artope 30.12.2007 15:34:57 | |
---|
400. kehu! "Asiahan ei minulle mitenkään kuulu, mutta omapahan on mielipiteeni" |
rintapek 31.12.2007 20:50:16 | |
---|
400. kehu! Ketä kehuit? vai poimitko vain rusinat pullasta ;-) One kind of music only - the good kind |
v_m_kangas 02.01.2008 09:49:28 | |
---|
Olipas positiivinen yllätys tuo Salla Krok. Todella lupaava nuori laulajatar. Asenne kohdillaan ja pirtsakka ote esiintymisessä. Humppaa tai soita humppaa |
Sertzo S 02.01.2008 11:29:23 | |
---|
Olipas positiivinen yllätys tuo Salla Krok. Todella lupaava nuori laulajatar. Asenne kohdillaan ja pirtsakka ote esiintymisessä. Olen kuullut äänitteeltä, joten täysi tukeni jo sen perusteella hänelle. |
Tankero 02.01.2008 13:15:58 | |
---|
Olipas positiivinen yllätys tuo Salla Krok. Todella lupaava nuori laulajatar. Asenne kohdillaan ja pirtsakka ote esiintymisessä. Minkä perän tyttöjä se lienee? Varmasti, vissiin. |
Mandoman 02.01.2008 13:25:04 | |
---|
Minkä perän tyttöjä se lienee? Syntyjään Nätti-Jussin kotipitäjästä. Eiku! |
baron 04.01.2008 00:07:18 (muokattu 04.01.2008 00:11:03) | |
---|
Terveisiä Uruttajan keikalta kun oli uskaltautunut tulla sieltä tunturin juurelta tänne susirajan tuntumaan. 1. Joteskin sitä tuntee itsensä joteskin insuffisientiksi kun ei oikein kritiikkiä keksinyt, mutta toisaalta täähän on kehusäie 2. Bändi osoitti taas kerran todeksi sen, että ei kunnon tanssimusiikki mitään kitaraa tarvitse (OK, jos on sivistynyt ja ammattitaitoinen kitaristi eikä mikään vinguttaja ei pahemmin haitaksikaan ole) 3. Uruttaja itse yllätti, paitsi että sitä urkuaan hipelöi, oli myös ihan kunnon laulaja ja osasi sen vaikeammankin puolen eli pianon ihan hienosti. Vaikuttavaa oli mm. Rebeca Mauleón vaikutteinen pianosoolo piisissä "Sway" eli "Keinu kanssani" 4. Vaikka bändi ei montaa lattaria soittanut niin clavet oli kohdallaan 5. Illan kruunasi pystö, sekä näyttävä, lauloi hyvin että otti spiikeillään yleisön handuun. Kaiken tän ammattitaidon kuulemisen/kuuntelemisen jälkeen tuli mieleen että jos mun sittenkin olisi pitänyt ottaa pitsinnypläys harrastukseksi keikkailun sijaan, tunteeko teistä joku sen alan opettajaa? "Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt)
The piano is essentially a percussion instrument (Cindy Cox) |
uruttaja 04.01.2008 00:54:47 | |
---|
Terveisiä Uruttajan keikalta kun oli uskaltautunut tulla sieltä tunturin juurelta tänne susirajan tuntumaan. 1. Joteskin sitä tuntee itsensä joteskin insuffisientiksi kun ei oikein kritiikkiä keksinyt, mutta toisaalta täähän on kehusäie 2. Bändi osoitti taas kerran todeksi sen, että ei kunnon tanssimusiikki mitään kitaraa tarvitse (OK, jos on sivistynyt ja ammattitaitoinen kitaristi eikä mikään vinguttaja ei pahemmin haitaksikaan ole) 3. Uruttaja itse yllätti, paitsi että sitä urkuaan hipelöi, oli myös ihan kunnon laulaja ja osasi sen vaikeammankin puolen eli pianon ihan hienosti. Vaikuttavaa oli mm. Rebeca Mauleón vaikutteinen pianosoolo piisissä "Sway" eli "Keinu kanssani" 4. Vaikka bändi ei montaa lattaria soittanut niin clavet oli kohdallaan 5. Illan kruunasi pystö, sekä näyttävä, lauloi hyvin että otti spiikeillään yleisön handuun. Kaiken tän ammattitaidon kuulemisen/kuuntelemisen jälkeen tuli mieleen että jos mun sittenkin olisi pitänyt ottaa pitsinnypläys harrastukseksi keikkailun sijaan, tunteeko teistä joku sen alan opettajaa? Kiitos käynnistä Sinulle Baron. Oli mukava nähdä livenä. Kiitos myös kehuista. |
manjaana 04.01.2008 01:53:57 | |
---|
Kiitos käynnistä Sinulle Baron. Oli mukava nähdä livenä. Kiitos myös kehuista. Heh, no kai nyt sua kehuu, jos ei ihan puusilimä tahi korva ole... -Ennen jutut oli perseestä, nykyään naama on muuttanut samaan osoitteeseen- |
uruttaja 04.01.2008 02:21:57 | |
---|
Heh, no kai nyt sua kehuu, jos ei ihan puusilimä tahi korva ole... No justiinsa joo. Kiitos vaan Sinullekin, mä ihan punastun. |
jjussila 04.01.2008 09:02:34 | |
---|
No justiinsa joo. Kiitos vaan Sinullekin, mä ihan punastun. Älä viitti, se on vain alkkoholin aiheuttamaan kiihtynyttä pintaverenkiertoa.... ..ei helev...olisko noin?..... |
rintapek 05.01.2008 04:42:11 | |
---|
No justiinsa joo. , mä ihan punastun. Uruttaja???... punastuu??? Tuon näkemisestä meikäläinen vaimoineen maksaa pääsyliput mennen ja tullen. One kind of music only - the good kind |
riff 05.01.2008 12:34:27 | |
---|
Uruttaja???... punastuu??? Tuon näkemisestä meikäläinen vaimoineen maksaa pääsyliput mennen ja tullen. Jos nyt ei punastu niin ainakin punottaa...! Kerran punotti silmät..;-) Soittaja soittaa, haitaristi haittaa! |
Sertzo S 05.01.2008 13:58:30 | |
---|
Jos nyt ei punastu niin ainakin punottaa...! Kerran punotti silmät..;-) Kuula punoitti kummasti meidän kesämökin saunassa viime kesänä. Punoitti kyllä mullakin. ;) |
aisa 07.01.2008 11:20:18 | |
---|
En mä liian tosissaan ottanu. Olen vain kuullu tuollaisen "voittajana poistuttiin" -lauseen livenä. :) ja kauluspaidan rintamukseen jäi mykerö... HAH HAH!!! juodaan mitä juodaan, mutta kaljaa päälle. |
tiikeli-teija 07.01.2008 19:38:25 | |
---|
Jees..kiitoksia laitan myös viime viikonlopusta,jospa joku seuraavien bändien heeboista näitä lueskelee. Launtaina tanssimassa kävin Auran nuortentalolla,babysitteri kun järjestyi ja Juha Metsäperää pitää kiittää hyvästä ja tanssittavasta musiikista.Miehellä hieno ääni ja meno aivan mahtava. Sunnuntaina pojan kanssa oltiin luistelemassa Parkin kentällä ja livahdettiin kahvion kautta Pyrkivän päivätansseja salaa katsomaan..mummot pyöri,mutta lauteilla oli tosi hauska bändi.Hyvä-ääninen rumpali-laulaja ja muutenkin kunnon vilkkusilmä-meno pojilla.Joku Trabantti tai Trapetsi oli orkan nimi.Kiitos. Hyvää viikonalkua kaikille! Terv. Teija. |
Marshall83 08.01.2008 00:48:11 (muokattu 13.01.2008 17:34:38) | |
---|
Jees..kiitoksia laitan myös viime viikonlopusta,jospa joku seuraavien bändien heeboista näitä lueskelee. Launtaina tanssimassa kävin Auran nuortentalolla,babysitteri kun järjestyi ja Juha Metsäperää pitää kiittää hyvästä ja tanssittavasta musiikista.Miehellä hieno ääni ja meno aivan mahtava. Kiitos Teija, kerrotaan terveiset eteenpäin. -Asia kunnossa. |
Marshall83 13.01.2008 17:34:08 | |
---|
-Musiikkia Korville- ja kumppanit veti hienosti eilen! Ja muutenkin oikein lepposta porukkaa, mukavat humpat oli! -Asia kunnossa. |
manjaana 13.01.2008 17:37:07 | |
---|
-Musiikkia Korville- ja kumppanit veti hienosti eilen! Ja muutenkin oikein lepposta porukkaa, mukavat humpat oli! Olik MK:lla peruukki matkassa :)) -Ennen jutut oli perseestä, nykyään naama on muuttanut samaan osoitteeseen- |
Marshall83 13.01.2008 17:59:45 (muokattu 13.01.2008 18:00:00) | |
---|
Kyllä bäkkärillä joku peruukki vilahti mut päässä en nähny :) -Asia kunnossa. |