Moi! Voisin hyvin säveltää vain hitaita kappaleita tai poppia. Sävelsin aiemmin hitaita 438 biisiä, mitkä olen merkinnyt nuoteiksi. Löytyvät musasivuiltani. Kunnioittaen Humppaveikkojen ja Dallapen perinteitä sekä suomalaista vanhaa tangoa olen kesäkuun 2010 alusta säveltänyt vain humppaa ja tangoa 60-luvun tyyliin. Ymmärrän hyvin että tästä genrestä eivät useimmat pidä. Uskon silti vakaasti, että kun nämä kappaleeni kerran nettiin olen laittanut, ne säilyvät siellä iäti. Jonakin päivänä biisini ovat arvossa arvaamattomassa! Harkitsen alkaa säveltämään ja sanoittamaan poppia, mutta se on siis vielä harkinnan alla. Myös disco ja Hiphop voisivat tulla kyseeseen. Martti Martti Koskinen
Hki |
marttikosk: Moi! Voisin hyvin säveltää vain hitaita kappaleita tai poppia. Sävelsin aiemmin hitaita 438 biisiä, mitkä olen merkinnyt nuoteiksi. Löytyvät musasivuiltani. Kunnioittaen Humppaveikkojen ja Dallapen perinteitä sekä suomalaista vanhaa tangoa olen kesäkuun 2010 alusta säveltänyt vain humppaa ja tangoa 60-luvun tyyliin. Ymmärrän hyvin että tästä genrestä eivät useimmat pidä. Uskon silti vakaasti, että kun nämä kappaleeni kerran nettiin olen laittanut, ne säilyvät siellä iäti. Jonakin päivänä biisini ovat arvossa arvaamattomassa! Harkitsen alkaa säveltämään ja sanoittamaan poppia, mutta se on siis vielä harkinnan alla. Myös disco ja Hiphop voisivat tulla kyseeseen. Martti Aiiiiivan! |