![]() 24.11.2005 00:56:20 | |
---|---|
Et siel missä vedetään viinaa ja kärryytellään sätkää on yleensä hauskaa kanssa... ;o) Juuri näin! aasinhattu päähän ja selkä suorana kohti uusia nöyryytyksiä. | |
![]() 24.11.2005 08:48:22 | |
Mä vedän reilun askin päivässä.Viime aikoina oon oikein vakavasti alkanut harkita lopettamista..Tuskinpa lauluäänelle tekee yhtään hyvää pidemmän päälle.. Siispä toistaiseksi keikalla savu ei haittaa. En laula nuoteista.Laulan rahasta! | |
![]() 24.11.2005 08:56:24 | |
Mun käy kyllä tupakansavu ja -haju niin nenään ja kurkkuun ja takaraivoon ja vaikka minne, että mä meen kyllä mieluummin semmoseen paikkaan, missä ei polteta. Itse oon alottanut polttamisen 11-vuotiaana (!) ja lopetin 18 vuotta sitten, eikä yhtään kertaa sen jälkeen oo tehny mieli polttaa. Noi kaikki allergiat varmaan tekee sen, että toi tupakan hajukin jo tökkii niin pahasti. Lauantaina on keikka semmosessa pienessä mestassa, jossa onneks on tupakkapuoli erikseen, niin toivon, ettei se sieltä tuu sinne puolelle, missä laulan. Isäntä käy välillä polttamassa tuolla takapihalla pikkusikaarin ja se haju tulee sieltä vaatteissa sisällekin niin, että mun on pakko tuulettaa aina sen jälkeen, etten tukehdu.... Mun puolesta silti ihmiset saa polttaa, jos haluaa. Mä vaan yritän vältellä semmosia paikkoja. Tää meidän oma kuppila tässä kylillä, jossa käyn välillä on onneks siitä hyvä, että siellä on kans tupakkapuoli erikseen ja melko hyvä ilmanvaihto, koska vaatteetkaan ei kovin paljon tuoksahda kotiin tullessa. Lauloin sulle, sulle vain mä lauloinl. Tanssin sulle, sulle vain. | |
![]() 24.11.2005 10:04:59 | |
Ettani huuleen,ei tuu kun pieniä hajuhaittoja.Vaimon mukaan koiranpaskalta...=))) | |
![]() 24.11.2005 11:04:24 | |
Otetaan kerrankin Englannista mallia. Pubit ja baarit saa olla auki ympäri vuorokauden ja sestiä saa vettää vaikka köytenä. Savuttomia ravintoloita saa perustaa tälläkin hetkellä, tai muuttaa savullisia ravintoloita täysin savuttomiksi. Miksi niin ei tehdä nyt?????? Miksi pitää odottaa, että joku pakottaa niin tekemään. Holhousyhteiskuntaan kuuluu kuitenkin se, että jotkut muut kuin me itse, tietävät milloin meillä on kivaa. | |
![]() 24.11.2005 13:02:01 | |
Näin se vaan on.Meistä kansalaisista pidetään hyvää huolta...... | |
![]() 24.11.2005 14:17:11 | |
Tää juttu ei kyllä koske mua enää hirveesti , mutta mua on kyllä vituttanut aina se että kuteet , hiukset ja kaikki muu haisee ihan helvetisti tupakille kun on tullut kotiin keikalta ja se haju ei tahdo aina lähtee pesemällä. Esim. pikkutakit on semmoisia joita ei voi pestä kuin pesulassa ja aina ei voi tuulettaa ulkona viikkokaupalla. Meillä ei kotona polteta ja jos kylään tulee joku joka polttaa niin koko kämppä haisee viikon. Ja ulkovaatteet haisee kanssa tupakille vaikka ne on jossain pukuhuoneessa tai takatiloissa. Kannatan itse savuttomia ravintoloita. Näin juuri. Käväisin eilen pikaisesti paikallisessa kultturikuppilassa ja nyt kamppeet haisee kunnolla. | |
![]() 24.11.2005 14:21:12 | |
Otetaan kerrankin Englannista mallia. Pubit ja baarit saa olla auki ympäri vuorokauden ja sestiä saa vettää vaikka köytenä. Savuttomia ravintoloita saa perustaa tälläkin hetkellä, tai muuttaa savullisia ravintoloita täysin savuttomiksi. Miksi niin ei tehdä nyt?????? Miksi pitää odottaa, että joku pakottaa niin tekemään. Holhousyhteiskuntaan kuuluu kuitenkin se, että jotkut muut kuin me itse, tietävät milloin meillä on kivaa. No itselläni on ainakin ollut paljon kivempaa sen jälkeen kun lopetin tupakoinnin. | |
![]() 24.11.2005 14:22:40 | |
No itselläni on ainakin ollut paljon kivempaa sen jälkeen kun lopetin tupakoinnin. Hyvä juttu! Minusta on ollut oikein mukavaa, kun en koskaan aloittanutkaan. | |
![]() 24.11.2005 17:13:12 | |
Otetaan kerrankin Englannista mallia. Pubit ja baarit saa olla auki ympäri vuorokauden ja sestiä saa vettää vaikka köytenä. Savuttomia ravintoloita saa perustaa tälläkin hetkellä, tai muuttaa savullisia ravintoloita täysin savuttomiksi. Miksi niin ei tehdä nyt?????? Miksi pitää odottaa, että joku pakottaa niin tekemään. Holhousyhteiskuntaan kuuluu kuitenkin se, että jotkut muut kuin me itse, tietävät milloin meillä on kivaa. Sekö tekee houlhousyhteiskunnaksi, että huolehditaan työsuojelusta? | |
![]() 25.11.2005 00:05:27 | |
Sekö tekee houlhousyhteiskunnaksi, että huolehditaan työsuojelusta? ei ku se että perustetaan kysynnän mukaan savuttomia ravintoloita. | |
![]() 25.11.2005 09:30:24 | |
ei ku se että perustetaan kysynnän mukaan savuttomia ravintoloita. Joo, niitä tulee 2007 kesäkuussa aika monta, kun se teidän basistin naapuri vaan saa pantua hulinaksi. | |
![]() 25.11.2005 10:34:29 | |
Joo, niitä tulee 2007 kesäkuussa aika monta, kun se teidän basistin naapuri vaan saa pantua hulinaksi. 2009 viimistään jos ei järki sitä ennen voita. | |
![]() 25.11.2005 13:20:35 | |
2009 viimistään jos ei järki sitä ennen voita. Kysehän on nimenomaan järjen voitosta. | |
![]() 25.11.2005 14:43:09 | |
Kysehän on nimenomaan järjen voitosta. Turhaan me tätä veivataan,. ollaan se verran vittumaisia molemmat että siimaa ei tule milliäkään. Kyseessähän on malliesimerkki holhousyhteiskunnan määräyspolitiikasta. Tehtäkööt savullisia ja savuttomia ravintoloita ja asiakkaat saisivat päättää kummassa käyvät. Samoin soittajat ja baarintyöntekijät saisivat päättää kumpaan hakeutuvat töihin. Silloin on olemassa valintamahdollisuus, eikä sanelu. | |
![]() 25.11.2005 22:55:26 | |
Tehtäkööt savullisia ja savuttomia ravintoloita ja asiakkaat saisivat päättää kummassa käyvät. Samoin soittajat ja baarintyöntekijät saisivat päättää kumpaan hakeutuvat töihin. Silloin on olemassa valintamahdollisuus, eikä sanelu. Olen samaa mieltä! Lappu ovelle että tämä ravintola on savullinen ja tämä savuton silloin asiakkaat itse päättävät että menenkö vai en! Sama soittajille keikkaa myytäessä myyjä kysyy bändiltä että savuttomiin ei tääl hetkellä ole keikkoja tarjolla mutta tonne savulliseen olis! Ei oo pakko mennä jos ei halua. Tasapuolista vai mitä? Tupakoin oma valinta! Kaikki paitsi namiskuukkelit on turhaa!! | |
![]() 26.11.2005 03:33:05 | |
Joo, mä voisin tehdä Kuhilaan kanssa etupiirijaon, hän hoitaa savuttomat ja mä savulliset! My name is Baron, Sir Baron. | |
![]() 26.11.2005 11:55:51 | |
Joo, mä voisin tehdä Kuhilaan kanssa etupiirijaon, hän hoitaa savuttomat ja mä savulliset! Mä lähden kans sinne savu-rundille. Annetaan suosiolla Kuhilaan hoitaa savuton. | |
![]() 26.11.2005 12:33:38 | |
Mulla on ollut onnea, nimittäin vaimo ei polta, ei myöskään kummatkaan aikuisista lapsistamme. | |
![]() 26.11.2005 12:42:52 | |
Mulla on ollut onnea, nimittäin vaimo ei polta, ei myöskään kummatkaan aikuisista lapsistamme. Omalta kohdaltahan teillä on asiat kansanterveyden vaalimiseksi kohdillaan. Olette tehneet oman valintanne. Jossain toisessa perheessä koko sakki vettää posket lommolla, ja se on heidän valintansa. Molemmat voi olla heidän kannaltaan ihan hyviä raktaisuja. Ei kumpaankaan ratkaisuun mitään lain ohjausta tarvita. Tässä tupakka/ei tupakka -keskusteluussa on kuitenkin kyseessä pahimmanlaatuinen ei-savuttomien fasismi. Mä olen ehdottanut täälläkin jo kahta aivan toteuttamiskelpoista ideaa: 1. Ilmanvaihdon/ilmastoinnin kehittäminen, käykää testaamassa vaikkapa lentokentillä. toimii. Tupakansavulle ei tarvitse todellakaan altistua, vaikka ko. ravintolassa tupakointi sallitaankin. 2. Ravintoloitsijat ottaisivat aloitteen, ennenkuin mitään peruuttamatonta tapahtuu. Sedu tai joku muu aloittaisi, sillä olis fyrkkaa. Perustakoot savuttomia ravintoloita vaikka ensi viikolla. Markkinataous kyllä pitää huolen lopusta. Omasta tupakoinnista sen verran, että vedän pikkusiggejä silloin kun otan kaljaa, mutta muuten olen savuton, ravintolassakin. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)