baron 30.11.2003 21:55:16 | |
---|
Kaunis ajatus Baron, voisit hyödyntää sitä myös kirjoituksissasi. Että keskustelun taso nousee, jos mä vähennän kirjoituksiani, vai??? Ikääntyminen on terveellistä (ainoa tapa pysyä hengissä!). |
 30.11.2003 23:46:58 | |
---|
"Toisinajattelija": 1. Mitä siitä vaikka kapakka on tyhjä? Duuniahan se tyhjille seinille soittaminenkin vain on. 2. Onko soittaminen muka niin rasittavaa? Noh musta vaan tuntuis typerältä soittaa tyhjälle salille,, (joskus on tullu sekin koettua) Koska kyllähän siellä omaa kivaa saa aikaseks mut kyl mä ainakin pääsääntösesti lähen keikalle esiintymään,, treenata voi kämpilläkin. Ei soittaminen rasittavaa ole, mut mulla ainakin on jo niin paljon piehtaroimista kahessa tunnin setissä et kyl se riittää... Tosin me nyt ei siis soiteta ihan "perinteistä danssimusaa. Mut kyl se tuntus vetää Esim. Fiilaten ja höyläten aika kornilta jos sitä vaan himmailis,. Kyl se täytyy napaa pyöritellä ja ähkyä koko rahan edestä.. uskottavuussyistä??? "Lauluni tulevat jostain tuolta siniseltä taivaalta" Unto Mononen |
baron 01.12.2003 08:21:28 | |
---|
Ei soittaminen rasittavaa ole, mut mulla ainakin on jo niin paljon piehtaroimista kahessa tunnin setissä et kyl se riittää... Tosin me nyt ei siis soiteta ihan "perinteistä danssimusaa. Mut kyl se tuntus vetää Esim. Fiilaten ja höyläten aika kornilta jos sitä vaan himmailis,. Kyl se täytyy napaa pyöritellä ja ähkyä koko rahan edestä.. uskottavuussyistä??? Montas tuntia Beatlesit soittikaan Hampurin yökerhossaan joka ilta? (Muistelen, että kuusi) Ikääntyminen on terveellistä (ainoa tapa pysyä hengissä!). |
KB 01.12.2003 08:44:16 (muokattu 01.12.2003 08:44:52) | |
---|
Vkonlopun keikat takana. Lyhyt ajomatka, lyhyt roudaus, iso stage, hyvä akustiikka, kamat toimi, biisit kulki, jengi diggas. Ohikulkumatkalla ollut tuttu solisti piipahti sanalla ja heittämässä pari biisiä extempore. Ei niin mitään negatiivista koko viikonloppuna. Voittaa kotonaolemisen ja klo 7-16 arkiduunit 100-0. Vaimolta ei tipu encoree ja pomolta ei tipu aplodeja. ..että hyvää viikonalkua teillekin, ei niin vähääkään katkeruutta täälläpäin. |
isojussi 01.12.2003 08:50:34 | |
---|
Vkonlopun keikat takana. Lyhyt ajomatka, lyhyt roudaus, iso stage, hyvä akustiikka, kamat toimi, biisit kulki, jengi diggas. Ohikulkumatkalla ollut tuttu solisti piipahti sanalla ja heittämässä pari biisiä extempore. Ei niin mitään negatiivista koko viikonloppuna. Voittaa kotonaolemisen ja klo 7-16 arkiduunit 100-0. Vaimolta ei tipu encoree ja pomolta ei tipu aplodeja. ..että hyvää viikonalkua teillekin, ei niin vähääkään katkeruutta täälläpäin. Sama juttu - paitsi ei sattunut vierailevia solisteja paikalle. Vähän väsyttää ja ääni on pikkasen maassa, kun joutui vähän flunssaisena laulelemaan, mutt eiköhän se perjantaiksi palaudu.... Osta mut - ma olen kaupan! |
Martso 01.12.2003 10:48:30 | |
---|
Vkonlopun keikat takana. Lyhyt ajomatka, lyhyt roudaus, iso stage, hyvä akustiikka, kamat toimi, biisit kulki, jengi diggas. Ohikulkumatkalla ollut tuttu solisti piipahti sanalla ja heittämässä pari biisiä extempore. Ei niin mitään negatiivista koko viikonloppuna. Voittaa kotonaolemisen ja klo 7-16 arkiduunit 100-0. Vaimolta ei tipu encoree ja pomolta ei tipu aplodeja. ..että hyvää viikonalkua teillekin, ei niin vähääkään katkeruutta täälläpäin. Juu, ei voi valittaa. Keikat oli tunnin päässä Helsingistä. Hotelli oli mainio, kivaa henkilökuntaa, saaterin hyvää sapuskaa, soittoaika 21-00:30, iso huone, hyvät ulkoilumahdollisuudet. Ainoa paskamaisuus oli, ku monitorit vihotteli, mut se ei hommaa hidastanu. Kivaa oli. |
baron 01.12.2003 11:02:32 (muokattu 01.12.2003 14:32:21) | |
---|
Lauantai: Keikka 1. Klo 14-17 Helsingin keskustassa, kinkkua ja lohta Keikka 2. Klo 19-24 maaseudun rauhassa, kinkkua ja lohta. Pikkuisen ehti soitellakin. PS. Sattui vielä maanantaillekin pikkujoulukeikka. Odottelen vesi kielellä, saisko kinkkua ja lohta? Ikääntyminen on terveellistä (ainoa tapa pysyä hengissä!). |
vanhami 01.12.2003 11:36:12 | |
---|
lauantai-sunnuntai klo 1200-0200 kuppittelua vapaaseen tahtiin mökillä. Maanantai 0630 kädet tärisee edelleen, etoo. Kahvi ei maistu ja ruokakaan ei oikin tule mieleen. 1330 l.parin tunnin kuluttua pitäis mennä soittamaan jonkun teollisuuslaitoksen uuden toimipisteen harjakaisiin ihan noin niinkuin eau de naturell haitari olalla. Mitenhän selvitään taas hengisä |
baron 01.12.2003 12:33:22 | |
---|
. Maanantai 0630 kädet tärisee edelleen, Eiks haitarinsoittajalla kuulukin vai mites se "Varisevat lehdet" taas soitettiinkaan? Ikääntyminen on terveellistä (ainoa tapa pysyä hengissä!). |
R.W. Piuha 01.12.2003 13:34:33 | |
---|
Juu, ei voi valittaa. Keikat oli tunnin päässä Helsingistä. Hotelli oli mainio, kivaa henkilökuntaa, saaterin hyvää sapuskaa, soittoaika 21-00:30, iso huone, hyvät ulkoilumahdollisuudet. Ainoa paskamaisuus oli, ku monitorit vihotteli, mut se ei hommaa hidastanu. Kivaa oli. Jotta homma ei menisi pelkästään kehumiseksi laitetaan la/keikan miinukset ja plussat: - Paikka perseestä,jengi normaalia kaiken toivonsa menettänyttä pikkukylän uros/naaras- turakaista,hirvee savu ja huuto,lava pieni kuin persesilmä,ei kaiteita,ruoka päivän(mutta minkä?) lounasta mikrossa ite lämmitettynä;-) +lyhyt matka(40km)lyhyt soitto,22.30-02.30,ok liksa 120€ in cash...vaikka jengi oli mitä oli niin kyllä ne tanssi ihan kaikkee,nopeeta olis saanut vetää koko illan,eikä kukaan valittanut tempoista,volumesta yms.eli yhtään jivejalkaa ei ollut paikalla;-) Nää on just niitä keikkoja että kun saapuu paikalle,näkee sen pienen lavan ja sen jengin niin ensimmäinen ajatus on että pitäsköhän pistää sittenkin kamat myyntiin:-))) |
Neljä Ruuvia 01.12.2003 16:35:18 (muokattu 01.12.2003 16:42:41) | |
---|
- Paikka perseestä,ei kaiteita, Tää on asia joka ehkä kaikista virkavuosien aikana vituttaneista asioista on vituttanu eniten ja se jatkuu vaan.Mun osalta jo yli 20 vuotta on menny tota miettiessä että eikö jotkut asiat muutu. Lavat on aina just nilkan korkusia että siihen selväkin ihminen kaatuu. LISÄYS: Se vaan on niin tyhmä fiilis kun jonkun firman TJ mätkähtää siihen stagelle sihteerinsä korva suussa että sitä on edes vaikea kuvailla .Kun nolot tilanteet vois välttää etukäteen. USEIMPIEN junttien mielestä tilanteesta pitäisi löytyä huumoriakin. Sama hassu sattumus kuudettatuhatta kertaa ei ole enää hauska. Ugh! |
baron 01.12.2003 16:57:06 | |
---|
Tää on asia joka ehkä kaikista virkavuosien aikana vituttaneista asioista on vituttanu eniten ja se jatkuu vaan.Mun osalta jo yli 20 vuotta on menny tota miettiessä että eikö jotkut asiat muutu. Lavat on aina just nilkan korkusia että siihen selväkin ihminen kaatuu. LISÄYS: Se vaan on niin tyhmä fiilis kun jonkun firman TJ mätkähtää siihen stagelle sihteerinsä korva suussa että sitä on edes vaikea kuvailla .Kun nolot tilanteet vois välttää etukäteen. USEIMPIEN junttien mielestä tilanteesta pitäisi löytyä huumoriakin. Sama hassu sattumus kuudettatuhatta kertaa ei ole enää hauska. Ugh! Vanhat nuorisoseuratalot, joissa on kunnon näyttämö, ovat kivoja. Sieltä saa turakaisia katsella arvokkaasti alaspäin. Ikääntyminen on terveellistä (ainoa tapa pysyä hengissä!). |
EO 01.12.2003 18:19:27 | |
---|
Ei voi muuta kun ihmetellä kuinka paljon täällä on ihmisiä väärällä alalla. Minä soitan työkseni mutta vaikka olis millanen paikka ja millaset ihmiset nii ei pistä vituttaan. Mä ilmeisesti nautin vaan soittamisesta niin paljon. Nii ja vielä se että yhtään ei harmita soittaa polkkaa, humppaa ynnä muita juttuja, joita yleisesti kutsutaan "humpaksi". Humpan soitto on hianoo! |
isojussi 01.12.2003 22:21:38 | |
---|
Ei voi muuta kun ihmetellä kuinka paljon täällä on ihmisiä väärällä alalla...Humpan soitto on hianoo! Ihanaa löytää täältä vihdoin sielunveli! Osta mut - ma olen kaupan! |
baron 02.12.2003 00:24:13 | |
---|
Ihanaa löytää täältä vihdoin sielunveli! Pääseeks' amatöörikin jengiin? Kun mä oon humppa/huttukeikalla, niin mä oon täysillä, mä haluan viihdyttää yleisöä ja mikään "inhimillinen" ei ole mulle vierasta. Ikääntyminen on terveellistä (ainoa tapa pysyä hengissä!). |
Fuzzy Boner 02.12.2003 00:28:21 | |
---|
Pääseeks' amatöörikin jengiin? Kun mä oon humppa/huttukeikalla, niin mä oon täysillä, mä haluan viihdyttää yleisöä ja mikään "inhimillinen" ei ole mulle vierasta. Kertokaas pojjaat milloin ootte missäki keikalla nii Fuzzy tulee diggailemaan Hitsari on rakojen herra |
baron 02.12.2003 00:44:30 | |
---|
PS. Sattui vielä maanantaillekin pikkujoulukeikka. Odottelen vesi kielellä, saisko kinkkua ja lohta? En saanut, ainoastaan kinkkukiusausta ja Janssonin kiusausta. Mutta: kaljat, punkut, valkkarit, konjakit, viskit ja sitten vielä viinat erikseen. 1. En selvästi ole joukkueurheilija, nautin suunnattomasti soolokeikasta. 2. Varmaan elämäni kivoin keikka: En ole näköjään tanssimuusikko enkä jazzmuusikko, olen (ainakin sielultani) kapakkapianisti. Mä olen aina tykännyt villin lännen leffoista, joissa on se knallipäinen pianisti, jota ei saa ampua, mä olen aina halunnut olla se. 4. Mä soittelin urkusoundeilla Bachia ja tinttipianosoundeilla ragtimea ja sitten jazz-balladeita ja rokkia ja kaikea mitä mieleen sattui, istuin pienessä kapakassa keskellä yleisöä ja mulla oli hauskaa ja yleisöllä oli hauskaa ja maksajalla oli hauskaa. 5. Oliskohan näitä keikkoja riittävästi, että voisi jättää bändin tuuliajolle? 6. Täällä M-netissä ei sitten mulle olisi omaa palstaa!!!! Ikääntyminen on terveellistä (ainoa tapa pysyä hengissä!). |
baron 02.12.2003 00:46:30 | |
---|
Kertokaas pojjaat milloin ootte missäki keikalla nii Fuzzy tulee diggailemaan Tervetuloa, ota oma soitin mukaan (vai soitetaanko nelikätisesti?) Ikääntyminen on terveellistä (ainoa tapa pysyä hengissä!). |
Irti Humpasta 02.12.2003 09:33:40 | |
---|
Kertokaas pojjaat milloin ootte missäki keikalla nii Fuzzy tulee diggailemaan .... vai diggailemaan :) |
baron 02.12.2003 09:51:51 | |
---|
.... vai diggailemaan :) ??? Eiks' jo palstalta käynyt ilmi, että muusikon suurin haave on päästä kuuntelemaan kun kollegat soittaa Paratiisia ja Jätkän humppaa? Ikääntyminen on terveellistä (ainoa tapa pysyä hengissä!). |