R.W. Piuha 01.05.2004 12:00:20 | |
---|
No miks ei vetopasuunallakin voisi soittaa Deep Purplea kun sitä kerran voi haitarilla soittaa. Paikallisen konservatorion lehtorilla on nimittäin haitaribändi joka soittaa heviä... Joo,kyllä "Highway star"saisi aivan uusia ulottovuuksia kun ne stemmaskitat vetäis vaikka trumpetti ja pasuuna sekä puhallinbändi säestäisi,no mielenkiintoiselta se saattaisi kuulostaa kyllä,kun tarkemmin asiaa ajattelee! |
baron 01.05.2004 12:10:49 | |
---|
Joo,kyllä "Highway star"saisi aivan uusia ulottovuuksia kun ne stemmaskitat vetäis vaikka trumpetti ja pasuuna sekä puhallinbändi säestäisi,no mielenkiintoiselta se saattaisi kuulostaa kyllä,kun tarkemmin asiaa ajattelee! Onhan toi Apocalyptica tullut maailmanmaineeseen aika uskomattomalla soitinkokoonpanolla genreen nähden. Kai kaikenlaiset voisi toimia kun/jos on taitoa ja "hyvää makua" tai miten sen ilmaisisi. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
R.W. Piuha 01.05.2004 12:23:33 | |
---|
Ajatus on koominen ennenkuin kuulee lopputuloksen. Aivan kuin vaikka Apocalyptican kohdallakin, vaikka tiedän sitä sitäkin pölysimmät puritanistit pitää paskana. Homma juju oli siinä, että se kuulosti hyvältä ja toimi - koko muunkin Kirjurin yleisön mielestä. Oikeat soittajat arvostaa lopputulosta ja on kiinnostuneita uusista tulkinnoista. Soitinvalinta on sivuseikka. Aikansa kutakin,Apoc. oli tuoreena ihan jees,olihan se jotain uutta. Jos jossain kirjurilla "koko"yleisö on haltioissaan jostain,so? Osa jengistähän on siellä vaan koska se on MUST,ei ne siitä kuulemastaan ymmärrä tuon taivaallista?Kun ovat vielä aika tuubassa,suomalaiseen tapaan?Vai olenko taas ihan väärässä? Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä,mun mielestäni musiikin saralla tehdään paljon "tekotaiteellista" tavaraa,josta vain todelliset friikit jaksaa innostua. |
U.Honey 01.05.2004 12:37:43 | |
---|
Aikansa kutakin,Apoc. oli tuoreena ihan jees,olihan se jotain uutta. Niin, aikansa kutakin. Mä en koskaan ymmärtänyt millä tavalla Apocalyptican soitto oli musikaalista. My name is Baron, U.Honey Baron. |
isojussi 01.05.2004 13:00:37 | |
---|
No miks ei vetopasuunallakin voisi soittaa Deep Purplea... No tavallaan me jo vedettänkin, kun bilebändin ohjelmistossa on Highway Star ja Black Knight sekä Lazy juuri työn alla. Ja kaikissa mukana brassisektio. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
isojussi 01.05.2004 13:02:32 | |
---|
... Jos jossain kirjurilla "koko"yleisö on haltioissaan jostain,so? Osa jengistähän on siellä vaan koska se on MUST,ei ne siitä kuulemastaan ymmärrä tuon taivaallista?Kun ovat vielä aika tuubassa,suomalaiseen tapaan?Vai olenko taas ihan väärässä? Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä,mun mielestäni musiikin saralla tehdään paljon "tekotaiteellista" tavaraa,josta vain todelliset friikit jaksaa innostua. Oot sä kova
Päinen. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
R.W. Piuha 01.05.2004 13:17:36 | |
---|
Oot sä kova Päinen. Kuin myös ! |
U.Honey 01.05.2004 13:21:26 | |
---|
Pitäisköhän Iso-Jussin ja R.W.Piuhan pitää sellainen rauhallinen rantaloma ihan kahdestaan ;-) My name is Baron, U.Honey Baron. |
isojussi 01.05.2004 13:42:13 | |
---|
Pitäisköhän Iso-Jussin ja R.W.Piuhan pitää sellainen rauhallinen rantaloma ihan kahdestaan ;-) Jos joku kustantaa. Ei pers'aukisilla soittajilla oo varaa lähtee rantalomalle kahdestaan. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
baron 01.05.2004 13:55:58 | |
---|
Jos joku kustantaa. Ei pers'aukisilla soittajilla oo varaa lähtee rantalomalle kahdestaan. Voisitte tehdä siellä yhteiskeikkoja! Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
U.Honey 01.05.2004 14:03:38 | |
---|
Voisitte tehdä siellä yhteiskeikkoja! Tänä iltana: M.net Brothers! My name is Baron, U.Honey Baron. |
isojussi 01.05.2004 14:06:55 (muokattu 01.05.2004 14:07:22) | |
---|
Voisitte tehdä siellä yhteiskeikkoja! Tuskin toimii Piuhan mielestä.... EDIT: Eikä se olis enää loma Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
poppamies 01.05.2004 14:13:44 | |
---|
Tuskin toimii Piuhan mielestä.... Sano minun sanoneen. Ensimmäisen keikan jälkeen piuha ois sekaisin... "G-strings are for strippers" |
R.W. Piuha 01.05.2004 14:59:07 | |
---|
Voisitte tehdä siellä yhteiskeikkoja! Niin no,miksei! Koppakitaralla voisin säestää,IsoJ vois laulaa ja vetää pasuunasooloja,vedettäis niinku "unplugged" vaikka se oikeesti hyvä iskelmä "Katson autiota hiekkarantaa"ja jos se ei oliskaan vielä autio,niin ton meidän esityksen jälkeen hiljaista olisi kuin atomisodan jäljiltä ;-D |
isojussi 02.05.2004 12:04:37 | |
---|
...niin ton meidän esityksen jälkeen hiljaista olisi kuin atomisodan jäljiltä ;-D Ja vois lomailla rauhassa. Ei tarvis käyttä sitä iänikuista: "Näkikö kukaan, mihin se kyy äsken meni?" huutelua. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
baron 02.05.2004 12:45:57 | |
---|
,niin ton meidän esityksen jälkeen hiljaista olisi kuin atomisodan jäljiltä ;-D Ettekö te molemmat oman väitteenne mukaan ole ammattimiehiä? Kyllähän ammattilainen pystyy soittamaan kenen kanssa tahansa. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
R.W. Piuha 02.05.2004 15:46:41 | |
---|
Ettekö te molemmat oman väitteenne mukaan ole ammattimiehiä? Kyllähän ammattilainen pystyy soittamaan kenen kanssa tahansa. Mun siskon mies on insinööri,ei silläkään ole oikeen huumorintajua,ja sekin on hyvin epämusikaalinen,liekö yleistäkin insinööripiireissä?? |
baron 02.05.2004 17:15:43 | |
---|
Mun siskon mies on insinööri,ei silläkään ole oikeen huumorintajua,ja sekin on hyvin epämusikaalinen,liekö yleistäkin insinööripiireissä?? Sen verran oon tavannut insinöörejä, että tiedän, että ne ei kestä viinaa, muista piirteistä ei tietoa. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
isojussi 03.05.2004 10:32:22 | |
---|
Sen verran oon tavannut insinöörejä, että tiedän, että ne ei kestä viinaa, muista piirteistä ei tietoa. Mä olin kuus vuotta inssinörttien seassa duunissa. Se oli ihan kivaakin, kun huomas, että koulutus ei tartu.... Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Jami 03.05.2004 11:01:53 | |
---|
Jos passaa niin palaisin takaisin tuohon alkuperäiseen kysymykseen. Mä oon sitä mieltä että helppoja kappaleita ei olekkaan jos tavoitteeksi asettaa musikaalisuuden. Ukko Noakin voidaan soittaa musikaalisesti. Monesti vain nämä joille biisit on helppoja, alkavat pelleillä kun on heidän arvolleen liian "helppo" kappale. Oon minä näitä "oikeinsoittajia" nähnyt ja kuullut aivan tarpeeksi. Mitään varsinaista virhettä ja vikaa ei heidän soitossaan ole. Mutta täysin siitä puuttuu musikaalisuus. He varmaankin mielestään soittavat helppoja biisejä mutta mä katson että koko heidän ohjelmistonsa on aivan liian vaikea kun se ei kosketa musikaalisesti. Suomalaanen ei usko ennenku näköö. Mutta härmälääsen pitää päästä koittamahan. |