Aihe: Gallup
1 2 3 4
Neljä Ruuvia
07.05.2005 19:24:24
Minä en ota tuohon kyselyyn mitään kantaa koska tunnen henk.koht muutaman tyypin sieltä ja jokaisesta noista löytyy niin hyvää kuin huonoakin. Mä en vieläkään tajua tuon kyselyn tarkoitusta ellei sitte tarkoituksena oo vaan laittaa paskaa tuulettimeen.

Mutta sitä minä kysyn niinkuin täällä TaMu palstalla usein kysellään ni missä on Eila Torvela. Pääsikö sekin aikanaan levyttämään puhtaasti musiikillisin ansioin?
uruttaja
07.05.2005 19:52:20
Minä en ota tuohon kyselyyn mitään kantaa koska tunnen henk.koht muutaman tyypin sieltä ja jokaisesta noista löytyy niin hyvää kuin huonoakin. Mä en vieläkään tajua tuon kyselyn tarkoitusta ellei sitte tarkoituksena oo vaan laittaa paskaa tuulettimeen.

Mutta sitä minä kysyn niinkuin täällä TaMu palstalla usein kysellään ni missä on Eila Torvela. Pääsikö sekin aikanaan levyttämään puhtaasti musiikillisin ansioin?

Eila on ollut vainaa jo vuosikymmenen. Sitähän en tiedä ihan tarkkaan millä avuilla se pääsi studioon, arvailujahan on, samoin sen kuolemasta.
U.Honey
07.05.2005 20:53:32
Tajusin sen verran että mieslaulajista pitää listata onko homo ja/vai juoppo mutta mitä naislaulajista pitää listata?
My name is Baron, U.Honey Baron.
uruttaja
07.05.2005 21:25:13
Tajusin sen verran että mieslaulajista pitää listata onko homo ja/vai juoppo mutta mitä naislaulajista pitää listata?

No ei niitä homppeleita niin montaa ole, pitäiskö naisista listata samat ominaisuudet?
U.Honey
07.05.2005 21:37:32 (muokattu 07.05.2005 21:38:22)
No ei niitä homppeleita niin montaa ole, pitäiskö naisista listata samat ominaisuudet?

Naislaulajat voi kätevästi laittaa paremmuusjärjestykseen rinnanympärysmitan perusteella!
My name is Baron, U.Honey Baron.
Neljä Ruuvia
07.05.2005 21:40:03

Tossakaan listassa oo kun pari leilaa ;-)
Musta tää on ihan VITUN TYHMÄ AIHE,VITUN TYHMÄ AIHE,VITUN TYHMÄ AIHE,VITUN TYHMÄ AIHE,VITUN TYHMÄ AIHE,VITUN TYHMÄ AIHE,VITUN TYHMÄ AIHE,VITUN TYHMÄ AIHE,VITUN TYHMÄ AIHE,VITUN TYHMÄ AIHE,VITUN TYHMÄ AIHE,VITUN TYHMÄ AIHE,VITUN TYHMÄ AIHE,VITUN TYHMÄ AIHE,VITUN TYHMÄ AIHE,VITUN TYHMÄ AIHE,VITUN TYHMÄ AIHE,VITUN TYHMÄ AIHE,VITUN TYHMÄ AIHE,VITUN TYHMÄ AIHE,VITUN TYHMÄ AIHE,VITUN TYHMÄ AIHE,VITUN TYHMÄ AIHE,VITUN TYHMÄ AIHE,VITUN TYHMÄ AIHE,VITUN TYHMÄ AIHE,VITUN TYHMÄ AIHE,VITUN TYHMÄ AIHE,VITUN TYHMÄ AIHE,VITUN TYHMÄ AIHE,VITUN TYHMÄ AIHE,VITUN TYHMÄ AIHE,VITUN TYHMÄ AIHE,VITUN TYHMÄ AIHE,VITUN TYHMÄ AIHE,VITUN TYHMÄ AIHE,VITUN TYHMÄ AIHE,VITUN TYHMÄ AIHE,VITUN TYHMÄ AIHE,VITUN TYHMÄ AIHE,VITUN TYHMÄ AIHE,VITUN TYHMÄ AIHE,

Saiskohan tää jonkun moderaattorin poistamaan koko aiheen!!!
isojussi
07.05.2005 21:40:20
Naislaulajat voi kätevästi laittaa paremmuusjärjestykseen rinnanympärysmitan perusteella!

Aar juu ö Seinaezoukkitangotsadz?
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
M-Juhana
07.05.2005 22:32:43

Voi-han-vittu !

Kyselyn tarkoituksena lienee mielikuvia-kielikuvia-leikki julkisuuden henkilöistä. Mnetti on julkinen ja vapaa foorumi, mm. tällaiseen paskaan tarkoitettu.

EI tartte vastata, ei myöskään sit kommentoida.
NO REMORSE ! -Lemmy- Ärlä # 008
M-Juhana
07.05.2005 22:34:15

Munsta ainoa kriteeri arvostella naislaulajia. Siks Ragni Malmsten o paras kautta aikain. !!
M-Juhana
07.05.2005 22:34:51 (muokattu 07.05.2005 22:35:55)

Musta tää on ihan VITUN

Oho !! Tuplat sekoilut !
M-Juhana
07.05.2005 22:35:16

Musta tää on ihan VITUN TYHMÄ

Ei, mut toivottavasti sulle bannia !
Meisseli
08.05.2005 00:17:08

Vastaanpa huvin vuoksi, tällaisena ketään komppaamattomana ja tuntevana. Mielipiteeni.

MIEHET:
A) Reijo Taipale -Pitkän linjan pelimies, nykyinen kama hirveetä paskaa.

B) Jari Sillanpää -G.A.Y showmies, ottaa yleisönsä

C) Kari Tapio- Niin paljon bassoa että sisuskalut puuroutuu,juna kulkee on karmea piisi

D) Mikko Kilkkinen- Käsittämätön

E) Tapani Kansa- Hieno ääni, teki Stingin musan suomessa tunnetuksi.. :)

F) Tomi Markkola-Soittaa haitaria ihan jees. persoonaton

G) Topi Sorsakoski-Pelimies, Nykyään ei kaksinen mutta joskus oli.

H) Danny- Elostelija, Nahkahousujen käytön uranurtaja

NAISET:

A) Katri-Helena- Vie minut, vie jonnekin, vie kaatopaikalle..

B) Saija Varjus-Juoppo seiskaämmä joka ajaa moottoripyörää

C) Paula Koivuniemi- Viskibasso, hieno artisti

D) Arja Koriseva- Ikäisekseen aika hyvännäkönen, ärsyttävä nauru.

E) Anna Eriksson- Herkku, myös persoonallinen ääni.

F) Lea Laven- En perusta, en sitten yhtään.

G) Anne Mattila- Enkeleitä onko heitä, en tiedä eikä kiinnosta.
Röllissä on sitä jotain alkukantaista.. -Skebaristi www.strangefruitband.net
Carde
08.05.2005 01:00:50
No kyä määkin sitten. Tyyliin mitä ekaksi tulee mieleen:

MIEHET:
A) Reijo Taipale - sääli katsoa miestä viime vuodet keikoilla
B) Jari Sillanpää - hyvä lavakarisma, levyt ei kaikki niin hyviä
C) Kari Tapio - hyvä bändi äijällä, jos selvinpäin niin hyvä lavalla. Karismaa piisaa.
D) Mikko Kilkkinen - heh, eipä kauaa riesanamme, jos enää edes?
E) Tapani Kansa - takavuosina inhosin, nyt arvostan. Omat ongelmansa, mutta siitä huolimatta tai sen takia
F) Tomi Markkola - Fernet on hyvä bändi. Jättäisivät vain ne sequt...
G) Topi Sorsakoski - Tangomarkkinat vajaa 10 v sitten. Kulkukoirilla vaikeuksia pysyä mukana...
H) Danny - 60-luku menetteli, sen jälkeen pelkkää alamäkeä

NAISET:
A) Katri-Helena - Petoman tulee kakkosena Omegan jälkeen
B) Saija Varjus - Parhaimmillaan upea! Kuka on kuullut Varjuksen laulavan "Cry Me a River"? Kylmiä väreitä...
C) Paula Koivuniemi - Ammattilainen, karismaakin jopa.
D) Arja Koriseva - Korisevalla ainakin takavuosina oli hyvä bändi. Symppihkö.
E) Anna Eriksson - OK, kunhan malttaa olla huutamatta. Sateenkaarivyö on kiva...
F) Lea Laven - Karismaattinen, silti ei tee numeroa itsestään.
G) Anne Mattila - 3-4 vuotta sitten luulin, että hänestä tulisi jotain. Eipä. Syy levytuottajan?
Tankero
08.05.2005 14:37:39
Ihan asiaahan tuossa puhut. Sehän on ollut jo vuosia tiedossa, että omasta mielestään kaikista kovimmat soittajat (tai muut taitolajien edustajat) ovat justiin näitä joilla ei taitu oikeasti mikään, mutta puheet on kovat.

Mistä ja missä se on ollut tiedossa?
Tankero
08.05.2005 14:41:20

Miksei heteroita listata?
lvis
08.05.2005 14:44:49
Onkos Jari Sillanpää muka "mies"? :p
Omistan hevikepin - rakastan rautalankaa.
isojussi
08.05.2005 14:45:10
...G.A.Y....

Mitä sitten?

Itse tunnen olevani se verran vavasti hetero, ettei mun tarvi luokitella ihmisiä sen perusteella minkälaiseen grilliin nakkinsa lykkäävät.

Mutta jos takataivossa takoo pikku "kaapistatulopeikko", saattaa fobia-osasto helposti pukata pintaan....
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
Tankero
08.05.2005 14:52:13
Mitä sitten?

Itse tunnen olevani se verran vavasti hetero, ettei mun tarvi luokitella ihmisiä sen perusteella minkälaiseen grilliin nakkinsa lykkäävät.

Mutta jos takataivossa takoo pikku "kaapistatulopeikko", saattaa fobia-osasto helposti pukata pintaan....

Juuri niin.
Tankero
08.05.2005 14:52:47
Onkos Jari Sillanpää muka "mies"? :p

Keskustelun helpottamiseksi määrittele käsite mies?
Meisseli
08.05.2005 18:15:05

No tuli ekana mieleen.
Röllissä on sitä jotain alkukantaista.. -Skebaristi www.strangefruitband.net
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)