![]() 10.09.2014 16:29:06 | |
---|---|
Välihuomautuksena mainittakoon että sarkastinen huumori on hyvää, ellei parasta huumoria! ;-) Kyynisyys on realismia. | |
![]() 10.09.2014 17:08:47 (muokattu 10.09.2014 17:10:59) | |
WanhaWetäjä: Nyt voi olla niin että olen erehtynyt henkilöstä tai sitten sulla on tulplanicki tai olet vaihtanut nickia.Jos olet hän joksi sinua luulin niin utopiasi tietyissä asioissa on toki tiedossa ja kaikkien luettavissa kotisivuiltasi, jos et, olen todella pahoillani erehdyksestäni. Kuka on kyseessä oleva henkilö? Jolle voi tuollaista kirjoittaa.. Jokatapauksessa olen pahoillani jos olen loukannut sinua, se ei ollut tosiaankaan tarkoitus, ilmeisesti hymiöitä ei ollut tarpeeksi jotta olisit ymmärtänyt että kyseessä oli ilmeisen huonosti esitetty tilanne jossa + 50v naishenkilö voittaa lotossa ja toteuttaa unelmiaan. Kyllähän se oli ihan tarkoitus vittuilla, turha selittää.. http://www.youtube.com/watch?v=FTZ2-wLqnCY E: En ymmärrä ikärasismia, varsinkaan iäkkäämmiltä henkilöiltä, itsellä on ihan mukavaa ikää 50 +! | |
![]() 10.09.2014 18:08:35 | |
Pitäisiköhän otsikoksi vaihtaa UUSI jeesustelu-palsta? Pari sivua voivotellaan yhden sarkastisen kirjoituksen vuoksi. Toki samalla tunnustaudun itse sarkastisen huumorin ystäväksi. No aiheeseen sen verran, kyllä ylimääräisistä miljoonista saattaisi musa-harrastukseenkin ehkä muutaman euron tuhlata Ämpärit täyttyy ja mieli on iloinen... | |
![]() 10.09.2014 19:56:24 (muokattu 10.09.2014 20:02:40) | |
sonic77: ..No aiheeseen sen verran, kyllä ylimääräisistä miljoonista saattaisi musa-harrastukseenkin ehkä muutaman euron tuhlata. Kyllä ja vois vaikka alkaa taas ihan keikkailemaankin! :) E: "Sarkasmi on sitä ymmärrettävämpää, mitä paremmin kuulija tuntee sanojan. Ilman tietoa sanojan todellisista mielipiteistä sarkasmi voidaan erehdyksessä käsittää vilpittömänä mielipiteenä." | |
![]() 10.09.2014 23:48:57 | |
Jep WW, sinä olet erehtynyt; et vain henkilöstä vaan elämässä yleensäkin. Mulla on suuri syrän, voin puolustaa häntä, joksi mua luulit. Jos ikä on sulle ongelma, niin kaikille se ei ole. Lukumääräisellä iällä ei ole juurikaan mitään väliä, jos on fyysisesti terve eikä sielussa ole ryppyjä, sillä ne haittaavat ja estävät elämää paljon, mutta yksikään ryppy nahkassa ei lainkaan. Miksi helwetissä mikään ikä olisi este toteuttaa unelmiaan tai yhtään mitään? Jos 50+ ei jo vihdoinkin voi, niin kuka muu voi, nuoret eivät vielä uskalla tai pysty, keski-ikäsillä on perhevelvollisuudet, jotka menevät edelle ja kaikenlaista muuta elämän 'pikku' estettä. Mikä este ikä on? Paitsi rajoittuneille. 50-vuotiaana voi tehdä jo ihan mitä mieleen juolahtaa eikä taatun varmasti tarvitse kenenkään lupaa eikä edes mielipidettä. Ihmiset sanovat inhottavia asioita kaikilla keskustelufoorumeilla ja pistävät hymiön perään ikään kuin pehmennykseksi tai miksi ikinä. Siksi olen itse lakannut käyttämästä hymiötä paitsi silloin harvoin, kun kyseessä on oikeasti ja todella hauska asia. Olipa unelma utopia tai mikä hullu haave tahansa, niin sellaisia pitää terveellä ihmisellä olla. Yhdenkään 100-vuotiaan sanavarastoon eivät kuulu sanat EI ENÄÄ ... | |
![]() 11.09.2014 02:12:52 | |
Yösiipi ny ottaa plussan. Siit huolimatta et kirjoituksensa ei liity uuteen orkesteriin millään tavalla. Paitti tietty sillai, et hirmu suuri osa maailman kauneimmasta musiikista on tehty haaveista ja unelmista. Kaikki haaveet ja unelmat toki ei muutu hyväksi musiikiksi, kirjaksi tai elokuvaksi, mut ilman niitä maailma olis kovin köyhä ja kylmä paikka. Naisista mä ny en tiedä, mut jokaiseen mieheen on alunperin sisäänrakennettu semmoinen Vaahteramäen Eemeli. Joka tekee tollouksia tahattomastikin, kiipeää puihin ja jota lätäköt vetävät vastustamattomasti puoleensa. Ja kun reissussa rähjääntyy, niin Äiti pussaa pipin pois ja laittaa vaatteet pyykkiin. Jos toi pikkumies miehen sisällä tukehtuu, niin mies kuolee siinä samalla. Häntä vaan ei o vielä haudattu. Jokainen suuri mies pitää ton pikkupojan hengissä aina siihen päivään kunnes satavuotiaana kuolee pleipoimallin vierestä mustasukkaisen aviomiehen ampumana. Kuten sanoin, naisista mä en tiedä, mut jos palstalla sattuu olemaan joku satavuotias sydänvikainen perijätär joka sattuu omistamaan viinakaupan, niin mä kosin heti ennenko muut ehtii. Jos noin hullusti sattuu käymään, ni sil ny ei välttämäti bändiä perusteta, mut jos tosiaan noin hulllusti sattuu käymään, ni sitä seuraavan kesän humppamiittiin ei kenenkään tartte raahata omia juomia. | |
![]() 11.09.2014 04:17:20 (muokattu 11.09.2014 04:38:57) | |
Roweami: Hommaa putkisoundi alusta loppuun. Yön siivet: Mikä / mitä on "putkisoundi" ? Siihen pitää syntyä tahi oppia myöhemmin, ei sitä voi selitellä. Siinäkin PA (tässä pääteaste) suurimmat virheet syntyy suurilla tasoilla rektiiviseen kuormaan. On (PA-pentodin) vajaakäyttöä ohjata vain yhtä hilaa - kolmesta. -Noh tämä ei taas liity tanssimiseen mitenkään muuten, kuin parketin puolella. | |
![]() 11.09.2014 06:49:15 (muokattu 11.09.2014 06:50:04) | |
Siitä tulisi (niin kuin eräs sälli aina sanoi kauan sitten) elämäni OOOOOORRRRR... kesteri! E: (huom. ei hymiötä!) | |
![]() 11.09.2014 23:48:47 | |
Kiitos "rintapek", sinä kirjoitat nätisti ja sanailet mukavasti. "Roweami": ma en ymmärtänyt kommentistasi hönkäsen pöläystä. "EP": witsi-witsi, mutta mikä olisi elämäsi orkku? Eiku -ka ... | |
![]() 12.09.2014 06:30:17 | |
Yön siivet: "EP": witsi-witsi, mutta mikä olisi elämäsi orkku? Eiku -ka ... Nooooo.. edellisten mainitsemieni lisäksi siinä ainakin olisi monta multi-instrumentalistia ja tarvittaessa vaihtuva soitinvalikoima muutenkin. | |
![]() 12.09.2014 10:15:46 | |
Yön siivet: "Roweami": ma en ymmärtänyt kommentistasi hönkäsen pöläystä.. Semmoista Roweami - Suomi sanakirjaa tääl on useammankin taholta pitkään toivottu. | |
![]() 12.09.2014 14:44:29 (muokattu 12.09.2014 22:54:29) | |
Yön siivet: Jep WW, sinä olet erehtynyt; et vain henkilöstä vaan elämässä yleensäkin. Mulla on suuri syrän, voin puolustaa häntä, joksi mua luulit. Mistähän sinä olet erehtynyt, muusikoista nyt ainakin,kuka sitten lienetkin. Sydän voi olla suuri mutta mieli tuntuu olleen aika pieni ainakin v 2008 ;-) http://muusikoiden.net/keskustelu/c … .php?c=6&t=169279&p=8369627 EDIT ketään oikeaa henkilöä mitenkään tarkoittamatta aiheesta lottovoitto ja haaveet saisi mainion tv -elokuvan, pikkukylän lievästi ulapalla oleva karaokekuningatar, paikan ainoassa baarissa topien kehuma " sä laulat paremmin kuin Katri-Helena" voittaa lotossa jättipotin ja päättää tulla tähdeksi ja mitä kaikkea sitten sattuikaan....vaikka en ole käsikirjoittaja niin otaksun että elokuvassa ei ole onnellista loppua ;-) Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! | |
![]() 12.09.2014 22:56:27 | |
Sorry baby, mulla on muusikoista juuri sellainen käsitys ja kuva kuin he ovat itse omilla toimillaan antaneet. Silloin alussa tosin oli vain huonoja kokemuksia, nyt tunnen jo hyviäkin, kunnollisia, tunnollisia, ahkeria ja osaavia, joitten kanssa on ilo työskennellä. Kovasti tuntuu juttu sua painavan, kun täytyy etsiä vuosien takaa, ma en viittisi enkä kehtaasi. Mutta mulla onkin lämpöönen sisin ja lavea mieli, joka ei piiperrä tonkien menneitä. Sorry taas, hanki aurinkoa elämääsi, jaksat paremmin. | |
![]() 12.09.2014 23:01:16 | |
Miksi se liikuttaa sinua? Voisitko ystävällisesti hoitaa ja huolehtia omat juttusi. Mutta jos kiinnostaa noin kovasti, mulla on näyttää ammattituomariston arvostelu mustaa valkoisella. Revi siitä - jos ongelmiltasi pystyt. " ....vaikka en ole käsikirjoittaja niin otaksun että elokuvassa ei ole onnellista loppua ;-) " | |
![]() 12.09.2014 23:34:52 | |
Yön siivet: Miksi se liikuttaa sinua? Voisitko ystävällisesti hoitaa ja huolehtia omat juttusi. Mutta jos kiinnostaa noin kovasti, mulla on näyttää ammattituomariston arvostelu mustaa valkoisella. Revi siitä - jos ongelmiltasi pystyt. No miten olet hyödyntänyt tämän arvostelun? Aika moni on voittanut esim tangokuningattaren tittelin mutta missä he ovat nyt? Aivan hevon veen sama joidenkin "ammattituomarien" kehut, heh he, onko tosiaan olemassa ammattituomareita lauluskaboissa? " ....vaikka en ole käsikirjoittaja niin otaksun että elokuvassa ei ole onnellista loppua ;-) " No miten se sun happy endisi? Oletko kasvanut ihmisenä noista viiden vuoden takaisista ajoista?Epäilen koska tarinasi mm "Tangomarkkinat 2013"topicissa olivat samaa itkemistä kun kukaan ei tajua erinomaisuuttasi. Olkoon tämä tässä, toivotan onnea ja menestystä! Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! | |
![]() 13.09.2014 11:00:43 (muokattu 13.09.2014 11:04:58) | |
WanhaWetäjä: ..toivotan onnea ja menestystä! Tulihan se sieltä. mutta ensin piti (huom! yrittää) polkea alas. | |
![]() 13.09.2014 20:48:24 | |
Mun mielestäni ei kannattaisi luovuttaa. Eihän tässä ole nähty vielä mitään. Don't take me serious, I'm just playing. | |
![]() 14.09.2014 23:44:05 | |
Loppukaneettini: joku viisas on sanonut että ei pidä sekoittaa hyvyyttä, joka on sydämestä lähtöisin ja tekemisissä yleismaailmallisen rakkauden kanssa, kiltteyteen, joka on heikkoutta ja henkisesti köyhän ominaisuus. Aiheeseen liittyen: mulle ei juolahtaisi mieleen kaivella vuosien takaisia sanojeni tueksi, mutta soittoääl... jolla wiiraa wintissä w-sti ei muuten saa aikaiseksi tarpeeksi painavia sanoja vaan käyttää raukkamaista, alhaista, halpamaista tapaa ilmaista oma henkisesti köyhä sisältönsä ja mielen maisemansa. Siitä käy selville aivokapasiteetin koko ja kykenemättömyys ymmärtää, käsittää, tajuta muuta kuin oman napansa ympäristö. En suostu olemaan niin kiltti eli tyhmä, että en puolustaisi itseäni ja puolustan aina myös häviäjiä ja alakynnessä olevia. Siksi olen antanut takaisin samalla mitalla, olen tullut mitätöidyksi ja arvostelluksi laulajana sellaisten toimesta, jotka omassa erinomaisuudessaan lakaisivat maton alle tuntematta ja tietämättä. Ihmisille pitää puhua heidän omalla kielellään jotta tulee ymmärretyksi, joten kääpiökieltä on tullut käytettyä vastineeksi; sitä saa mitä tilaa. Sinulle ei "ammattituomarien arvostelun" tarvitsekaan merkitä mitään. Minulle oma arviointini merkitsee enkä tarvitse siihen sinulta lupaa enkä mielipidettä. Hyötynäkökohta tulee siitä, että minun ei tarvitse kysyä enää keneltäkään, osaanko laulaa, ts. sinun arviosi ei hetkauta. - Tangokuningattaretkin saavat olla kaikessa rauhassa, minä olen oman elämäni kuningatar enkä kysy, en pyydä enkä tarvitse siihen sinun arviotasi. Huomaa myös, että en ole ikupäivänä osallistunut edes "markkinoiden" karsintoihin, vaikka monet ovat kehottaneet. Toivottavasti annat nyt olla "tämän tässä", nyt olemme tasoissa - mielestäni. Jatkosta voimme nähdä ja laskea sinun kehityskelpoisuutesi. Pistä kuitenkin linkki tuohon Tangomarkkinat 2013 -juttuun kun ma en tiedä siitä mitään. | |
![]() 14.09.2014 23:51:24 | |
Meillä on yksi nainen raskaana työpaikalla = Koko työpaikka on raskaana! Hätä keinot keksii! | |
![]() 15.09.2014 00:10:11 (muokattu 15.09.2014 00:21:00) | |
rintapek: Semmoista Roweami - Suomi sanakirjaa tääl on useammankin taholta pitkään toivottu. Myönnettäköön, että jotkut myöhäiset kirjoitukset kohdistuvat vain parketin puoleisiin kuulumisiin (siellä täytyy kuunnella tuntitolkulla) ja niiden parannusehdotuksiin. Niinkuin tämäkin mutta vain kotiympristössä toteutettu (ehkä toimisi lavoillakin). "Paras vahvistin" Köykkä/Kotkavalkama (viisi kappaletta, korjaan.. neljä, yksi on vielä tyttärellä) koki tuon hatarasti selostetun muutoksen ja paluuta ei ole. Säästyy paskamainen tuplavirtalähdekin (ja saa putkitasasuuntaajan , jes) On helppo toteuttaa tavalliselle push-pull-sellaiselle. Soisi yleistyvän seinien ulkopuolellekkin. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)