vanhami 23.07.2005 03:06:25 | |
---|
Vanhami voi kertoa omista entisistä keikka "kengistään" :-) Simplexillä on aikaa lomalla miettiä taas asioita... Meikäläisen kengät on samaa linjaa puvun kanssa. Käytetyt, mutta käyttökelposet ja lattialta lavalle hieman hämärässä savukoneen hönkiessä katsotutuna, ihan asialliset... Ostin vähän toista vuotta sitten jalaksen sellaiset työkengät. Mustat, hieman "industrial grade" näköiset, mutta hemmetin hyvät jalassa. Niissä on joku iskunvaimennus. Pelaa samperin hyvin. Jalkakivut ja pakotus väheni huomattavasti. niin sitä ennen ne kengät oli hieman mailmaa ja maaliikin nähneet... |
poppamies 23.07.2005 21:01:58 | |
---|
..mutta hemmetin hyvät jalassa. Niissä on joku iskunvaimennus. .. Kengät on tärkeet. Ostin tässä joku aika sitten Kesportista sellaiset silikooni-iskarit jotka laitoin lempikeikkakenkiin. Se on sellainen kiilanmuotoinen, pikkasen muotoiltu pala joka tulee kantaan. Loistava keksintö, ilmeisesti suunniteltu juoksioille mutta toimii hienosti rokkenrollisakin. Maksoivav vähän toistakymmppiä pari mutta on kyllä joka sentin arvoiset. Suosittelen! G strings are for strippers |
Tankero 23.07.2005 21:56:18 | |
---|
Ja paita kans. Velipoika lähti reisuun ja vohkin sen jonkin erikoiskilpa tanssipaidan keikalle. Kiiltää ja kaikkea. On ihme jos ei löydy oikeat tempot. |
Timi 23.07.2005 23:39:26 | |
---|
Taidan olla melkosen hyvissä käsissä,ko vaimo vielä jaksaa hoitaa puvuston kondikseen ennen keikkaa.silittää smokkipaidan ja tavallisella keikalla mustat housut ja mustan pikkutakin ja siihen kuuluvan(legendaarisen tummanpunaisen)paidan. |
baron 24.07.2005 00:42:50 | |
---|
Taidan olla melkosen hyvissä käsissä,ko vaimo vielä jaksaa hoitaa puvuston kondikseen ennen keikkaa.silittää smokkipaidan ja tavallisella keikalla mustat housut ja mustan pikkutakin ja siihen kuuluvan(legendaarisen tummanpunaisen)paidan. Eiks ne oo sitä varten keksitty? "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |
Timi 24.07.2005 00:58:51 | |
---|
Jo tokkiinsa,kun on suhteen alkuvaiheissa sovittu,että tää homma on niinku enstex tärkeetä. |
isojussi 24.07.2005 12:43:04 | |
---|
...Ostin tässä joku aika sitten Kesportista sellaiset silikooni-iskarit... Jummanglade. Vois olla maino täkokoselle pitkäselkäselle ukolle. Mikä jottei toki käy kai ihan mihin kenkiin vaan? Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
isojussi 24.07.2005 12:47:39 | |
---|
Ai niin perskuta: Eilen kun oli just keikalle lähdössä, auto pakattuna tuli suihkusta, piti lähtee liikenteeseen viiden minuutin päästä.... No rouva oli huomannu, että housujen haarovälissä oli kolmen sormen mentävä repeemä.... Mustat reistaskuhousut jalkaan, kulmahousut kainaloon ja keikalle. Kulmikset jalkaan vasta, kun olin roudannu. Reikä oli onneks semmosessa paikassa, ettei näkyny. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
aisa 24.07.2005 12:50:09 | |
---|
Ai niin perskuta: Eilen kun oli just keikalle lähdössä, auto pakattuna tuli suihkusta, piti lähtee liikenteeseen viiden minuutin päästä.... No rouva oli huomannu, että housujen haarovälissä oli kolmen sormen mentävä repeemä.... Mustat reistaskuhousut jalkaan, kulmahousut kainaloon ja keikalle. Kulmikset jalkaan vasta, kun olin roudannu. Reikä oli onneks semmosessa paikassa, ettei näkyny. mulla toi ei toimi kun haju paljastaa että reikä on housussa... petriä ammuttiin tuala mettässä. |
isojussi 24.07.2005 12:58:34 | |
---|
mulla toi ei toimi kun haju paljastaa että reikä on housussa... Mä olisin kans eilen tarvinnu hajunkestävät housut. Pieretti koko ehtoon niin pirusti.... Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Mynthor 24.07.2005 16:54:01 | |
---|
Ai niin perskuta: Eilen kun oli just keikalle lähdössä, auto pakattuna tuli suihkusta, piti lähtee liikenteeseen viiden minuutin päästä.... No rouva oli huomannu, että housujen haarovälissä oli kolmen sormen mentävä repeemä.... Mustat reistaskuhousut jalkaan, kulmahousut kainaloon ja keikalle. Kulmikset jalkaan vasta, kun olin roudannu. Reikä oli onneks semmosessa paikassa, ettei näkyny. Roudausteipillä sisäpuolelta housut kasaan. Muistaa vaan ottaa teipin veks ennen seuraavaa pesua, paitti että hirviät liimatöhnöthän sinne jää kasseihin tarttumaan. Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat. |
aisa 24.07.2005 16:56:23 | |
---|
Roudausteipillä sisäpuolelta housut kasaan. Muistaa vaan ottaa teipin veks ennen seuraavaa pesua, paitti että hirviät liimatöhnöthän sinne jää kasseihin tarttumaan. tarttuuhan sitten ees joku kasseihin. petriä ammuttiin tuala mettässä. |
isojussi 24.07.2005 19:42:55 | |
---|
Uuret hajettu Kuljun fäshuun shopista. 24,90€ Vanhat saa jäärä varabyysiks Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
manjaana 24.07.2005 23:40:35 | |
---|
tarttuuhan sitten ees joku kasseihin. Jep ja hoituu samalla vaivalla karvojen poisto... ;oP Vanha varis vaan vikkelä.. |
ninmari 25.07.2005 09:31:01 | |
---|
Tuli noista kengistä mieleen, että turhamaisuudellani varmaan pilaan takakäpäläni kun seisoksin keikalla lähes kymmenen sentin korkkareissa..Ja voitte poijjat uskoa että viimeiset setit on TUSKAA!! Usein kyllä pokkana laulankin ainakin viimeisen puolituntisen ilman kenkiä!Ja eipä ole kommenttia tullut keltään..laulukin kai luistaa paremmin kun voi keskittyä muuhunkin kuin jaloissa tuntuvaan tuskaan. Mun muusikkomies silittää itse paitansa ja housunsa.Mä pesen,jos ne on ilmestyneet pyykkikoriin.Omia vaatteita en silitä,jos ei ole ihan pakko.Tulee ostettua sellaista ryysyä,että eivät helposti ryttäänny..=) |
El Condor 25.07.2005 11:24:16 | |
---|
Hommattiin bändille keikkavarusteeksi smokit v. 2000, kun niitä sai milleniumhuuman jälkeen aika edullisiin poistohintoihin. Viime kesän jälkeen kävi sitten mielessä, että josko näitä voisi joskus pesettääkin, kun alkoivat olla aika jäykässä kunnossa. Veimme sitten smokit joukolla pesulaan. Kun kävimme parin päivän päästä hakemassa loimet takaisin, oli pesulan täti ihan rikki. Hän oli kuulemma joutunut pesemään ne kahteen kertaan, kun ei vielä ensimmäisellä kerralla ollut tullut puhdasta jälkeä. Kehotti tuomaan ensi kerralla vähän aikaisemmin. Saatiin silti sovittu paljousalennus, vaikka pesetys olikin teettänyt kaksinkertaisen määrän työtä. "Get to the point where you don't have to practice. This leaves a lot more time for eating or wasting time." |
pekkajau 25.07.2005 11:32:09 (muokattu 25.07.2005 11:33:22) | |
---|
Yksi tuttu urkuri likas pikkutakkinsa aikoinaan keikan jälkeisessä "karonkassa"! Siinä oli sinappia, kerran syötyjä nakkeja, kaljatahroja ja huulipunaa kauluksessa. Se meni ja huuhteli sen loimen lammessa ja se kun oli jotan Vaatehuoneen halpoja Jan Stuartteja niin tietysti ne pahvitoppaukset olalla meni ihan vituralleen ja kyhmylle ja se pieneni parilla numerolla siinä pesussa.Se takki päällä seuraavalla keikalla urkurimme oikein tihkui seksiä! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
isojussi 25.07.2005 12:06:51 | |
---|
Mun kaveri joka on vaatehuonekauppias, kehotti pesemään Turon klubarin konheessa. Hyvä tuli, eikä sikistyny. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Jalmus 25.07.2005 14:11:11 | |
---|
Asiasta sadanteen: tulipa lauantaina 23.7. kuluvaa vuotta koettua -jos niin voi sanoa- kauhunhetkiä Mäntsälän suurlavalla. Keikkakuteita vaihtaessani totesin laihtuneeni, peili ja vyön reiät sen todistivat. Lisäksi suorat housuni olivat juuri pestyt ja silitetyt, kuten myös paitanikin. Tyytyväisenä itseeni puettuani aloin kaivelemaan pukupussista kenkiäni ja eiköhän vain niin käynytkin, että toinen kenkäni oli mukana Mäntsälässä ja toinen puolestaan kotona Joensuussa! Soitto vaimolleni varmisti tämän tosiasian. Oli muuten pikkuisen kornin näköinen yhdistelmä: pikkutakki, suorat housut ja SANDAALIT! Ja kyllähän se hävetti koko illan. Vaikka maailma olisi millä mallilla tahansa, sutenööri se vitut välittää. |
uruttaja 25.07.2005 14:15:44 | |
---|
Asiasta sadanteen: tulipa lauantaina 23.7. kuluvaa vuotta koettua -jos niin voi sanoa- kauhunhetkiä Mäntsälän suurlavalla. Keikkakuteita vaihtaessani totesin laihtuneeni, peili ja vyön reiät sen todistivat. Lisäksi suorat housuni olivat juuri pestyt ja silitetyt, kuten myös paitanikin. Tyytyväisenä itseeni puettuani aloin kaivelemaan pukupussista kenkiäni ja eiköhän vain niin käynytkin, että toinen kenkäni oli mukana Mäntsälässä ja toinen puolestaan kotona Joensuussa! Soitto vaimolleni varmisti tämän tosiasian. Oli muuten pikkuisen kornin näköinen yhdistelmä: pikkutakki, suorat housut ja SANDAALIT! Ja kyllähän se hävetti koko illan. Mulla jäi kerran molemmat kengät kotiin ja vedin keikan pitkävartiset talvilenkkarit ja normaali keikkapuku päällä. 46 numeron kengistä on se hyöty, että bändissä ei ole varakenkiä, eli Siperia opettaa... |