Aihe: Valetanssimuusikko/-muusikko yleensä,-onko tälläkin palstalla?
1 2 3 4 5 6 7 8 9
isojussi
31.12.2011 14:55:06
KoskPaavo: Tulityökortti löytyy.

Mulla tasi mennä jo vuosia sitten vanhaks.

Musiikkiopistokin jäi kesken, kun opettaja jäi sairaseläkkeelle...
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
Rämppy
31.12.2011 17:22:04 (muokattu 31.12.2011 17:26:45)
Anonymous-jazz: GramexPress lehdessä Sam Huber tiivistää aika osuvasti, että
"Voidaan hyvällä syyllä puhua kutsumusammatista. Harva putkimies tai siivooja suostuisi tekemään duunia muusikon liksoilla, ja yhä harvempi täällä pystyy pelkillä keikkaliksoilla ansaitsemaan elantoaan", Huber summaa.

Putkimiehen hommia ei pelkällä kutsumuksella tehdä. Tarvitaan koulutus, ellei ihan pimeillä markkinoilla aio hääräillä. Musiikkihommia voi tehdä täysin ilman koulutusta ja alkeellisella osaamisella, jos joku siitä on valmis maksamaan. Jotkut yrittää repiä elantoa muusikon statuksella, kun mihinkään muuhun duuniin ei ole pätevyyttä. Mutta mikäs siinä, kyllä maailmaan musiikkia mahtuu. Joskus persoonallisuus ja sisältö korvaa tekniset puutteet.
En sitten malttanut olla sanomatta.
EP
31.12.2011 17:51:45 (muokattu 31.12.2011 17:52:27)
isojussi: ..Musiikkiopistokin jäi kesken, kun opettaja jäi sairaseläkkeelle...

Oliks ainoo ope siinä lafkassa?
isojussi
31.12.2011 18:04:01 (muokattu 31.12.2011 18:04:14)
EP: Oliks ainoo ope siinä lafkassa?

Ainoo tuubaope kyllä ja kai mulla alko tulla ikärajatkin vastaan...
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
Epämuusikko
01.01.2012 23:09:00
KoskPaavo: Huber on vähän väärä tyyppi puhumaan rahan ansaitsemisesta soittamalla. Sen suku on niin sikarikas että se voi ostaa uuden rastapipon vaikka joka tunti. Hyvin se vaan veti tuon putkimiehen tuohon mukaan.

So? Ei rahan ansaitseminen katso sitä rahaa mikä jo on. + Huber on kuulemma soittokavereitaan kohtaan eri reilu. Ja tykkää ammatistaan. Eikä ole ihan paska. Eli se siitä?
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
pekkajau
01.01.2012 23:34:43
Olen vale-rahastonhoitaja! Eukko hoitaa!
rintapek
01.01.2012 23:35:55

KoskPaavo: Tulityökortti löytyy.

Mä en tota muuten itte ole koskaan tarttenu. Ex- rouvalta löytyy. Se on vissiin sitä sukupuolten välistä hommien delegointia tasa- arvoisesti?
One kind of music only - the good kind
pekkajau
01.01.2012 23:37:39 (muokattu 01.01.2012 23:39:42)
rintapek: Mä en tota muuten itte ole koskaan tarttenu. Ex- rouvalta löytyy. Se on vissiin sitä sukupuolten välistä hommien delegointia tasa- arvoisesti?

Kotona ei tarvii kun hygienia-passin! (vale)
rintapek
01.01.2012 23:40:20

pekkajau: Kotona ei tarvii kun hygienia-passin!

Ex- rouvalla on toikin. Mulla ei.
Mut mä olen ain hoitanu ne hommat, mis ei hirveesti ole hygieniaa tai liekkejä. Niinko humpansoiton.
pekkajau
01.01.2012 23:43:09
rintapek: Ex- rouvalla on toikin. Mulla ei.
Mut mä olen ain hoitanu ne hommat, mis ei hirveesti ole hygieniaa tai liekkejä. Niinko humpansoiton.

Unohda jo ex! Ryhdistäyty ja keskity johonkin semmoseen mikä oikeasti tuottaa nautintoa!Lue vaikka Veikko Huovisen kirjoja hyvä mies!
EP
01.01.2012 23:43:21
rintapek: Ex- rouvalla on toikin. Mulla ei.

Humpassa on aina liekkiä ..vähemmän hygeniaa!
rintapek
02.01.2012 00:03:39

pekkajau: Unohda jo ex! Ryhdistäyty ja keskity johonkin semmoseen mikä oikeasti tuottaa nautintoa!Lue vaikka Veikko Huovisen kirjoja hyvä mies!

Jos mitenkään saa pyytää... Älä Kaimajau jakele neuvoja asiassa josta et tiedä a) yhtään b) mitään. Kyl mä ryhdistäydyn. Mä ryhdistäydyn sinä päivänä ko olen valmis vetämään viemäriin neljännesvuosisadan elämääni, maailman upeimman naisen, neljä lasta, sen unelmien talon, jota ei koskaan pitäny myydä ja sen lasten koiran, jonka omin käsin hautasin sen talon pihaan.
Mut kyl mä sit ryhdistäydyn ja pystyn täysipäiväisesti keskittymään olemaan maailman vittumaisin virkamies. Mut jos edes siihen asti saan leikkiä harrastelevaa humpansoittajaa?
pekkajau
02.01.2012 00:12:45
rintapek: Jos mitenkään saa pyytää... Älä Kaimajau jakele neuvoja asiassa josta et tiedä a) yhtään b) mitään. Kyl mä ryhdistäydyn. Mä ryhdistäydyn sinä päivänä ko olen valmis vetämään viemäriin neljännesvuosisadan elämääni, maailman upeimman naisen, neljä lasta, sen unelmien talon, jota ei koskaan pitäny myydä ja sen lasten koiran, jonka omin käsin hautasin sen talon pihaan.
Mut kyl mä sit ryhdistäydyn ja pystyn täysipäiväisesti keskittymään olemaan maailman vittumaisin virkamies. Mut jos edes siihen asti saan leikkiä harrastelevaa humpansoittajaa?

Mutta sinäkin tuosta vielä selviät! Jos on ollut vika paikassa vikaan aikaan niin ei voi mitään! Sillon on vain alettava etsiä sitä oikeaa paikka... jossa on koko ajan oikeassa paikassa!
KanttoriPiiparinen
02.01.2012 01:47:45
pekkajau: Unohda jo ex! Ryhdistäyty ja keskity johonkin semmoseen mikä oikeasti tuottaa nautintoa!Lue vaikka Veikko Huovisen kirjoja hyvä mies!

Kannatan hyvin pontevasti... Tähän alkutalveen sopii mukavasti "Hamsterit".
Ei tämä tästä enää pahemmaksi voi muuttua.
Thefish
02.01.2012 01:54:42
Ei löydy virallisia tutkintoja jos ei nyt hajanaisia avoimen yliopiston kursseja oteta huomioon.

Opiskeltu on hartiavoimin, muttei siitä tosiaan ole mitään salonkikelpoista paperia esittää.

Hassuna anekdoottina mainitsisin opinahjon, johon kelpasin kyllä opettamaan, mutten koskaan päässyt opiskelijana sisään. :D

Muttamutta.

Toisinaan lähes psykopaattiselle tasolle yltänyt itsekuri, kerettiläiset harjoittelumetodit, elämänkoulu ja vanhempien soittajien kanssa itsepintaisesti vietetty aika - näillä on menty.
"This motherfucker can play AND dance!" - Paul Jackson
Ukko
02.01.2012 13:56:10

KanttoriPiiparinen: Kannatan hyvin pontevasti... Tähän alkutalveen sopii mukavasti "Hamsterit".

Mä kävin lainaamassa Minä Ozzy elämänkerran.
COVS jäsen nro 6
jjussila
02.01.2012 14:29:42
Ukko: Mä kävin lainaamassa Minä Ozzy elämänkerran.

Yritä samaistua kaikin keinoin...
..ei helev...olisko noin?.....
rintapek
02.01.2012 14:38:31

Thefish: Hassuna anekdoottina mainitsisin opinahjon, johon kelpasin kyllä opettamaan, mutten koskaan päässyt opiskelijana sisään. :D

Mulla kävi 90- luvun pualvälissä vähän samoin. Hain kirjanpidon tarkastuskurssille. Viikon päästä huomasin, että mut oli laitettu sinne - opettajaksi.
Ukko
02.01.2012 15:27:58

jjussila: Yritä samaistua kaikin keinoin...

Helppova. Olen yhtä epämusikaalinen kuin hän. Vai meinasikkos elämäntapaa ? Ei kestäis kroppa.
COVS jäsen nro 6
rintapek
02.01.2012 16:08:22

Ukko: Helppova. Olen yhtä epämusikaalinen kuin hän. Vai meinasikkos elämäntapaa ? Ei kestäis kroppa.

Joo, se on toi Ozzy niin huonos kunnossa ettei montaa iltaa juopunutta aromarölöttelyä taitais kestää.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)