, vaan harrastaja, joka yrittää parastaan taitojensa puitteissa. Ja siinä ohessa suhtautuu kunnioittavalla asenteella yleisöönsä, koostuipa se sitten musiikkia ymmärtävistä tai ymmärtämättömistä. Enkä onneksi ole katkeroitunut ; ) |