mr.muzak 05.10.2004 17:56:37 | |
---|
Samanlaisia kokemuksia löytyy minullakin kyseisestä orkesterista.Herrat ovat todella ylimielisiä.Toisaalta pitäisi olla välittämättä,koska onneksi suomen lavoilla liikkuvat artistit ja orkesterit ovat suurimmaksi osaksi hyvää porukkaa. Pitää muistaa että pitkään tehneillä on hieman erilainen käsitys alasta jo, ja priorisoivat eri asioita kuin harrastelija/kakkosbändit. Ja myöskin aina ei voi olla se "hyvä päivä". Tietenkään tämä ei ole mikään oikeutus kohdella vihollisorkesteria v-maisesti, mutta välillä auttaa jos osaa ajatella tilanteita toisenkin näkökulmasta. |
clave 05.10.2004 18:07:28 | |
---|
Hassua, että ihmisillä on tällasia negatiivisia kokemuksia Fernetistä. Mulla on tasan päinvastaiset; kundit ovat mitä mukavimpia hemmoja niiden kokemusten perusteella mitä olemme samoja kehiä sattuneet samana päivänä koluamaan. "Valmiiksi mitattu piuha on liian lyhyt" |
Tankoprinssi 05.10.2004 21:53:57 | |
---|
Fernet??? Eiks se oo jotain juotavaa. Nimiartisteja??? "Mää oo ihan klapil päähä lyöty" Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
klunssila 06.10.2004 11:23:38 | |
---|
Fernet??? Eiks se oo jotain juotavaa. Nimiartisteja??? "Mää oo ihan klapil päähä lyöty" Vermutti (vermouth) taitaa olla sitä juotavaa.. Fernet soittaa Tomi Markkolan taustalla ja mitä vähän olen kuullut, niin jätkät on kyllä ammattilaisia ainakin soiton suhteen. Muusta en sitten tiedä. |
baron 06.10.2004 11:45:20 | |
---|
Vermutti (vermouth) taitaa olla sitä juotavaa.. Fernet soittaa Tomi Markkolan taustalla ja mitä vähän olen kuullut, niin jätkät on kyllä ammattilaisia ainakin soiton suhteen. Muusta en sitten tiedä. Kyllähän Fernet-Branca on maailmankuulu ja pahanmakuinen bitteri. http://www.fernet-branca.tv/ Kerran etelässä ei ollut muuta juotavaa kuin litran pullo sitä ja siitä mulle tuli aversio, enkä ole sen jälkeen maistanut. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
Pula-Aho 06.10.2004 11:59:50 | |
---|
Kyllähän Fernet-Branca on maailmankuulu ja pahanmakuinen bitteri. http://www.fernet-branca.tv/ Kerran etelässä ei ollut muuta juotavaa kuin litran pullo sitä ja siitä mulle tuli aversio, enkä ole sen jälkeen maistanut. Fernet Mentha taas on krapulalääkkeenä ehdoton. Raikastaa myös hengityksen ja rauhoittaa vatsan. Suosittelen Maailman toiseksi hauskin asia on kännissä soittaminen. |
Neljä Ruuvia 06.10.2004 19:42:55 | |
---|
Fernet Mentha taas on krapulalääkkeenä ehdoton. Raikastaa myös hengityksen ja rauhoittaa vatsan. Suosittelen Sillä on myös helppo niin sanotusti "pyöräyttää" ,että keikkaillessa pittää olla varovainen. |
clave 06.10.2004 19:44:07 | |
---|
No mikäs juoma se cremedementia sitten on?? "Valmiiksi mitattu piuha on liian lyhyt" |
R.Syke 06.10.2004 21:05:36 | |
---|
No mikäs juoma se cremedementia sitten on?? -En muista. |
Tankoprinssi 06.10.2004 22:09:04 | |
---|
No mikäs juoma se cremedementia sitten on?? Sehän on se kun menee hirveessä jurrissa Gay-baariin ja aamulla herää litra kermaa suussa mutta ei muista mitään. Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
baron 07.10.2004 00:07:41 | |
---|
No mikäs juoma se cremedementia sitten on?? Crème de Menthe: Jos likööri on kovin makeaa (sokeripitoisuus korkea) niin sitä sanotaan crèmeksi. Sille ei ole suomalaista vastinetta eli käännös olisi: Erittäin makea minttulikööri. Sillä on uskottu olevan afrodisoivia vaikutuksia. Käytännön kokemuksen mukaan vihreä Chartreuse toimii paremmin (on kalliimpi) Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
Sertzo S 07.10.2004 09:14:23 (muokattu 07.10.2004 09:54:24) | |
---|
Milloinkahan saamme lukea pändin nimen, joka on Delirium tremens? Ainakin aikoinaan, kauan sitten, näitä taisi olla useampiakin. |
baron 07.10.2004 09:15:37 (muokattu 07.10.2004 09:18:59) | |
---|
Milloinkahan saamme lukea pändin nimen, joka on Delirium tremes? Ainakin aikoinaan, kauan sitten, näitä taisi olla useampiakin. Mä oon nyt ottanut tän roolin:-) Delirium tremens Sananmukainen käännös vapiseva houretila, asianmukainen juoppohulluus Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
clave 07.10.2004 09:17:18 | |
---|
Milloinkahan saamme lukea pändin nimen, joka on Delirium tremes? Ainakin aikoinaan, kauan sitten, näitä taisi olla useampiakin. Tai voishan bändin nimi olla MaskaKirroosi "Valmiiksi mitattu piuha on liian lyhyt" |
Kukko 07.10.2004 11:01:54 | |
---|
Mä oon nyt ottanut tän roolin:-) Delirium tremens Sananmukainen käännös vapiseva houretila, asianmukainen juoppohulluus Äijällä on varmaan siellä töissä joku tietosanakirja-saitti auki???;=) "Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää"
-Irwin- |
baron 07.10.2004 11:31:32 | |
---|
Äijällä on varmaan siellä töissä joku tietosanakirja-saitti auki???;=) Arvasit! Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
Ukko 07.10.2004 21:27:17 | |
---|
Fernet Mentha taas on krapulalääkkeenä ehdoton. Raikastaa myös hengityksen ja rauhoittaa vatsan. Suosittelen Mikä on krapula ? Vaikka meikälle maistuu niin em. olotilan saan ehkä kerran kolmessa vuodessa. No onneksi en näinollen tarvitse koskaan lääkettäkään. |
baron 07.10.2004 22:15:29 | |
---|
Mikä on krapula ? Vaikka meikälle maistuu niin em. olotilan saan ehkä kerran kolmessa vuodessa. No onneksi en näinollen tarvitse koskaan lääkettäkään. Mä oon ymmärtänyt, että kun rapulapset on pieniä, ne tarvitsee hoitopaikan, rapula tai vähän vanhahtavalla suomella krapula. Mehän ei sitä tarvita, ei meillä ole sille käyttöä. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
Tankoprinssi 07.10.2004 22:42:21 | |
---|
Mikä on krapula ? Vaikka meikälle maistuu niin em. olotilan saan ehkä kerran kolmessa vuodessa. No onneksi en näinollen tarvitse koskaan lääkettäkään. Meilläpäin eräs jo edesmennyt toimitusjohtaja totesi aikoinaan: "Krapula on köyhien tauti" Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |