Aihe: Miksi soitat?
1 2 3 4 5 6 7
Fuzzy Boner
25.03.2004 23:23:24 (muokattu 25.03.2004 23:23:40)
Tässä teille palindromi: En jaksa, pillu kulli paska jne.(gramexit+teostot) T:Pratskinille)

Käytetty.. samoin ku ::Nuuttivaari oksensi bisneskoiraa vittuun
Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron!
baron
25.03.2004 23:24:05

Tiedänkin seuraavassa miitissä sulle sopivan homman...

EDIT: juuri tuota yläpuolella olevaa tarkoitin:) hihiii

Clavesin soitto???
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group> Soitto kuulostaa hyvalta vaikka onkin loistavaa
Fuzzy Boner
25.03.2004 23:24:38
Clavesin soitto???

otto nihius
baron
25.03.2004 23:26:41

Meidän kyllä pitäisi häipyä "ihmisten" silmistä sustain-pedaaliin. Sinne jokainen tulee vain omalla vastuullaan
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group> Soitto kuulostaa hyvalta vaikka onkin loistavaa
Fuzzy Boner
25.03.2004 23:27:16
Meidän kyllä pitäisi häipyä "ihmisten" silmistä sustain-pedaaliin. Sinne jokainen tulee vain omalla vastuullaan

mä luulen että monen täälläkin kannattaisi ottaa oppia COB:stä...
baron
25.03.2004 23:29:06

mä luulen että monen täälläkin kannattaisi ottaa oppia COB:stä...

Mä joskus kerron sulle jotain, mutta en tässä ja nyt!
Fuzzy Boner
25.03.2004 23:29:27
Mä joskus kerron sulle jotain, mutta en tässä ja nyt!

voin vaan kuvitella ;)
Le Haba
25.03.2004 23:39:48
Oltiin treeneissä tänään viikonlopun keikkaa varten, jossa on tarkoitus esittää Hyvää huomenta, Suomi. Pojat tajusivatkin, että lainia Uinuu Putaa, Konginkangas, Laukaa ei voikaan tänä pvnä noin vain vetää.
My name is Baron, Le Baron
baron
25.03.2004 23:43:46

Oltiin treeneissä tänään viikonlopun keikkaa varten, jossa on tarkoitus esittää Hyvää huomenta, Suomi. Pojat tajusivatkin, että lainia Uinuu Putaa, Konginkangas, Laukaa ei voikaan tänä pvnä noin vain vetää.

Tästä oli jo tällä palstalla. Muutamaksi viikoksi/kuukaudeksi jäihin.
baron
25.03.2004 23:44:56 (muokattu 25.03.2004 23:51:17)

Tästä oli jo tällä palstalla. Muutamaksi viikoksi/kuukaudeksi jäihin.

Tai sitten originaalisanoin. Sehän on muodollisesti suomalainen originaali mutta kovin lähellä Johnny Cashia.

Edit: Tässä vaiheessa mulla aina pätkii. Siis originaalihan on City of New Orleans eikä sillä ole mitään tekemistä Johnny Cashin kanssa, se on Steve Goodmanin tekele
Le Haba
25.03.2004 23:54:33 (muokattu 25.03.2004 23:54:57)
Tai sitten originaalisanoin. Sehän on muodollisesti suomalainen originaali mutta kovin lähellä Johnny Cashia.

Kävikö mielessäsi I Walk The Line - Yölinjalla ??
JK
25.03.2004 23:56:34
Soittaminen on terapiaa, hyvää vastapainoa duunille, mukava harrastus hyvien tyyppien kanssa. Lisäksi siihen liittyy noiden laitteiden kanssa "pulaaminen" Aina jotain säätöä tai kauppaa päällä. Nyt kun bassokamat on kondiksessa niin nurkkin on ruvennut kertymään kitaravahvistimia, pedaaleja ja kaikkea muuta sälää... Niin ja keikkailemalla on noi kaikki kustannettu, siitä harvinainen harrastus että rahoittaa itse itsensä..
"Mahdollisuudet on fifty-sixty... "
baron
26.03.2004 00:01:53

Kävikö mielessäsi I Walk The Line - Yölinjalla ??

Kyllä mutta kuten huomasit, korjasin
Le Haba
26.03.2004 00:03:31
Kyllä mutta kuten huomasit, korjasin

jep
baron
26.03.2004 00:05:57

Soittaminen on terapiaa, hyvää vastapainoa duunille, mukava harrastus hyvien tyyppien kanssa. Lisäksi siihen liittyy noiden laitteiden kanssa "pulaaminen" Aina jotain säätöä tai kauppaa päällä. Nyt kun bassokamat on kondiksessa niin nurkkin on ruvennut kertymään kitaravahvistimia, pedaaleja ja kaikkea muuta sälää... Niin ja keikkailemalla on noi kaikki kustannettu, siitä harvinainen harrastus että rahoittaa itse itsensä..

Taas meitä on moneen junaan. Me molemmat tykätään soittamisesta, mutta tuo "pulaaminen" on mulle välttämätön paha, joka on pakko tehdä. Mun haave olisi, että roudarit ym apujengi tekisi kaiken sen valmiiksi ja mä tulisin valkoisissa säämiskähansikkoissa paikalle, riisuisin ne ja alkaisin soittaa.
Fuzzy Boner
26.03.2004 00:11:49
Mun haave olisi, että roudarit ym apujengi tekisi kaiken sen valmiiksi ja mä tulisin valkoisissa säämiskähansikkoissa paikalle, riisuisin ne ja alkaisin soittaa.

Välillä se menee niin ;)
Le Haba
26.03.2004 00:12:29
Välillä se menee niin ;)

Aika useinkin, jopa :^D
Fuzzy Boner
26.03.2004 00:15:48

Nyt ku otit puheeks nii viimeks tänään kaikki oli pydessä valmiina ku tulin paikalle. hoho
baron
26.03.2004 00:16:05 (muokattu 26.03.2004 00:18:53)

Tasan yhden kerran elämässäni olen tullut mustassa frakissa ja säämiskähanskoissa valkoisen flyygelin viereen ja silloin se oli viritetty (ilman raideria) ja roudattu oikeaan kohtaan ja avattu kannet ja pistetty tuoli valmiiksi mun korkeudelle eli ei tarvinnut kuin pokata yleisölle ja alkaa soittaa.

Sen elämyksen varassa leijuin kauan.
Le Haba
26.03.2004 00:16:17
Nyt ku otit puheeks nii viimeks tänään kaikki oli pydessä valmiina ku tulin paikalle. hoho

sama vika
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)