Mynthor 20.10.2004 02:22:54 | |
---|
Onko esim. Kymen Motellilla vielä keikkoja? Kyl siel on... Viime kerta itellä taisi olla pari vuotta sitten, kun yhtenä viikkoiltana olin tuurailemassa. Settejä oli yhtä monta kuin salin puolella väkeä. Aika hyiset tunnelmat, tuijottelin stagen punaisia verhoja ja odotin milloin sieltä tanssii esiin takaperin puhuva kääpiö... Fifty Centsiä ei pahemmin vedelty, enämpi tota Naitböörd- osastoa. Aika offiahan tämä on. 1-20 kuussa, about. Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat. |
Neljä Ruuvia 20.10.2004 10:11:24 | |
---|
Kyl siel on...
Fifty Centsiä ei pahemmin vedelty, enämpi tota Naitböörd- osastoa.
Nightbirds??? Se vanha Shakatak instrumentaali pianorenkutus. (Baron,tossa sulle mahtava instrubiisi) Vaiko kenties.... |
baron 20.10.2004 10:42:54 (muokattu 20.10.2004 11:18:52) | |
---|
Nightbirds??? Se vanha Shakatak instrumentaali pianorenkutus. (Baron,tossa sulle mahtava instrubiisi) Vaiko kenties.... Night Birds! Se käytännön merkitys että yhteenkirjoitettuna Googlettamalla joutuu jonkun saksalaisen bilebändin sivuille. "Night Birds: Level 2 (easy melody, slow tempo, simple chord changes)" Noinkohan on? Täytyy kokeilla. Edit: Vai oisko tää mulle parempi: "Funky Pop Level 1 (simple melody, slow Tempo, no chord changes)" Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
WanhaWetäjä 20.10.2004 11:07:16 | |
---|
Nightbirds??? Se vanha Shakatak instrumentaali pianorenkutus. (Baron,tossa sulle mahtava instrubiisi) Vaiko kenties.... ...kuitenkin "Yölintu"-valssi osastoa...mä luulen että tosta Shakatakista saattais tulla sanomista tossa mestassa...mä kyllä aina sekotan Kymen Motellin ja Kymen Kartanon mutta aika samoilla alueilla varmaan liikutaan,mitä tulee talon musiikilliseen linjaan ja yleisöön :-) |
Neljä Ruuvia 20.10.2004 11:15:40 | |
---|
...kuitenkin "Yölintu"-valssi osastoa...mä luulen että tosta Shakatakista saattais tulla sanomista tossa mestassa...mä kyllä aina sekotan Kymen Motellin ja Kymen Kartanon mutta aika samoilla alueilla varmaan liikutaan,mitä tulee talon musiikilliseen linjaan ja yleisöön :-) Paitti ettei taida enää olla legendaarista Kymen Kartanoo olemassa vai onko. Onkhanketää KYmiläisii mnetis? |
baron 20.10.2004 11:20:09 | |
---|
Paitti ettei taida enää olla legendaarista Kymen Kartanoo olemassa vai onko. Onkhanketää KYmiläisii mnetis? Oisit kysynyt eilen. Söpö kotkalaistyttö oli mulla opissa ja varmasti olisi tiennyt tanssimestat. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
mack the knife 20.10.2004 12:02:49 | |
---|
Nightbirds??? Se vanha Shakatak instrumentaali pianorenkutus. Voi että mielelläni kuvittelen tuon biisin Pohjanhovin viihdetunnille. Kerran siellä kysyin piruuttani, että mitä siinä kannattais soittaa, kun ihmiset 21-22 vasta syövät. Hovi sanoi, että semmosta rauhallista, vähän niin ku ratiosta tulis semmosta...semmosta... Kysyin, että mitä kappaleita. -"No vaikka Lapin kesä ja mitä niitä nyt on. Ja jos Souvareita pystyttä soittamhan sillä lailla hiljempaa." Kaivoin Shakatakin vinyylin heti esille ja se soi tuossa taustalla. Ei se mikään paska pianisti ole tuo kikkurapää. Tule minun bandi, kaiki ilmainen, tutot, piffi, sahko, sampula (N.Petrescu) |
Neljä Ruuvia 20.10.2004 12:23:28 | |
---|
Voi että mielelläni kuvittelen tuon biisin Pohjanhovin viihdetunnille. Kerran siellä kysyin piruuttani, että mitä siinä kannattais soittaa, kun ihmiset 21-22 vasta syövät. Hovi sanoi, että semmosta rauhallista, vähän niin ku ratiosta tulis semmosta...semmosta... Kysyin, että mitä kappaleita. -"No vaikka Lapin kesä ja mitä niitä nyt on. Ja jos Souvareita pystyttä soittamhan sillä lailla hiljempaa." Kaivoin Shakatakin vinyylin heti esille ja se soi tuossa taustalla. Ei se mikään paska pianisti ole tuo kikkurapää. Mull ei oo vinyyleitä matkassa ,tuli vaan jotenki yhtä äkkiä mieleen ku Kallion Ike sitä joskus soitti... |
mack the knife 20.10.2004 14:11:32 | |
---|
Mull ei oo vinyyleitä matkassa ,tuli vaan jotenki yhtä äkkiä mieleen ku Kallion Ike sitä joskus soitti... Tuli sitä turattua itselläkin silloin 80- luvulla. Monia muitakin Shakatakin biisejä olis kiinnostanu soittaa, mutta eipä se Nightbirdskään pudonnu kovin hyvin ihmisiin. Kyllä sentään Kuolleet lehdet ja Perfidia on kunnon biisejä. ;) Tule minun bandi, kaiki ilmainen, tutot, piffi, sahko, sampula (N.Petrescu) |
Fuzzy Boner 20.10.2004 14:17:43 | |
---|
Laskin huvikseen tänään. 24 keikkaa lokakuussa. |
baron 20.10.2004 14:21:40 | |
---|
Laskin huvikseen tänään. 24 keikkaa lokakuussa. Stahanovilainen työn sankari! Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
oizo 20.10.2004 14:30:56 | |
---|
Opiskelun ohella kuukaudessa keikkoja yhdestä viiteen. Yleensä kuitenkin 2-3. Kun ei tee töitä
ei tule virheitä. |
Eddy 20.10.2004 14:42:12 | |
---|
Laskin huvikseen tänään. 24 keikkaa lokakuussa. Alle kuuden tunnin vetoja ei lasketa ;-) Koskettelen soittimia... |
Fuzzy Boner 20.10.2004 14:43:20 | |
---|
Alle kuuden tunnin vetoja ei lasketa ;-) hoho!! Sit jos laskee yhteensä nii 8. :) |
baron 20.10.2004 14:51:26 (muokattu 20.10.2004 14:53:41) | |
---|
Alle kuuden tunnin vetoja ei lasketa ;-) Joo, jos roudaus kestää kauemmin kuin soitto, niin se on roudauskeikka. Mulla on sellaisia tänä vuonna kaksi, yksi tunnin veto festareilla ja ainoa tänä vuonna kehä III ulkopuolelle tehty. Kaikki muut on soittokeikkoja. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
Fuzzy Boner 20.10.2004 14:53:08 | |
---|
Joo, jos roudaus kestää kauemmin kuin soitto, niin se on roudauskeikka. ei mitään roudaamista |
isojussi 21.10.2004 00:58:35 | |
---|
Alle kuuden tunnin vetoja ei lasketa ;-) Voi paska. Puolet putos pois....:o( No, onneks ei laskutuksesta...;o) Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
M.i.k.key 21.10.2004 01:08:08 | |
---|
Alle kuuden tunnin vetoja ei lasketa ;-) Mun mielestä oikea laskutapa on työtilanteet. Oli sitten yhden biisin keikka tai studiosessio. Joku sovelsi vielä semmoista että kahdet maksulliset treenit lasketaan yhdeksi keikaksi... My name is Baron, M.i.k.key Baron. |
Heikki L. 21.10.2004 01:15:34 (muokattu 21.10.2004 01:16:10) | |
---|
Joku sovelsi vielä semmoista että kahdet maksulliset treenit lasketaan yhdeksi keikaksi... Onko tommosia oikeesti olemassa? Siis maksullisia treenejä? Shack! |
M.i.k.key 21.10.2004 01:18:50 (muokattu 21.10.2004 01:37:03) | |
---|
Onko tommosia oikeesti olemassa? Siis maksullisia treenejä? No kieltämättä aika harvakseltaan... Kyllähän esim teatterit maksaa treeneistäkin... :) My name is Baron, M.i.k.key Baron. |