Aihe: Hääpäivänä
1 2 3
MrShaft
03.02.2012 15:43:46
Thefish: --useammin kuin yleensä sen joutuu plokkaamaan jossain bussin perseessä tai juhannuskokon vieressä nappiluureilla jos niitäkään nyt on. Skrivataan melkein puhtaalle aaneloselle josta respassa pummitaan kopiot.

Siis semmonen perinteinen jatsilappu rakenteineen. Melodia taasen..noh... kyllä sen jo tokalla kiekalla kuulee. Ehkä.

Tämä on NIIN totta!

MrS
Try not to become a man of success but rather try to become a man of value. - Albert Einstein
Ukko
03.02.2012 20:07:34

Thefish: Mä oon joutunu aika monta sataa.. :)

Mä en, onnex.
COVS jäsen nro 6
half
08.02.2012 21:20:03
EP: Joo ja mun miälestä soittamisestkaa ei kannattas maksaa just yhtää mitään, oon kattellu, että on nii helepon näköstä touhua ja jotkut taitaa jopa nauttia siitä ku hymyilevätkin?

Jotkut eivät kännipäissään osaa pitää naamaansa peruslukemilla. Saatanan amatöörit.
http://www.youtube.com/watch?v=20pCwQC6pWw
Lennu
14.02.2012 05:25:59

half: Jotkut eivät kännipäissään osaa pitää naamaansa peruslukemilla. Saatanan amatöörit.

Hyvä pointti, mun mielestä kaljapalkka soittamisesta olis just sopiva. Pääseepähän kotoa vähän tuulettumaan.

En tiedä miten teillä on, mutta mä ainakin haluan itelleni kaiken ilmaiseksi ja kaikesta itse tekemästäni mahdollisimman paljon rahaa. Ei kai mua ny herranjesta kiinnosta, miten muilla menee :D
no is any good musics maked anymore...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)