Aihe: Saako hääkeikalla helposti pesää..?
1 2 3 4
pekkajau
13.09.2004 09:47:56 (muokattu 13.09.2004 10:52:27)
Eräs "yrittäjä" kuoli ja joutui sitten ihan yllättäen taivaan portilla Pyhän Pietarin tenttiin vaikka kuului Lions Clubiin ja Rotareihin. Muuta ei kysytty kun vaan sitä että monestiko sitä on oltu uskottomia omalle vaimolle elävässä elämässä? Piti siis "muistella" kaikki ne kerrat jolloin oli tullut vierailtua "vikapesällä". Korostettiin että jos "muistaa" tahallaan väärin niin saa tupalarangaistuksen ennen kuin pääsee taivaaseen! Säädetty rangaistus uskottomuudesta oli yksi parsin-neulan pisto perskannikkaan per tapahtunut uskottomuus!
No "yrittäjä" muisteli ja muisteli mutta ei saanut kokoon kun pari kertaa ja nekin oli olleet semmosia "yliryömimisiä" voimakkaan humalatilan vuoksi jollain koulutusreissuilla! Pietari tarkisti isostakirjasta ja sai saman lukeman ja ei muuta kun pari pistoa sitten parsinneulalla perseeseen ja homma oli sillä selvä!
Kohta alkoi kuulua yhdestä loosista helevinmoinen huuto ja surina. "Yrittäjä" hämmästyneenä siinä kyselemään Pietarilta:"Mitäs tuolla oikein tapahtuu?" Johon Pietari:"Siellä on taas vaihteeksi joku entinen keikkamuusikko ompelukoneessa!"
baron
13.09.2004 12:12:05

Bravo!
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Experience. "Mäkin haluun meshiin"
uusiipe
26.11.2004 15:40:34
Kyllä hääkeikoilla tuntuu sellainen riski olevan selkeästi olemassa. Jollain tapaa tilaisuuden luonne saa yksinäiset naisihmiset aivan erityisen lohdutuksen kaipuuseen. Siinä soittajaparat ovat helposti tulilinjalla sillä

a) puolet väestä on omaa sukua/omia tuttuja joihin sekaantuminen olisi jo sairasta
b) toinen puoli väestä on hääparista toisen omaa sukua/omia tuttuja, joihin sekaantumista saisi hävetä loppuikänsä
pekkajau
26.11.2004 15:53:32 (muokattu 26.11.2004 18:32:41)
Bravo!

Hyvä avatar taas sulla! Yksi kaveri kehu aina ennen että se oli iskenyt niin isorintaisen naisen että rakastellessa sen piti käyttää snorkkelia!
There`s no bisnes in showbisnes!
Voxauttaja
27.11.2004 22:07:59 (muokattu 30.11.2004 20:54:03)
...................
Aina muusissa
baron
28.11.2004 02:09:25

Hyvä avatar taas sulla! Yksi kaveri kehu aina ennen että se oli iskenyt niin isorintaisen naisen että rakastellessa sen piti käyttää snorkkelia!

Mulla oli ongelma, että kun mulla oli vastasynnyttänyt tyttöystävä ja mulla on laktoosi-intoleranssi, niin aina rakasteltaessa tuli (piti sanoa ripuli, mutta sanotaan vatsan toimintahäiriö)
Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
Sertzo S
29.11.2004 08:28:23
Sanonta kuului ainakin ennen eräässä pandissänmme: "Tullaan tutuiksi ja vedetään vituiksi."
Hääkeikat ovat osaltani olleet asiallisia, eikä hääkeikkoihin kuuluvaa otsikkotoimintaa ole tullut koetuksi. Muutoin tietenkin kaikkea on tapahtunut eri keikkareissuilla aikoinaan tuolla "pesärintamallakin".
kimmoke
30.11.2004 12:46:25 (muokattu 30.11.2004 12:48:45)

Ei koskaan pesää mutta usein rehellistä vittuilua...onhan sekin aika lähellä? Niin ja kalapöytähän on myös usein häissä joten saa sormiin "soitonmakua".
Työtä työttömille, maata maattomille ja sianvihtaa köyhille.
Jami
30.11.2004 13:57:41

Pelimiehet tietysti saa missä vaan. Mutta kyllä hääkeikat mun kokemuksen mukaan on kaikein huonoimpia keikkoja tuon "saannin" suhteen.

Naisillehan on äärettömän tärkeää "mitä muutkin sanoo". Tuttujen ja sukulaisten ympäröimänä ne ei juuri apilaan hyppää. Ollaan niin siveitä että. Lähtevät sitten jatkoille omissa porukoissaan. Ihan toista on kun samat naiset lähtevät johonkin kauas pois tuttujen silmistä.
fletarehtaa ne palijo häjyysemmäkki!
baron
30.11.2004 14:19:13

Naisillehan on äärettömän tärkeää "mitä muutkin sanoo". Tuttujen ja sukulaisten ympäröimänä ne ei juuri apilaan hyppää. Ollaan niin siveitä että. Lähtevät sitten jatkoille omissa porukoissaan. Ihan toista on kun samat naiset lähtevät johonkin kauas pois tuttujen silmistä.

Mä olin jossain saunajuhlissa ainoana miehenä runsaan kymmenen naisen kanssa ja pahin mahdollinen tilanne saamisen kannalta, ei mitään toisten nähden ja aina joku piti huolta, että tilanne oli "toisten nähden"

Jos meitä olisi ollut 3-4 äijää, tilanne olisi varmasti ollut täysin erilainen.
Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
pekkajau
30.11.2004 14:39:09
Mä olin jossain saunajuhlissa ainoana miehenä runsaan kymmenen naisen kanssa ja pahin mahdollinen tilanne saamisen kannalta, ei mitään toisten nähden ja aina joku piti huolta, että tilanne oli "toisten nähden"

Jos meitä olisi ollut 3-4 äijää, tilanne olisi varmasti ollut täysin erilainen.

Juu! Jos olet yksin miespuolisena edustajana isossa naisporukassa niin siinä ei kyllä "saa" sillon kukaan! Kyllä niillä kaikilla sillon on sulle "asiaa" jos rupeat pikkusen enempi jotain yhtä jututtelemaan.
Sertzo S
30.11.2004 15:03:19 (muokattu 30.11.2004 15:04:19)
Kerran oltiin jossain tarjoilijaporukan kanssa yhteissaunassa, koko pändi, niin minä innostuin löylyhuoneessa erääseen ja sitten kun muut meni pesulle niin ....
pekkajau
30.11.2004 15:17:14
Kerran oltiin jossain tarjoilijaporukan kanssa yhteissaunassa, koko pändi, niin minä innostuin löylyhuoneessa erääseen ja sitten kun muut meni pesulle niin ....

...paloiko bärsse kiukaan kylkeen?
Sertzo S
30.11.2004 15:22:26 (muokattu 30.11.2004 15:22:39)
...paloiko bärsse kiukaan kylkeen?

Ei, mutta pumppu meines tiltata ja coitus int. (kirjoitinkohan oikein?) Baron korjaa.
baron
30.11.2004 18:12:20

Ei, mutta pumppu meines tiltata ja coitus int. (kirjoitinkohan oikein?) Baron korjaa.

Nyt oli latina ihan oikein.
Auki kirjoitettuna olisi interruptus.
pekkajau
01.12.2004 09:52:52

No hyvä ettei menny "yliryömimiseksi" kun aikoinaan Ilmari Kianto vainaalla!
Sertzo S
01.12.2004 10:46:19
No hyvä ettei menny "yliryömimiseksi" kun aikoinaan Ilmari Kianto vainaalla!

Kianto totesi aikoinaan Turjanlinnaa vartioidessaan:"Ukot uitetaan, akat ammutaan ja nuoria nuijalla päähän!."
Näin kuulema kyltissä luki asumuksensa lähellä Kainuussa.
Sertzo-sedällä on sukujuuret sieltä.
Sertzo S
01.12.2004 10:49:29 (muokattu 01.12.2004 10:49:50)
"Mä olin jossain saunajuhlissa ainoana miehenä runsaan kymmenen naisen kanssa ja pahin mahdollinen tilanne saamisen kannalta, ei mitään toisten nähden ja aina joku piti huolta, että tilanne oli "toisten nähden"

Sääliksi käy vielä näin jälkeenpäin miestä. Ei kun omin käsin onneen, saa niin pientä kuin jaksaa puristaa;)
ÄM
01.12.2004 12:16:41

Nyt saattaa olla vanha :

Mutta ehdottomasti pahinta mitä hääkeikalla voi sattua on se, kun koko bändi on nussimassa morsianta, niin samaan aikaan sulhanen juo kaikki bändin viinat.
Sertzo S
01.12.2004 14:08:13
Nyt saattaa olla vanha :

Mutta ehdottomasti pahinta mitä hääkeikalla voi sattua on se, kun koko bändi on nussimassa morsianta, niin samaan aikaan sulhanen juo kaikki bändin viinat.

No, mutta tuotahan ei kestä kukaan ilman käsirysyä;)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)