Aihe: Istuva kosketinsoittaja
1 2 3
rintapek
06.02.2013 18:21:40

isojussi: Mä vedän tollasen päältä

http://www.thomann.de/fi/stairvillebarhocker_a_alu_mod_standard.htm

Selän takia pakko.

Me haettiin stressiklubille IKEAsta kolme baarijakkaraa muistaakseni alle kakskymppiä kappale. Enimmäkseen käytetään reeniksellä, mut on noi keikoillakin käyny.
One kind of music only - the good kind
EP
06.02.2013 20:08:06
rintapek: Me haettiin stressiklubille IKEAsta kolme baarijakkaraa muistaakseni alle kakskymppiä kappale. Enimmäkseen käytetään reeniksellä, mut on noi keikoillakin käyny.

Mä ostin jostain halpahallista omani, olis voinu sillon ostaa muutamankin oli niin halpoja ja toi on hyvin kestäny.
isojussi
06.02.2013 21:02:25
rintapek: Me haettiin stressiklubille IKEAsta kolme baarijakkaraa muistaakseni alle kakskymppiä kappale. Enimmäkseen käytetään reeniksellä, mut on noi keikoillakin käyny.

Mulla OLI semmonen Iikkean barstuuli ... paino sanalla oli. Kestää ehkä neuvola-painoluokan poikasia. Lisäks paino about puoltoista kertaa enempi ja oli huomattavasti kiikkerämpi.
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
rintapek
06.02.2013 21:22:39

isojussi: Mulla OLI semmonen Iikkean barstuuli ... paino sanalla oli. Kestää ehkä neuvola-painoluokan poikasia. Lisäks paino about puoltoista kertaa enempi ja oli huomattavasti kiikkerämpi.

No noit on erilaisia lukemattomia. Ei noit stressiklubin jakkaroita isokaan mies saa istumalla rikki. Toimistotuoleja meikäläisenkin alta on hajonnu useita.
Ex- rouvakullan kans joskus 80- luvun lopulla hankittiin silloiseen kämppäämme neljä jokseenkin vastaavaa baarijakkaraa, en muista mistä, mut ei nekään ollu hinnalla pilattu. Appivanhempien eron myötä ne sit päätyivät appiukolle, joka lyhensi jalat ja teki niist keittiöjakkaroita. Ovat käytössä vielä tänäänkin ja ex- appiukko ei o ihan neuvolapainoinen.
One kind of music only - the good kind
isojussi
06.02.2013 21:49:49
Tietty sit toi trussishöy on melko pron näkönenkin...
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
EP
06.02.2013 22:00:59
isojussi: Tietty sit toi trussishöy on melko pron näkönenkin...

On siinä varmaa tarkat lujuuslaskelmat pitäny tehrä ..ristikoitten osalta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)