Aihe: Turakaisten käytös ?
1 2 3 4 5
Botox
16.06.2004 22:11:35
Se mikä minua ärsyttää on nimenomaan se, että kun turakainen on sen lippunsa ostanut, niin se kuvittelee ,että voi ihan vapautuneesti vittuilla bändille ja solistille mitä lystää.
Kyllä tansseissa näkee turakaisia, jotka ovat, kuin perseeseen ammuttaja karhuja ja käyvät mussuttamassa bändille milloin mistäkin syystä. Jotkut ovat jopa niin kovia sällejä, että useimmiten alkoholin rohkaisemana uskaltavat huudella solvauksia ja muita asiattomuuksia esiintyjille.

Antaas olla, kun artisti tai joku muu bändinjäsen uskaltaa sanoa jotain takaisin, niin kyllä ollaan naama niin norsunv***lla ja ollaan vaatimassa rahoja takaisin tai vähintään itketään lehtien yleisönosastolle, että miten ikävää kohtelua esiintyjien taholta sai.
Fuzzy Boner
16.06.2004 22:16:22
Se mikä minua ärsyttää on nimenomaan se, että kun turakainen on sen lippunsa ostanut, niin se kuvittelee ,että voi ihan vapautuneesti vittuilla bändille ja solistille mitä lystää.
Kyllä tansseissa näkee turakaisia, jotka ovat, kuin perseeseen ammuttaja karhuja ja käyvät mussuttamassa bändille milloin mistäkin syystä. Jotkut ovat jopa niin kovia sällejä, että useimmiten alkoholin rohkaisemana uskaltavat huudella solvauksia ja muita asiattomuuksia esiintyjille.

Antaas olla, kun artisti tai joku muu bändinjäsen uskaltaa sanoa jotain takaisin, niin kyllä ollaan naama niin norsunv***lla ja ollaan vaatimassa rahoja takaisin tai vähintään itketään lehtien yleisönosastolle, että miten ikävää kohtelua esiintyjien taholta sai.

näin on.. Mulle huudettiin tos kuun alussa: "SAISKO TOTA HIRVEETÄ METELIÄ HILJEMPAAAAAA!!??"
My name is Baron, Fuzzy Baron! SlowBlind, This is 4 U!
päivis
16.06.2004 22:46:35

Kiinnostaa, kuinka moni (vaikka prosenteissa ilmaistuna) lipunostajaturakaisista on tällaisia?
"Talk about dance? Dance is not something to talk about. Dance is to dance." --Peter Saint James
Sandy
16.06.2004 23:05:10
Kiinnostaa, kuinka moni (vaikka prosenteissa ilmaistuna) lipunostajaturakaisista on tällaisia?

Ei niitä varmasti ole kuin joku promille... Eli ehkä yks tai kaks turakaista per tanssit. Useimmiten ei yhtään.

Mutta se on valitettavasti niin, että vaikka tulis sata positiivista kommenttia illassa niin se yks negatiivinen jää kuitenkin päällimäiseksi. Näin se ihmisen mieli toimii.
Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto)
baron
16.06.2004 23:08:43

kiitos.. noh noh, onhan niit vedelty..

Mul on muuten nyt lauantaina ihan perus hääkeikka. Eli täytyy noita yrittää opetella.

Olisit tullut meidän navettatreeneihin kuuntelemaan kuinka humppabändi soittaa häävalssit.
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei"
Sandy
16.06.2004 23:10:54
Olisit tullut meidän navettatreeneihin kuuntelemaan kuinka humppabändi soittaa häävalssit.

Niin, mä ajattelin tuota kanssa, että Fuzzyhan vois sulta saada hyviä vinkkejä jos ei valssit taitu.. ;)
Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto)
Fuzzy Boner
16.06.2004 23:19:10
Niin, mä ajattelin tuota kanssa, että Fuzzyhan vois sulta saada hyviä vinkkejä jos ei valssit taitu.. ;)

aivan.. Täytyy reenailla. Sit taittuu ;)
My name is Baron, Fuzzy Baron! SlowBlind, This is 4 U!
baron
16.06.2004 23:22:25

Mä ihan oikeasti satuin kerran Suomenlinnan lautalla kotimatkalla onnistuneen hääkeikkani jälkeen tapaamaan muusikkokaverini, joka oli tulossa tyttärensä häistä (saarella oli ollut samana iltana kahdet häät) ja joka kiroili sitä, että nimekäs rokkibändi, joka muuten oli soittanut ihan OK, oli töpännyt vain yhden kappaleen ja sen mukana kaikki, häävalssin.
baron
16.06.2004 23:26:05

aivan.. Täytyy reenailla. Sit taittuu ;)

Kait sulla on "Kauneimmat häävalssit CD"?
Siitä voisit ottaa vähän mallia, esim kuinka sä laulat ne.
Sandy
16.06.2004 23:26:26
nimekäs rokkibändi, joka muuten oli soittanut ihan OK, oli töpännyt vain yhden kappaleen ja sen mukana kaikki, häävalssin.

Mun mielestä tilaajallakin on vastuunsa tässä. Jos tilaa rokkibändin, saa rokkibändin. Jos tilaa huttubändin, saa kaikkea mahdollista, myös rokkia. :)
baron
16.06.2004 23:31:49 (muokattu 16.06.2004 23:32:53)

Mun mielestä tilaajallakin on vastuunsa tässä. Jos tilaa rokkibändin, saa rokkibändin. Jos tilaa huttubändin, saa kaikkea mahdollista, myös rokkia. :)

Mä soitin aikoinaan kahdessa bändissä, sekä rokkibändissä, että nykyisessä huttubändissä.

Rokkibändi oli saanut hyvän hääkeikkatarjouksen ja rokkibändin ohjelmisto kovin tyydytti tilaajaa. Häävalssit kuitenkin halusi.
Mähän sanoin, että ei mikään ongelma, kyllähän mä niitä oon soittanut, mutta rokkibändin johtaja ei periaatteessa suostunut valsseja soittamaan, kysyi voisiko mun bändini käväistä soittamassa häävalssit ja sen jälkeen häippästä (mä tietenkin jäisin). Mä sanoin että OK, liksa puoliksi.

Diiliä ei tullut ja hyvä hääkeikka jäi väliin.
päivis
16.06.2004 23:33:02 (muokattu 16.06.2004 23:33:25)
Ei niitä varmasti ole kuin joku promille... Eli ehkä yks tai kaks turakaista per tanssit. Useimmiten ei yhtään.

Kiitos! Helpotti!

Mutta se on valitettavasti niin, että vaikka tulis sata positiivista kommenttia illassa niin se yks negatiivinen jää kuitenkin päällimäiseksi. Näin se ihmisen mieli toimii.

Näinpä se tekee.
"Talk about dance? Dance is not something to talk about. Dance is to dance." --Peter Saint James
baron
16.06.2004 23:40:07

Jos on aikaa ja halua sen valittajaturakaisen kanssa keskustella, niin usein siitä saa käännynnäisen ja käännynnäisethän ovat kaikkein innokkaimpia uuden aatteensa edistäjiä eli siitä saa uuden fanin.
pekkajau
17.06.2004 09:04:07
"SAISKO TOTA HIRVEETÄ METELIÄ HILJEMPAAAAAA!!??"

Eivät huutaneet että: SOITTAKAA KOVEMPAA!!!! vai miten se yks nuori tangokilkki-"Mylvis" laulaa?

Ei ole koskaan omalle kohdalle sattunut että olis kovempaa pyydetty soittamaan! On sitä tullut ehkä tosissaan joskus ladattua liian kovaa nuorempana? Nykyisin kun ikää on jo ruvennut karttumaan niin sitä jo hakee kaikkeen tekemiseensä myös musiikin saralla enempi nyanssia ja balanssia.
Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä!
baron
17.06.2004 09:37:34

Ei ole koskaan omalle kohdalle sattunut että olis kovempaa pyydetty soittamaan! .

Mullepa on!

(Viittaan syksyisiin volyymikeskusteluihin, joissa sain vähän nenilleni)
WanhaWetäjä
17.06.2004 12:02:09 (muokattu 17.06.2004 12:31:03)

Tässä on kyseessä aika laaja alue,turakaisia kun on joka lähtöön:
-ammattiv....ilijat,usein parikunta,mikään ei käy,tulee lujaa,lattia ei luista,väärät tempot,väärät biisit

-jankuttajat "tuleeko sitä polokkaa vai ei???!!)...ystävälliseen sävyyn esitetty toistuva toivomus...

-känniset superurpot "soittakaa jotain nopeeta"usein myös naispuolinen turakainen voi olla(ja onkin) kyseessä tässä tapauksessa...mikään ei ole niin karu kuin känninen,jankuttava ämmä,huh stana senthään ...

-pahin on tietenkin sitten kaikkien näiden yhdistelmä,lisättynä sitten vielä se "teillä ei oo enää ikinä mitään asiaa tähän paikkaan,mä tunnen johtajan etc..."kun ei olla soitettu jotain tiettyä biisiä...turakainen kun voi olla(ja usein onkin) niin pohjattoman tyhmä että se ei tajua että jos kappaleesta ei ole olemassa mitään "käyttöohjetta"ja biisi on lisäksi outo niin sitä on vähän paha esittää,sieltä tulee sitä "no improvisoikaa..."se on vähä sama kun antais kokille HK:n sinistä paketin ja sanois "tee tosta prkle mulle sisäfilepihvi,sähän oot ammattimies,kyllä se pitäis taittua!!"...

EDIT kun harrastuksesta tulee liian totista,se voi ilmetä monella eri tapaa...

Turakaisia löytyy myös näistä rinta kaarella olevista "ME tanssinharrastajat"osastosta ihan riittämiin ;-))
vanhami
17.06.2004 12:12:44
-känniset superurpot "soittakaa jotain nopeeta"usein myös naispuolinen turakainen voi olla(ja onkin) kyseessä tässä tapauksessa...mikään ei ole niin karu kuin känninen,jankuttava ämmä,huh stana senthään ...

Komppaan komppaan.

Vielä jos tuohon lisätään lievä yliseksuaalisuus liehittely ja oman vetovoiman yliarviointi ja vastaanottavan osapuolen vähintään 15-20 vuotta alempi ikä suhteessa turakaiseen, ollaan aika äärirajoilla.

Kaikken muun voi pistää huumorilla, mutta tuossa on ko kovakin keikkajyrä tosissaan.

Mika
Jami
17.06.2004 13:24:22

Vielä jos tuohon lisätään lievä yliseksuaalisuus liehittely ja oman vetovoiman yliarviointi ja vastaanottavan osapuolen vähintään 15-20 vuotta alempi ikä suhteessa turakaiseen, ollaan aika äärirajoilla.

Mitämitä! Tälläisille soittajille saakin vittuilla. Senkin pihtarit!!!. hähähähäh.
Suomalaanen ei usko ennenku näköö. Mutta härmälääsen pitää päästä koittamahan.
vanhami
17.06.2004 13:28:29
Mitämitä! Tälläisille soittajille saakin vittuilla. Senkin pihtarit!!!. hähähähäh.

Täytynee sanoa kuitenkin, että en ole koskaan ollut mitenkään kranttu tässä suhteessa, kuten ei mooni muukaan tuntemani soittaja, joskin täytyy myöntää että pariutumisen jälkeen on joutunut jättämään tuon homman muitten harteille....
M.i.k.key
17.06.2004 13:32:41
Täytynee sanoa kuitenkin, että en ole koskaan ollut mitenkään kranttu tässä suhteessa, kuten ei mooni muukaan tuntemani soittaja

Eikös se niin mene että kun sillä on hame ja hengittää niin se käy...
My name is Baron, M.i.k.key Baron. Oho, melkein musiikkia!?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)