Aihe: Soittajille soppaa
1 2 3 4 5 6
BassoSisko
31.08.2012 20:48:10
"Ammatti" narisijoita ja valittajia riittää aina, valitettavasti.
Itsellänikin on muutamia sellaisia tuttavapiirissä. Vaikka muut kuinka nauttisi ja pitäisi hauskaa, niin narisijan mielestä musa on paskaa tai bändi ei hymyile tarpeeksi tai..

Ihan sama mulle, mä jätän tuollaiset omaan arvoonsa.
Hax pax max deus adimax. AAH
EP
31.08.2012 21:07:48
BassoSisko: "Ammatti" narisijoita ja valittajia riittää aina, valitettavasti.
Itsellänikin on muutamia sellaisia tuttavapiirissä. Vaikka muut kuinka nauttisi ja pitäisi hauskaa, niin narisijan mielestä musa on paskaa tai bändi ei hymyile tarpeeksi tai..

Joo, saattaahan se joku olla "ammattinarisijakin" tai sitten ainoo joka ymmärtää jotakin musiikista! : ))

Mut kyllä kaikki palaute kannattaa ottaa huomioon ja arvioida.
rintapek
31.08.2012 21:33:48

BassoSisko:

Tästäpä juuri on täs ketjussa kyse.

Jos täällä erehdyt kertomaan, että jätät ammattiruikuttajat omaan arvoonsa, niin samalla myönnät, että olet yksi heistä (meistä), jotka suurinpiirtein näyttää persettä tai ainakin julkisesti haukkuu (pientä) osaa asiakaskuntaa.

Ei ny tosiaankaan aina, mut ihan turhan usein keikalla on tollo tai kaks, joiden ulosheittämisestä järkkärin toimesta niska-perse-otteella nauttis sekä bändi, että 99% yleisöstä.

Ainoastaan hullu koira puree ruokkivaa kättä.
Mut ei kande puskasta rynnätä lyömään tervettä koiraa kepillä.
Voipi ottaa ohraleipä ja ihan syystä.
Jolloin ketjun avaajaa ajatellen hänen kandeis miettiä, et kumpaa hän on tekemässä.

Vai sorruinko sysipaskaan provoon?
One kind of music only - the good kind
Lennu
31.08.2012 22:33:00

EP: Nyt näinä aikoina nimenomaan pitäisi kiinnittää huomiota siihen omaan ja pändin esiintymiseen, kukaan ei halua kattella naama norsunvit*lla irvisteleviä, yleisöön välinpitämättömästi suhtautuvia ja kaikesta vaan valittavia wanhoja ja väsyneitä
äijiä!

Ei ne tule sinne kattelemaan, vaan tanssimaan.
no is any good musics maked anymore...
Lennu
31.08.2012 22:34:42

Lucky 7: Eli muutamien ikiaikaisten artisten/bändien suosio ja kuuliakunta ei ole mitenkään selitettävissä. Väet vaan vuosi toisensa jälkeen sattumalta eksyy niiden keikoille.
Mielenkiintoista.

On toden totta. Liittyy varmaan siihen, että ihmiset ajattelee näkevänsä tutut tanssikaverinsa tunnetun bändin tanssiaisissa. Voi vaihdella kuulumisia, sikäli kun bändi ei soita liian lujaa.
BassoSisko
01.09.2012 18:31:35
Lennu: Ei ne tule sinne kattelemaan, vaan tanssimaan.

Yleensä miehet tuijottaa, kerran tosin yks nainen kävi niin kuumana että toi mulle salmarin sinne lavalle.
Timi
01.09.2012 19:02:03 (muokattu 01.09.2012 19:03:28)
BassoSisko: "Ammatti" narisijoita ja valittajia riittää aina, valitettavasti.

Joo!Velipoika just pirautti Xpressiltä.Alussa tuntui olevan hakusessa,mut ny trio toimii!
Vaikea.Mutta varma!
EP
01.09.2012 22:42:55
BassoSisko: Yleensä miehet tuijottaa, kerran tosin yks nainen kävi niin kuumana että toi mulle salmarin sinne lavalle.

Siis vaatekappaleita ei kuitenkaan ole heitelty? : )
KoskPaavo
02.09.2012 00:42:08
Timi: Joo!Velipoika just pirautti Xpressiltä.Alussa tuntui olevan hakusessa,mut ny trio toimii!

Soittaakse jossain laivabändissä siis?
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
BassoSisko
02.09.2012 08:24:21
EP: Siis vaatekappaleita ei kuitenkaan ole heitelty? : )

Ei päästy niin pitkälle. ;)
Lennu
02.09.2012 10:38:40

KoskPaavo: Soittaakse jossain laivabändissä siis?

Ei ku se on perus karavaanari-risteilijä, omat karjalanpiirakat ja mehut mukana.
Epämuusikko
02.09.2012 10:52:38
Pidän Lennusta päivä päivältä enemmän.
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
Timi
02.09.2012 14:34:03
KoskPaavo: Soittaakse jossain laivabändissä siis?

Ei soita laiva eikä bändissä.
Vaikea.Mutta varma!
EP
02.09.2012 14:39:30
Timi: Ei soita laiva eikä bändissä.

Hyvä kuulla yleisön mielipidettä myös!
Lucky 7
02.09.2012 16:27:48
Yleisö sai eilen täydet pisteet pändin viihdyttämisestä. Keski-ikäisen herran heittäessä, sanan varsinaisessa merkityksessä, volttia orkesterin edessä, ei ollut yksikään silmä kuivana lavalla.
Järkkäri kommentoi tyyppiä sanoin:"hullu Ähtäristä"

Kyllä humppasuolla on sittenkin kivaa, yleensä.
TÄ?
isojussi
03.09.2012 00:13:19
Vai ei WW:n liksaa makseta jivekoivan euroista....

....hällä lienee kotona myös käytössä rasia, joka erottelee ydinvoimalla tuottetun sähkön muusta energiasta?
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
Tankero
03.09.2012 00:30:31
isojussi: Vai ei WW:n liksaa makseta jivekoivan euroista....

....hällä lienee kotona myös käytössä rasia, joka erottelee ydinvoimalla tuottetun sähkön muusta energiasta?

Älä viitti höpöttää.
Humppajyrä
EP
03.09.2012 06:02:28
isojussi:

Hehehee.. toi on muuten hauska juttu, ihmiset on niin helposti vietävissä! : ))
Lennu
03.09.2012 10:10:47

EP: Hehehee.. toi on muuten hauska juttu, ihmiset on niin helposti vietävissä! : ))

Ittestäkö puhut?
okabass
03.09.2012 16:03:10 (muokattu 03.09.2012 17:27:19)
EP: Hehehee.. toi on muuten hauska juttu, ihmiset on niin helposti vietävissä! : ))

Näin on. Etenkin tuohon viher-huuhaahan, ihmisen aiheuttamaan ilmastonmuutokseen (ilmaston luonteeseen nimittäin kuuluu muutos), ydinvoima-mörköön jne.

Esim. vanhana suojelu-AU:na minua huvitti suunnattomasti, kun Suomessa rynnättiin ostamaan joditabletteja Fukushiman tsunamionnettomuuden jälkeen (etäisyys n. 7700 km). Jokainen lukutaitoinen voi katsoa ohjeet netistä, kuinka toimia äärimmäisen epätodennäköisen ydinonnettomuuden tapahduttua.

Wikistä: Yleisin merkittävän radioaktiivisten aineiden päästön jälkeen havaittava terveyshaitta on kilpirauhassyövän yleistyminen altistuneessa väestössä. Koska tämän aiheuttaa radioaktiivisen jodin biologinen kertyminen kilpirauhaseen, on syöpätyyppi tehokkaasti ehkäistävissä nauttimalla joditabletteja juuri ennen altistusta. Tällöin saatava suuri annos tavallista jodia ehkäisee jodin radioaktiivisen isotoopin kertymistä kilpirauhaseen. Tarvittaessa viranomaiset jakavat joditabletteja ennen päästöä ja päästöpilven saapumista vaara-alueelle. Tablettien nauttiminen tulee tehdä vasta viranomaisen ohjeesta koska niiden teho riippuu suuresti oikea-aikaisesta toiminnasta.
In porto perse vitulus est. Käännös: "Satamassa on vasikka".
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)