Rock n 18.11.2004 18:03:14 | |
---|
Koomisen näköistä muuten kun eläkeläiset yrittävät soutaa Proud Marya foxin askelin Miten niin!? Siihen istuu just Single Time Swing, ja se menee just foksin askelin. |
Mikael 18.11.2004 23:18:09 (muokattu 18.11.2004 23:19:04) | |
---|
Mä kiertelin eka muita, mutta mut sitten kun mä löysin Miramarin, olin siellä joka ilta. Bändi kyllä vaihtui joka ilta eli ei se musa seinistä lähde, joko sulla huono säkä tai meillä erilainen maku. Tai sit molempia. Eivaa kyl mä ihan Cuba-skenestä diggaan - se oli iso osasyy koko matkakohteen valinnassa - mut silloin oli vaan sellanen saatanan iso ja epävireinen "show"bändi ja tuli kaikki kvanttanameerat sun muut, hymy korvasta korvaan. Jotenkin meni heti sit usko eikä tullu mentyä uudelleen... Ens kerralla sitte. miten käy Kekkoselta rock'n'roll? |
baron 18.11.2004 23:26:37 | |
---|
Tai sit molempia. Eivaa kyl mä ihan Cuba-skenestä diggaan - se oli iso osasyy koko matkakohteen valinnassa - mut silloin oli vaan sellanen saatanan iso ja epävireinen "show"bändi ja tuli kaikki kvanttanameerat sun muut, hymy korvasta korvaan. Jotenkin meni heti sit usko eikä tullu mentyä uudelleen... Ens kerralla sitte. Mä kävin alkuun joissakin turistipaikoissa, joissa oli kaikenlaista typerää kabaretshowta, mut sitten löysin nää mun suosittelemat, joissa ei ollut muuta ohjelmaa kuin musa (tyttöjä ei lasketa!) ja niissä mä viihdyin. Mä oon myös kuullut Santiago de Cubasta pelkkää hyvää, vähemmän turisteja, enemmän paikallista meininkiä, varmaan ens kerralla pitää sielläkin poiketa. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
Mikael 18.11.2004 23:27:38 | |
---|
Mä oon myös kuullut Santiago de Cubasta pelkkää hyvää, vähemmän turisteja, enemmän paikallista meininkiä, varmaan ens kerralla pitää sielläkin poiketa. Tän mäkin oon kuullut, joten sinne siis...! miten käy Kekkoselta rock'n'roll? |
Sertzo S 19.11.2004 11:27:28 | |
---|
Ruotsalainen, yleinen tanssityyli on kai tämä "vigingårna"-tyyli, jos nyt sen oikein kirjoitin. Tuokin tyyli on kyllä aika rasittavaa, joskin harmitonta kuultavaa pidemmällä juoksulla. No, eipähän olla naapurissa joraamassa ja skulaamassa. |
baron 19.11.2004 12:06:49 | |
---|
Ruotsalainen, yleinen tanssityyli on kai tämä "vigingårna"-tyyli, jos nyt sen oikein kirjoitin. . Viikingit = vikingarna?????? Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
Sertzo S 19.11.2004 12:49:27 | |
---|
Viikingit = vikingarna?????? Oikeinkirjoituspoliisi iski jälleen! :) |
clave 19.11.2004 15:39:23 | |
---|
Ruotsalainen, yleinen tanssityyli on kai tämä "vigingårna"-tyyli, jos nyt sen oikein kirjoitin. Tuokin tyyli on kyllä aika rasittavaa, joskin harmitonta kuultavaa pidemmällä juoksulla. No, eipähän olla naapurissa joraamassa ja skulaamassa. Suomalainen sovellutus taisi jossain vaiheessa olla vinkingarna-style "Valmiiksi mitattu piuha on liian lyhyt" |
HarrieR 22.11.2004 17:50:41 | |
---|
Tän mäkin oon kuullut, joten sinne siis...! Viime kevään kokemuksella, Santiago de Cubaa voi todellakin suositella. ...ja tätähän ei tietysti pitäisi tehdä, höntäätte, mokomat, sinne nyt joukolla. Jazz is just a series of mistakes without the 'oops.' - Nigel Tufnel |
Riksteri 23.11.2004 06:14:37 | |
---|
Miten niin!? Siihen istuu just Single Time Swing, ja se menee just foksin askelin. Useimmat tällä palstalla kirjoittavat muusikot kyllä varmaan ymmärtävät mikä musiikki sopii mihinkin tanssilajiin, mutta jos joku ei tiedä niin alla on hyvä asiaa valaiseva linkki. Single Time Swing on suomennettuna fusku, jota pompahdellaan napakettumaisesti nopeisiin beat -kappaleisiin, koska ei ole tarkoituksenmukaista ottaa triple time swingin kolmea askelta. Voi tanssia myös perinteisellä foxin askelluksella. Esimerkkikappaleita eri tanssilajeista: Tango: Hernandos Hideaway Foxtrot: Mack the Knife, Cab Driver Single Time Swing: At the Hop Triple Time Swing: Only the God Die Young Beguine: ei mainittu esimerkkikappaletta, mutta tässä yhteydessä otamme esimerkin tanssilajista nimeltään Anomaly (=säännöttömyys) ... Anomaly: That Old Time Rock and Roll A primer for musicians and deejays who aren't dancers: http://www.nwlink.com/~smithwri/fleet/sd.htm |
jeppeq 23.11.2004 16:09:48 | |
---|
Siihen istuu just Single Time Swing, ja se menee just .... Elikkäs äijät muistakaa spiikata tämä ylpiä meri AINA NÄIN: "No niin arvoisat tanssivat ystävämme, orkesterimme esittää seuraavaksi kappaleen Proud Mary, jota ei sitten missään tapauksessa tarvi edes yrittää kokeilla tanssia helposti vaihtoaskeleella, vaan ainut ainoa ja oikea tanssitapamuoto ( tulkinta, hehe heh ) on Single malt Whisky, eikun Tme Swing " Saattaa olla topi hoomoilasen näköistä... Nimittäin tämä helpottaa pekkaa porista ja marttia muoniosta valitsemaan oikeat tanssikengät omasta tanssirepustaan, ja sitten eikun veivaamaan, että tupee päästä irtoaa !! Taijan tehdä tähän modulaation. Rokkiahan minäkin olisin halunnu soittaa... |
rahvas 23.11.2004 20:56:31 | |
---|
Miten niin!? Siihen istuu just Single Time Swing, ja se menee just foksin askelin. Hmm. Joo. Koomisen näköistä olikin lähinnä se kontrasti kun nuorehko esiintyjätär repi Fogertyä oikein rock-henkisellä antaumuksella ja eläkeläiset pompotti kuin jänislauma. Askelmerkkejä en siltä etäisyydeltä nähnyt sen tarkemmin. |