riff 08.02.2005 00:04:04 | |
---|
Sitä oon harmitellut, etten ehtinyt kuulla Boogieta (TSO) ennen kuin lopettivat toimintansa. Vai mitä tähän sanoo espoon mersumies? Kiva, kiva, oukki doukki! |
mack the knife 08.02.2005 00:49:01 | |
---|
Sitä oon harmitellut, etten ehtinyt kuulla Boogieta (TSO) ennen kuin lopettivat toimintansa. Vai mitä tähän sanoo espoon mersumies? Perhana niin. Siitähän puhuttiin moneen kertaan, mutta ei vaan sattunu tilaisuutta. Kyllä sä meitä kuulit edellisen solistin aikaan, mutta siitä on useampi vuosi. Vai muistanko väärin? -Mistä otteesta tää menee? |
Joonas 08.02.2005 01:58:45 | |
---|
Mun äiteelle tulee finkkujen fanklubin jäsenlehti ja olenpa pari kertaa kuullut jonkun Finlanders -äijän luennoivan ihan mielenkiintoisista tanssimusiikkiasioista. Kyllä taitaa olla aika rautasia ammattilaisa. Vai kuinka moni suomalainen humppa-artisti kiertää lavatanssiharjoituksissa luennoimassa tanssimusiikista, häh? Tossa muuten hyvä sivubisnes supliikeimmille muusikoille. (mä en sitten o käyny noissa tanssiharkoissa...) Joonas. Moon vanha kettu. |
baron 08.02.2005 02:11:24 | |
---|
Sitä oon harmitellut, etten ehtinyt kuulla Boogieta (TSO) ennen kuin lopettivat toimintansa. Vai mitä tähän sanoo espoon mersumies? Mulla oli ylellisyys viime syksynä kerran kuulla ne livenä ja mulle meni täydestä. Olen myöskin kerran kuullut finkkujen Lasse Paasikon tanssimusiikkiesitelmän ja vaikka se oli turakaisille viritetty, kyllä siinä mullekin oli täyttä asiaa. Children of Baron: Magic in Keyboards.
Älkää ajatelko vaaleanpunaisia elefantteja, niitä ei ole olemassa! |
Sertzo S 08.02.2005 08:19:18 | |
---|
Finkkujen suosioon vaikuttaa myös osin se tv-julkisuus, jota heillä on viljalti enemmän kuin monilla muilla. Hyvin ovat asiansa silläkin puolella hoitaneet. |
baron 08.02.2005 09:11:13 | |
---|
Finkkujen suosioon vaikuttaa myös osin se tv-julkisuus, jota heillä on viljalti enemmän kuin monilla muilla. Hyvin ovat asiansa silläkin puolella hoitaneet. Onhan tää itsestään selvää, että menestykseen ei riitä soittotaito/sovitukset/settilistat vaan markkinointi tarvitaan päälle. Children of Baron: Magic in Keyboards.
Älkää ajatelko vaaleanpunaisia elefantteja, niitä ei ole olemassa! |
Leevo 10.02.2005 22:07:51 | |
---|
Olen tasan yhden kappleen tältä bändiltä kuullut (tietääkseni), oli coveri John Fogertyn Rockin' All Over the Worldistä ja oli kyllä todella asiallinen meininki. Ei taida tosin olla ihan perinteisintä Finlandersia mutta silti. "Räkä-Malmi rääkyy ja mä oon ympäri lavaa." -Andy McCoy |
Rock n 10.02.2005 22:14:54 | |
---|
Olen tasan yhden kappleen tältä bändiltä kuullut (tietääkseni), oli coveri John Fogertyn Rockin' All Over the On niillä useampiakin CCR biisiä ollut ohjelmistossa. Myös useampia Big Joe Turner tyylisiä Rock 'n' Rolleja. Nyt ovat jostain syystä muuttaneet ohjelmistoaan enemmän iskelmäiseen suuntaan - valitettavasti. |
uruttaja 10.02.2005 23:17:24 | |
---|
Finkut on hyvä bändi keikalla. Levytyksistä en puhu mitään. Keikalla osaavat hommansa ja tanssikansa tykkää kuin hullut puurosta. En vain ymmärrä sitä suitsutusta mitä esim. turassic parkissa käydään. Hyvä bändi se on, todellakin mutta onko se NIIN YLIVERTAINEN? Tästä maasta löytyy monta muuta yhtä hyvää bändiä. Ainoastaan mikä muilla on miinuksena on se, ettei ole varaa pitää niin isoa kokoonpanoa. Torvet ovat upeita, niitä haluais jokainen bändiinsä. Minun mielestäni "aateliseen" sarjaan kuuluu (myös) Mistral! Jos ette ole kuulleet, menkää kattomaan. Komppaavat Anne Mattilaa. Ja kyllä muuten pölisee! Lueteltavien listasta tulisi pitkä, joten annan muiden jatkaa. Komppaan nyt Riffiä Mistral on yksi liigatason bändeistä. Joitakin mun mieleen olevia on lisäksi Koivu, Diesel ja Rosso. Finlanders ansaitsee kunnioituksen meidän mnetin paavojen taholta. Ne tietää mitä ne tekee. ja vielä suhteellisen hyvin. Ei se ylivertainen ole, ei edes paras. Maksajalle käsittääkseni edullisempi kuin Agents tai Souvarit. Pitäiskö sanoa miksi? |
M.i.k.key 11.02.2005 04:15:42 (muokattu 11.02.2005 04:16:18) | |
---|
Komppaan nyt Riffiä Mistral on yksi liigatason bändeistä. Joitakin mun mieleen olevia on lisäksi Koivu, Diesel ja Rosso. Mä nostaisin vielä liigaan: Omega, Kuusikuusikko, Window, Ventti ja Fosfor. Näitä on ollut ilo olla kakkosbändinä, hienoa työskentelyä. Mä lopetan nää hommat! |
Sertzo S 11.02.2005 08:13:24 | |
---|
Kyllä tuo 'Taisto Lunkka ja Lumipallo'-orkka myös toimii. 19.02 05 on konserttitanssijaiset täällä Savonlinnassa, Savonlinnasalissa. Sertzo-setä menee kuikkimaan, mutta ei tanssi, vaan kuuntelee tangoa hurmostilassa selvinpäin ja muistelee pelkillä pikkuaivoilla mennyttä nuoruuttaan. Sain vapaalipun, kun olen niin tärkeä kulttuuripersoona. ;) |
Tankero 11.02.2005 13:44:31 | |
---|
Mä olin tossa syksyllä varta vasten kuuntelemassa niitten humppakeikan ja mä kyllä tykkäsin, joka genre taittui tyylikkäästi, erikoisesti jäi mieleen Hurriganesin "Get On" muusta puhumattakaan. Lattareissa clavet kohdallaan, tempot ja volyymit OK. Ei mikään ihme, että turakaiset tykkää. Jos jonkun mielestä paskaa, niin kertokaa parempi, lähden viivana kuuntelemaan. Eihän se nyt mitään paskaa ole. Sellaista, taidolla tehtyä, löysää oikeinsoitantaa. Satuin kerran samalle keikalle. Kyllä siitä sellainen dynaamisuus ja potku puuttui. Plussana ovat aika mukavia heppuja. |
HyvästiSelväPää 15.02.2005 00:58:57 | |
---|
Rautasia ammattilaisia...joka saralla.Ovat hyviä ja päässeet tosiaan "perille asti" tossa bisneksessään. Ja mukaviakin vielä, sillä kato saavuttaa... |