M.i.k.key 20.05.2004 00:06:30 | |
---|
Näin mäkin aattelin, Kyllä toi JBG arjan vetämänä on TODELLA kova esitys..siihen ei moni miessolistikaan pysty.Time ja äänenkäyttö on kyllä maukasta.Kuunnelkaapa. Huhhuh, sulla on kyllä sairas maku. Voiko rokki oikeesti svengata vähempää. Kaikki tyypillinen rok-taimi on oiottu suomalaiseksi humppafraseeraukseksi, tai lähempänä saksatangoa se on!? Jos puhuit käänteismaailmassa niin olen samaa mieltä My name is Baron, M.i.k.key Baron.
Oho, melkein musiikkia!? |
Kukko 20.05.2004 00:24:04 | |
---|
Huhhuh, sulla on kyllä sairas maku. Voiko rokki oikeesti svengata vähempää. Kaikki tyypillinen rok-taimi on oiottu suomalaiseksi humppafraseeraukseksi, tai lähempänä saksatangoa se on!? Jos puhuit käänteismaailmassa niin olen samaa mieltä Mä puhun siitä agents-versiosta? "Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää"
-Irwin- |
Kukko 20.05.2004 01:51:10 | |
---|
"Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää"
-Irwin- |
Rock n 20.05.2004 05:48:00 | |
---|
Mä puhun siitä agents-versiosta? Agents/Arja-versio on selvästi svengaavampi kuin Arjan oma. Mutta ei se Arjan omakaan huono ole - pesee mennen tullen monta muuta suomalaista yritelmää. |
baron 20.05.2004 08:06:39 | |
---|
Agents/Arja-versio on selvästi svengaavampi kuin Arjan oma. . Ei tietysti pitäisi puhua asiasta, jota ei tunne (Arjan kumpikin versio), mutta ei se Chuck Berryn originaali kyllä mitenkään "svengannut", vaikka on kuulunut vuosikymmeniä suosikkeihini. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
M.i.k.key 20.05.2004 08:12:50 (muokattu 20.05.2004 08:13:37) | |
---|
ei se Chuck Berryn originaali kyllä mitenkään "svengannut". Mitä? Eikö kukaan täällä tanssimusapalstalla ymmärrä hienoja tuommoisia "välikomppeja" jotka eivät varsinaisesti ole suoraa eivätkä kolmimuunteista? Tuohan luo sen imun mikä saa homman swengaamaan. Pitääkö kaikki olla suomalaista haukionkalahaukionkala fraseerausta? Muutenkin mahtavaa luomuhommaa tuo vanha rokettirok! My name is Baron, M.i.k.key Baron.
poppamies 20.05.2004 10:34:17 | |
---|
Jos sulla on valmiiksi "Finalella" niin mä teen puhtaaksikirjoituksen ja kaksi transponointia kympillä. Jos joku laittaa mulle nuotit sähköpostilla pdf'änä niin laitan ne eteenpäin ilman minkäänlaista korvausta. "G-strings are for strippers" |
Fuzzy Boner 20.05.2004 10:39:23 | |
---|
Jos joku laittaa mulle nuotit sähköpostilla pdf'änä niin laitan ne eteenpäin ilman minkäänlaista korvausta. täällä jo diilaillaan. Supo tutkii parhaillaan Muusikoiden.netin salakieltä.. Nuoteista ja lapuista puhutaan. |
Rantsu 20.05.2004 10:41:55 | |
---|
Jos joku laittaa mulle nuotit sähköpostilla pdf'änä niin laitan ne eteenpäin ilman minkäänlaista korvausta. Mut älä laita faksilla äläkä pyytämättä, siitä tulee sanomista... :) Suomi soittaa humppaa. |
snowballed 20.05.2004 13:08:11 | |
---|
Mitä? Eikö kukaan täällä tanssimusapalstalla ymmärrä hienoja tuommoisia "välikomppeja" jotka eivät varsinaisesti ole suoraa eivätkä kolmimuunteista? Tuohan luo sen imun mikä saa homman swengaamaan. Pitääkö kaikki olla suomalaista haukionkalahaukionkala fraseerausta? Muutenkin mahtavaa luomuhommaa tuo vanha rokettirok! entä sitten kun osa bändistä vetää kolmimuunteisesti ja osa suoraan. mahtavan nyrjähtänyttä svengiä. toimii oikeesti.. basistivitsitrilogia: I basisti käveli viinakaupan ohi - II basisti käveli - III basisti |
Kukko 20.05.2004 14:41:05 | |
---|
entä sitten kun osa bändistä vetää kolmimuunteisesti ja osa suoraan. mahtavan nyrjähtänyttä svengiä. toimii oikeesti.. Tästä oli aiemmin puhettakin, siis jailhouse rockin soolossa Mr. Moore vetää (suoraan)kaksijakoisesti, kun komppi on kolmimuunteinen.Hianoa. Luulen että tämä kolmimuunteisuus tekee rokeissa parhaan mahdollisen efektin.Muistaakseni alkuperäinen JBG on ihan ränttätänttä -komppi?? "Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää"
-Irwin- |
työläinen 20.05.2004 22:46:05 | |
---|
entä sitten kun osa bändistä vetää kolmimuunteisesti ja osa suoraan. mahtavan nyrjähtänyttä svengiä. toimii oikeesti.. Mitäs ihmeellistä tuossa on... eiks toi oo ihan normaalia näissä ympyröissä? Vaikka kuinka hjuva rumpali, silti aina VÄHÄN häiritse soittaminen. |
snowballed 21.05.2004 11:14:08 | |
---|
Mitäs ihmeellistä tuossa on... eiks toi oo ihan normaalia näissä ympyröissä? toki. väitinkö jotain muuta? :) basistivitsitrilogia: I basisti käveli viinakaupan ohi - II basisti käveli - III basisti |
WanhaWetäjä 21.05.2004 14:07:37 | |
---|
Agents/Arja-versio on selvästi svengaavampi kuin Arjan oma. Mutta ei se Arjan omakaan huono ole - pesee mennen tullen monta muuta suomalaista yritelmää. Onhan se sellanen, tämä Arja Haavakakka......öööö tulee mieleen joku karjakon iltahuuto,siiiiiiis voiko tosta joku ihan oikeesti pitää,jumankakka kun ihmisillä on omituisia mieltymyksiä,tässä tapauksessa lähennellään jo persversioita,parodian puolelle toi menee kirkkaasti,samaa sarjaa kun J. Tulkin "Tutti Frutti"....tervetuloa svengaavan laulun ja rokin ihmemaahan,joopaste joo ;-) Siis Arjahan on pitkän linjan muusikko(basisti),ei siinä mitään,mutta kenties hänen genrensa ei ole rock&roll? Mahtaako noi valssit olla edes Finkkujen omia,sehän on cover-bändi jos mikä,kaikki heidän suurimmat hittinsä ovat muitten aikaa sitten tekemiä,prkl sekin hidas ihan nätti biisi mikä soi mennä kesänä tiuhaan onkin Boulevard-yhtyeen alkuperänen,ja mä kun jo luulin että Finkut osaavat tehdä hyviäkin biisejä ;-))) |
Rock n 21.05.2004 15:25:07 | |
---|
Onhan se sellanen, tämä Arja Haavakakka......öööö tulee mieleen joku karjakon iltahuuto,siiiiiiis voiko tosta joku ihan oikeesti pitää,jumankakka Onko noita kakkajuttuja pakko tuoda esille näin julkisella areenalla. Etkö voisi noi kakkajuttuvibat yrittää saada jossain muualla. Luulen että ne eivät monia kuitenkaan täällä kiinnosta. Jos joku pitää jostain sellaisesta mistä minä en pidä, niin en kuitenkaan ala mitään kakkajuttuja heille siitä tarjoilemaan. |
WanhaWetäjä 21.05.2004 16:07:54 (muokattu 21.05.2004 16:08:28) | |
---|
Onko noita kakkajuttuja pakko tuoda esille näin julkisella areenalla. Etkö voisi noi kakkajuttuvibat yrittää saada jossain muualla. Luulen että ne eivät monia kuitenkaan täällä kiinnosta. Jos joku pitää jostain sellaisesta mistä minä en pidä, niin en kuitenkaan ala mitään kakkajuttuja heille siitä tarjoilemaan. Jo olet perkele tosikko ihminen!? Jos tuo on sinun mielestäsi jotain muuta kuin ihan harmitonta sanailua niin pliis,pysy siellä slipoveriosastolla,jossa on ihmisiä jotka eivät varmaan edes käy kakalla,hyi hyi...veikaanpa että Huuhaa Innanen ja Sleepy Sleepers eivät kuulu suosikkeihisi ;-)))) |
M.i.k.key 21.05.2004 19:44:17 | |
---|
entä sitten kun osa bändistä vetää kolmimuunteisesti ja osa suoraan. mahtavan nyrjähtänyttä svengiä. toimii oikeesti.. Kyllä! Juuri näin! My name is Baron, M.i.k.key Baron.
Kukko 22.05.2004 10:13:28 | |
---|
Kuunnelkaapa vielä Arjan king creole.Mahtavaa "Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää"
-Irwin- |
työläinen 22.05.2004 10:31:54 (muokattu 22.05.2004 10:32:36) | |
---|
entä sitten kun osa bändistä vetää kolmimuunteisesti ja osa suoraan. mahtavan nyrjähtänyttä svengiä. toimii oikeesti.. Riittää kun on haitaristi bändissä ja vedetään jotain kolmimuunteista osastoa. Nyrjähtää ihan luonnostaan! EDIT: Ihan oikeasti! Vaikka kuinka hjuva rumpali, silti aina VÄHÄN häiritse soittaminen. |
Fuzzy Boner 22.05.2004 10:34:02 | |
---|
Riittää kun on haitaristi bändissä ja vedetään jotain kolmimuunteista osastoa. Nyrjähtää ihan luonnostaan! EDIT: Ihan oikeasti! se on eri asia jos sitä ei haeta |