Lennu 27.07.2013 12:33:37 | |
---|
KanttoriPiiparinen: Moottorihaitari ja sen soittajat olisivat oman säikeensä arvoiset: Big-Band soundi ja säkkijärven polkka haitaritatsilla olivat taide-elämys josta en ole vieläkään toipunut. Niin taisit tuossa sivun alussa jo sanoakin. no is any good musics maked anymore... |
Kyllikki 27.07.2013 14:19:08 (muokattu 27.07.2013 14:20:15) | |
---|
Kitaristin kosto moottorihaitaristeille - kitarasyntikan omistajana olen soitellut sen "hanurisoundilla" valsseja ja muuta kivaa... Saundi on surkea, kuin pula-ajan Kouvolan Risotto konsanaan, mutta kiusa se on pienikin kiusa... Helvetti kun mieli tekis laulaa, mutta kun ei osaa sanoja eikä säveltä... |
Prophet 27.07.2013 14:42:49 | |
---|
|
EP 27.07.2013 14:51:21 | |
---|
Kyllikki: Kitaristin kosto moottorihaitaristeille - kitarasyntikan omistajana olen soitellut sen "hanurisoundilla" valsseja ja muuta kivaa... Saundi on surkea, kuin pula-ajan Kouvolan Risotto konsanaan, mutta kiusa se on pienikin kiusa... Jep, mulla on ollut myös vastaavat laitteet. Soundit riippuu synamodulista, parhaassa tapauksessa saat ihan yhtä hyvä soundit kun vastaavasta kiipparista. |
Lennu 27.07.2013 21:58:24 | |
---|
Kyllikki: Kitaristin kosto moottorihaitaristeille - kitarasyntikan omistajana olen soitellut sen "hanurisoundilla" valsseja ja muuta kivaa... Saundi on surkea, kuin pula-ajan Kouvolan Risotto konsanaan, mutta kiusa se on pienikin kiusa... Kai bendailit sentään? uuLIuliULI no is any good musics maked anymore... |
andrei 28.07.2013 21:39:16 | |
---|
Baddingin "Jykevää on rakkaus". Sanoitus juuri tolla kohtaa. Piano on viitseliään ihmisen soitin! |