Aihe: Ei kokolihaa soittajille
1 2 3 4 5 6 7
R.Syke
19.11.2004 23:07:18
Onks sullakin gluteeni-intoleranssi?

-Sind Sie römisch-katolisch oder grekisch-katolisch?

-Nein, Ich bin kronisch-venerisch!
Have
19.11.2004 23:11:56
Prima Otto!
poppamies
20.11.2004 11:38:39

No en tiä mitä se meinaa mut ei oo

No gluteeni intoleranssi on melkein latinaa ja viittaa suvaitsemattomuuteen vähemmistöjä kohtaan... luulisin...
"G-strings are for strippers"
baron
20.11.2004 16:06:58

No gluteeni intoleranssi on melkein latinaa ja viittaa suvaitsemattomuuteen vähemmistöjä kohtaan... luulisin...

Ainakin suhde italialaisiin on jokseenkin suvaitsematon.
Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
riff
21.11.2004 03:14:30
Tulipa otsikosta mieleen, on paljon keikkapaikkoja missä vois todeta että EI MITÄÄN SOITTAJILLE! Esim. kahvi markan (silloin joskus) Ei safkassa edes henkilökuntahintoja jne. Moniko on saanut Jokkeri the GODin paikoissa ilmaseks mahan täyteen?
Kiva, kiva, oukki doukki!
Irti Humpasta
21.11.2004 12:22:37 (muokattu 21.11.2004 12:23:26)

Moniko on saanut Jokkeri the GODin paikoissa ilmaseks mahan täyteen?

Minä :) Kun ilmoitti olevansa T.K:n bändistä niin sai Jokkerin paikassa syödä ilmaiseksi.... olisi kiva tietää oliko se ainoa bändi, joka ilmaiseksi söi siellä Merihelvetissä....
Max komppaa ja mää soitan hanuril...Sininen uni
R.Syke
21.11.2004 13:22:51 (muokattu 21.11.2004 13:27:07)
Minä :) Kun ilmoitti olevansa T.K:n bändistä niin sai Jokkerin paikassa syödä ilmaiseksi.... olisi kiva tietää oliko se ainoa bändi, joka ilmaiseksi söi siellä Merihelvetissä....

-Tarkistaako jokeripokeripox asian jostain listasta ja kirjoittaa sitten ylös?

Enempi vähempi taitaa olla sopimusperäinen suullinen juttu työ syömäpuoli. Vrt. TK:n murjaisu voileivistä....

MV:n lomailupaikassahan ruokaa aina piisasi. Miten lie nyt, kun ompi uudet vetäjät?
mack the knife
21.11.2004 17:21:05
Tulipa otsikosta mieleen, on paljon keikkapaikkoja missä vois todeta että EI MITÄÄN SOITTAJILLE! Esim. kahvi markan (silloin joskus) Ei safkassa edes henkilökuntahintoja jne. Moniko on saanut Jokkeri the GODin paikoissa ilmaseks mahan täyteen?

Muistatko sä kun kerroin, että Yläneellä meinattiin tehdä Temppu? Siellä maksoi markan vesi soittajillekin. Meillä oli 9-miehinen bändi silloin, jos olis vmäinen omistaja ollut, niin olisi tehtykin. Pahimpaan ruuhka-aikaan tiskille ja kovaan ääneen:" Sata tuoppia vettä!" Olisiko se muuttunut ilmaiseksi, jos olis moni bändi protestoinut samalla tavalla, en tiedä.
Tule minun bandi, kaiki ilmainen, tutot, piffi, sahko, sampula (N.Petrescu)
Kosmonautti
23.11.2004 22:26:31

Ei ollut. ;)
riff
23.11.2004 23:55:26
Viimeks "saatiin" yöleivät baarin vitriinistä kun sanottiin ettei oo rahaa mukana mut ens tauolla tullaan maksamaan. Miten pääsikään "unohtumaan?"
jeppeq
24.11.2004 00:24:29
olisi kiva tietää oliko se ainoa bändi, joka ilmaiseksi söi siellä Merihelvetissä....

mekin saatin kerran ruokaa iliman, on siitä kyllä aikaa ainakin 5 vuossataa
Rokkiahan minäkin olisin halunnu soittaa...
Mynthor
24.11.2004 02:25:42

Ei varmaankaan ainoa, hyvänä päivänä saattoi roiskeläppä lohkoilla irrota muillekin komboille, eikä pelkästään A:n tai Y:n jannuille.

Vieläköhän se heteropisteiltään heikko vanha sipsuttelija muikistelee siellä kassan takana?
Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat.
mack the knife
24.11.2004 12:00:59
Vieläköhän se heteropisteiltään heikko vanha sipsuttelija muikistelee siellä kassan takana?

Jes, vanha kunnon helmiravatti. Kovasti se yritti tulla pöytään välillä selittämään millainen nainen sillä milloinkin oli ollu käytössä kotona. Mutta kun ei perhana millään voinut koskaan uskoa...
riff
24.11.2004 12:09:19
Helmiravattihomo on nykyisin kauhajoen aronkeitaalla. Viimeks pukkas pukuhuoneeseen kun oltiin menossa saunaan ennen keikkaa. Eikä meinannu lähtee millään pois. Ei kyllä kukaan riisunutkaan. Ei uskaltanu.
mack the knife
24.11.2004 12:22:56
Helmiravattihomo on nykyisin kauhajoen aronkeitaalla. Viimeks pukkas pukuhuoneeseen kun oltiin menossa saunaan ennen keikkaa. Eikä meinannu lähtee millään pois. Ei kyllä kukaan riisunutkaan. Ei uskaltanu.

Niin, eihän siellä MKarvialla varmaan enää riitä hommia. On hiljaista ollu kun on ohimennen kahvilla käyty.
Vai tuli pukuhuoneeseen. Huhhuh. Ei sentään ehdottanu, että kyllä mäkin voin tulla saunaan...
riff
24.11.2004 12:26:50
Ei sentään ehdottanu, että kyllä mäkin voin tulla saunaan...

Oltais varmaan siinä tapauksessa jätetty sauna väliin.
Ei tarvetta "tähystykselle"!
Epämuusikko
27.11.2004 21:49:35
Luin kirjaa tänään eka kerran. Röhötin niin että koko kerrostalo raikui. Näytin äidillenikin, ja sekin nauroi suureen ääneen. Mahtava opus, kiitti!!!
Myytävänä Sabian AAX 20" Studio Ride!
riff
28.11.2004 15:16:27
Joo, hyvältä vaikuttaa. Viime yönä aloitin lukemaan. Tosin ei jaksanu ku pari sivua kun oli 3 keikkaa, 2 dokauspäivää ja 200 km ajoa takana.
Neljä Ruuvia
28.11.2004 18:03:57 (muokattu 28.11.2004 18:05:35)
Viime keväänä käytiin ainakin yhen täälläkin kirjoittavan tyypin kanssa keikalla Aron keitaassa. No ,mä en ollu vuosiin nähny tätä myös "siirtolohkare" nimellä kulkevaa tyyppiä. Jumalauta ,se oli kehittäny semmosen "Cowboy/Lännen mies" tyylin. Meni pokka ihan täysin.Viis minuuttia oli pakko vaan hohotella keikka-autossa ja kuset ja paskat oli tulla yhtaikaa housuun. Se oli jotain se ilmestys se!
Muuten olen kyllä sitä mieltä että tää vappaa on maailma ja aikuiset saa puuhailla aikuisten juttuja aika lailla miten lystää....
riff
28.11.2004 20:33:12
Viime keväänä käytiin ainakin yhen täälläkin kirjoittavan tyypin kanssa keikalla Aron keitaassa. No ,mä en ollu vuosiin nähny tätä myös "siirtolohkare" nimellä kulkevaa tyyppiä. Jumalauta ,se oli kehittäny semmosen "Cowboy/Lännen mies" tyylin. Meni pokka ihan täysin.Viis minuuttia oli pakko vaan hohotella keikka-autossa ja kuset ja paskat oli tulla yhtaikaa housuun. Se oli jotain se ilmestys se!
Muuten olen kyllä sitä mieltä että tää vappaa on maailma ja aikuiset saa puuhailla aikuisten juttuja aika lailla miten lystää....

Viime kerralla hra helmiravatti oli suihkuttanu sen permanentatun tukkansa täyteen jotain kullan väristä suihketta! Voi herranjestas miltä se näytti! Ihan kuin spraypullosta vannehopeeta mut kullan väristä. Jossain joulukoristeasetelmissa olen nähnyt saman tyyppisiä mut en ennen kenenkään tukassa!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)