JK 08.06.2005 17:56:39 (muokattu 08.06.2005 17:57:43) | |
---|
Tämä siksi, että haluan vielä suojella anonymiteettiäni ja näytteen kautta saattaa joku jopa esittäjän tunnistaa. Mäpäs tiedän kuka sä oot! ;) Ja tiedän senkin että vedät helkkarin hyvin, ei muuta kuin reipasta kesää ja otahan välillä lomaakin. "Älä kysele, pääset vähemmällä" -A.Anttila |
Fuzzy Boner 08.06.2005 18:58:57 | |
---|
Mäpäs tiedän kuka sä oot! ;) Mäpäs tiedän kuka 4R on!! Jeah Olet kirjoittanut keskusteluun 8600 kirjoitusta |
uruttaja 08.06.2005 19:08:09 | |
---|
Mäpäs tiedän teidät kaikki. |
poppamies 08.06.2005 19:11:09 | |
---|
Mäpäs tiedän teidät kaikki. Tiedä häntä... Mahdollisesti myytävänä EBS MultiComp jos hyvin sattuu. En myy sittenkään! Saatan sensijaan myydä jotain muuta. |
Fuzzy Boner 08.06.2005 19:11:12 | |
---|
Mäpäs tiedän teidät kaikki. Itseasiassa niin mäkin. Olet kirjoittanut keskusteluun 8600 kirjoitusta |
uruttaja 08.06.2005 19:11:35 | |
---|
Itseasiassa niin mäkin. ;) |
Fuzzy Boner 08.06.2005 19:12:39 | |
---|
Tiedä häntä... Uruttaja on kovin! Se tietää kaikki. Olet kirjoittanut keskusteluun 8600 kirjoitusta |
uruttaja 08.06.2005 19:16:06 | |
---|
Uruttaja on kovin! Se tietää kaikki. No tuosta on ehkä hiukan vaikea mennä yli. |
Fuzzy Boner 08.06.2005 19:16:54 | |
---|
No tuosta on ehkä hiukan vaikea mennä yli. Mä oon seppo hovi! Olet kirjoittanut keskusteluun 8600 kirjoitusta |
uruttaja 08.06.2005 19:18:00 | |
---|
Mä oon seppo hovi! Varmaan saman ikäinen, mutta tunnen Seponkin. |
R.Syke 08.06.2005 19:19:10 (muokattu 08.06.2005 19:25:47) | |
---|
-Minä puolestani lupaan antaa huonoimman näytteen, kunhan saan jostain c-kasettinauhurin hankittua. Sitten vedän sen rotospheren kautta kovolle ja sieltä mp3:ksi. Ja eikun nettiin. Näytteet mukaan aamulla. Siihen asti syömättä ja juomatta ;) |
Neljä Ruuvia 08.06.2005 19:43:07 | |
---|
Ootk Sting vai ootko Paul McCartney? Ei, kyllä tässä sittenkin täytyy olla kyse suomalaisesta bassotaiteilijasta. Muuta en ymmärrä. Ja suomalaisia en ole plokannut kuin Kirkaa, Kotitellosuutta, Agnetsia ja Hanoi Rocksia jos oikein muistan. Valitse siitä... P.S. L & Leavings, Hurriganes, Strangers ja Sounds jäi kyllä mainitsematta joten kirjo laajenee. Hurriganes voidaan ehkä suosiolla jättä pois laskuista. Eikö Cisse? Älä oo nyt oo tollanen. Mä olin vaan sarkastinen! Jos mä oikein tajusin niin säkin esitit pilke silmäkulmassa tän ett tekijänoikeus on vaan tekosyy. Se on nimittäin mulle ihan oikea este. Mua itseasiassa vituttaa se että sulle se ei merkitse mitään. Toinen asia mikä mua sussa jurppii on se että sä säännöllisin väliajoin morkkaat mun kolleegoita jotka tekee tuolla kovaa,vitun kovaa duunia. Mä oon tän sanonu ennenkin mutta mä todellakin pahoitan mieleni tollasesta. Mun ei ite oo vähään aikaan juurikaan tehdä tollasta keikkaa mutta mä en ikinä halua unohtaa miltä tuntuu vetää vaikkapa 11 settiä putkeen laivassa jouluaattona. Sun asennetta olis varmaan kaivattu silläkin keikalla,prima vistana paineltiin meneen virsiä ja mitä ikinä keksis ETTEI jengi VAAN tanssis. Sä oot aina sanomassa että vaihtakaa alaa. Ootko ite ees kokeillu?
Joo Stingin kanssa kyllä pärjää mutta tuohon toiseen ei oo Maccalta tarvinnut lupaa kysyä koska kyseessä on vanha Broadway kappale jonka Meredith Wilson sävelsi 1957 musikaaliin "The Music Man". Mutta tämän varmaan jo tiesitkin... Okei säveltäjä oli väärä mutta jos vuosi on toi siihen edelleen tarvii luvan.mut sen sä jo varmaan tiesitkin??? |
pekkajau 08.06.2005 20:18:43 | |
---|
Mä vedän kanssa "Illan hämärtyessä" jenkkaa kohta kuuluville, ei kai se Ihanuksen Teuvo siitä suutu.(meinaan tätä copyright-juttua) Nyt on muuttotouhut niin kesken että ihan tällä viikolla ei ehdi, mutta pari viikon sisällä kuitennii, saatte sitten haavi auki kuunnella.... Pärkkele! Elä puhu muutosta mitään! Sama vika täällä Rahikaisella. Ens pyhänä vaihtuu maisemat! On tämä muuto yhtä laatikkoleikkiä s...tana! Minä ajattelin laittaa musanäytteeksi joskus tänne oikein tulisen ja tunteita herättävän suokalmukki-jatsin! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
WanhaWetäjä 08.06.2005 20:53:57 (muokattu 08.06.2005 20:56:08) | |
---|
Kun tuolla "Listening This & That" thredeissä kritisoidaan toisten soittamista, ja toisaalta myös kritisoida sitä että yleensäkin kritisoidaan toisten tekemisiä "julkisesti" ja jopa nauretaan toisten kustannuksella, niin kiinnitin huomiota erääseen merkilliseen seikkaan. Harvalla kriitikolla, puhumattakaan kaikista palstalla pyörivistä "ammattilaisista", ei itsellä ole minkäänlaista ääninäytettä sottotai.., eiku musikaalisista saavutuksistaan. Olisiko niin että vain minulla ja Paruunilla, puhtailla amatööreillä, on kortit pöydässä. Eikö olisi kohtuullista että jokainen pystyisi muodostamaan rehellisen kuvan palstatoveristaan eikä tarvitsisi tyytyä sellaiseen kuvaan jonka jokainen mielellään haluaisi luoda itsestään vaikke se ei loppujen lopuksi yhtään pidä paikkaansa. Ei pidä paikkaansa...mulla on jossain mikseri.netissa pari näytettä ihan vaan sen takia notta uskottavuuteni tulisi todistettua edes jotenkin kun aina arvostelen niin vittumaisesti muita,varsinkin noita usein niin puukorvaisia lappuesoja ;-)) Jotenka osallistuin leikkimielisiin sooloskapoihin,sekä kitara -ja kosketinosastolla,mä koitan laittaa ne tonne omalle sivulle,jos osaan:-) Ja prkl,wanha humppapaavo pääsi nuorten poikasten joukossa jopa kakkoseksi,siis varsinaisen soittimen eli skittaskabassa,ei huono saavutus kusen -ja humpanpolttamalta wanhalta äijältä ;-)) No se kosketinosasto nyt oli ihan show... Ja jos bassosooloskaba tulee niin mukaan...niin sähän olit se Helsingin paras basisti,omien sanojes mukaan joku oli näin kehunut,vitsi,varmaan??? humppa on kaunista ja haitari vuotaa.. |
WanhaWetäjä 08.06.2005 20:54:43 (muokattu 08.06.2005 20:55:33) | |
---|
moka humppa on kaunista ja haitari vuotaa.. |
Fuzzy Boner 08.06.2005 21:21:26 | |
---|
Noniin Poppamies: Argumenttia kehiin nyt!! Kyl tääl Poppis hyvä liikkuu muusikoita paljonkin. onhan tää muusikoiden.net. Olet kirjoittanut keskusteluun 8600 kirjoitusta |
poppamies 08.06.2005 22:09:28 (muokattu 08.06.2005 22:51:40) | |
---|
Noniin Poppamies: Argumenttia kehiin nyt!! Kyl tääl Poppis hyvä liikkuu muusikoita paljonkin. onhan tää muusikoiden.net. No mitä pitäisi argumentoida. Mitä vastaan tai minkäkö puolesta? Minä pyysin näyttöä. Sitä ei joko oo, ei tuu eikä kuulemma anneta vaikka tilasin. Mitä tähän pitäisi sanoa. Tässä seison enkä muuta voi. Alea jacta est! P.S. Jos ei minua sitten enää näy täällä niin se ei suinkaan tarkoita sitä että olisin tehnyt hara-kirin vaan johtuu siitä että minun pitää ottaa ja flashata biosi (ei, se ei ole huume) ja jos se ei onnistu niin se on menoa sitten. Mahdollisesti myytävänä EBS MultiComp jos hyvin sattuu. En myy sittenkään! Saatan sensijaan myydä jotain muuta. |
baron 08.06.2005 23:05:05 | |
---|
Jotenka osallistuin leikkimielisiin sooloskapoihin,sekä kitara -ja kosketinosastolla,mä koitan laittaa ne tonne omalle sivulle,jos osaan:-) WW: sun kiipparinäytteesi kitaristiksi oli todella mahtavan hyvä, kuinka hyvä sä omalla soittimella mahdatkaan olla? Mun mielestä sä voisit ihan hyvin pistää kiipparinäytteesi esille, jos joku kritisoi, niin mä ainakin sua puolustan! "sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän" |
jeppeq 08.06.2005 23:19:28 | |
---|
Joo asiallinen huomio poppikselta munkin mielestä. Äkkiä tulee asennoiduttua liian arvostelevaan haarniskaan ja osoitettua peitsellä. On tietty osa myös reaalisesti havaittuakin. Mää taijan soittaa jätkän humpaan bassoraidan ja laitan sen johonkin hämmästeltäväksi. Varmaan hienoa kuuneltavaa, vaihtopassoa parhaimmillaan ! Saatan laulaakin siihen vielä, vaikka ilman kaikua. Basso ja laulu, kaunista... "minon eronnu ja sat sat saa" - legendaarinen lausunto topilta Polvijärven Huhmarissa.. |
Simplex 08.06.2005 23:19:30 | |
---|
P.S. Jos ei minua sitten enää näy täällä niin se ei suinkaan tarkoita sitä että olisin tehnyt hara-kirin vaan johtuu siitä että minun pitää ottaa ja flashata biosi (ei, se ei ole huume) ja jos se ei onnistu niin se on menoa sitten. Ole varovainen toveri. Arvatkaas miks basisti hoitaa meillä päin ton homman... Ei muuta kuin huumoria peliin ja lisää paskaa housuun! |