Aihe: Muusikko vitsejä:Lisätkää hyviä!
1 2 3 4 560 61 62 63 64
arse
06.05.2010 10:37:01

isojussi: Tällä uusimman ja huonoimman sarjoihin:

Mitä DJ:n tulee soittaa, jos Sofi Oksanen on yleisön joukossa?

Ike Turnerin Greatest Hits

Keksin ton itte vapuksi

ohi, virhe
My style is to follow the rhythm with snare (right hand) (free hand use for sure), left foot on both hi-hat and bass almost always which realistically by it self adds another layer or number (Hihat 1 bass drum 2), or rhythm lol!
EP
06.05.2010 11:29:44
BassoSisko: AARGHHH!!
Mulla ei oo munaa.

ÄÄÄÄHHH!!
Mulla ei oo.. inspistä!
blaekie
06.05.2010 11:45:38

Musiikkia korville: Anteeks, mutta mun on pakko tarttua tähän:
ÄÖ = Älykkyysösämäärä (?)

Joo, mut tuo johtuu siitä että mä olen vain tavallinen harrastelijakitaristi, joten älykkyysosamäärä ei voi olla juurikaan suurempi, kuin basisteilla noin keskinmäärin. :)
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ...
Musiikkia korville
06.05.2010 11:48:33

blaekie: Joo, mut tuo johtuu siitä että mä olen vain tavallinen harrastelijakitaristi, joten älykkyysosamäärä ei voi olla juurikaan suurempi, kuin basisteilla noin keskinmäärin. :)

Tjoo-o. Mä tsekkasinkin ihan varmuuden vuoks, ettet vaan oo basisti.. ;D
By: MK
BassoSisko
06.05.2010 13:13:27 (muokattu 06.05.2010 13:13:53)
BassoSisko: Rakkaasta basistista on monta vitsiä. =)

Kyl te vaan meit rakastatte kun näin monta basistivitsiä on jo kertyny. Mä olen ihan otettu. :D

Kukaan ei viel tosin laittanu mun lempi basistivitsiäni tänne. Mä ootan viel...
Jos ei minusta ole mitään hyötyä, on minusta sitäkin enemmän iloa.
huilu
06.05.2010 13:33:28
Porilainen muusikko Espanjan rantalomalla vajottuaan veden varaan:Help tuanoin mä hukun!!
En mä nukkunut...vähän vaan torkuin!
Bronks
06.05.2010 13:59:26

huilu: Porilainen muusikko Espanjan rantalomalla vajottuaan veden varaan:Help tuanoin mä hukun!!

Osastoa muusikkovitseiksi sovitetut - mutta herätti tyrskähdyksen hiljaisessa työhuoneessa:)
Don't take me serious, I'm just playing.
blaekie
06.05.2010 15:42:31

BassoSisko: Kukaan ei viel tosin laittanu mun lempi basistivitsiäni tänne. Mä ootan viel...

Kokeillaan tätä:

Tutkimusmatkailijat saapuivat pieneen viidakkokylään. Yötäpäivää kuului rumpujen pauke. Tutkimusmatkan johtaja kyselemään kylän päälliköltä, "Miksi kuulemme rumpujen ääntä jatkuvasti?" Päällikkö vastaa "Rumpu hyvä, rummut loppu, se olla paha".
Eräänä päivänä, rummutus kuitenkin loppui. Kaikki alkuasukkaat tulivat ulos majoistaan huutaen ja kirkuen. Matkanjohtaja nappasi käkkäräpäistä pikkupoikaa olkapäästä, ja kysyi, "Miksi tälläinen hälinä ?". Poika vastasi "Rumpu loppu, se iso paha .. kun loppu ... alka bassosoolo !"
Thefish
06.05.2010 18:15:00
Koittakaa nyt edes yrittää noiden basistivitsien kanssa...

Bändillä oli kuppilassa uudenvuodenkeikka, joka meni järkkärin mielestä enemmän kuin tuubiin.
Keikan jälkeen tuli bäkkärille kehumaan ja ehdotti että jos otettais uusiksi vuoden päästä kun oli niin messevä meininki. Pasunisti selas päivyriään ja tokaisi kulmakarvat koholla; "Voinks mä jättää tän torven tänne?"
"Rapuja piti uittaa todella pitkään noin haaleassa vedessä, eivätkä ne meinanneet edes kuolla. Lopputulos oli maultaan vetinen ja jotenkin stressihormooninomainen."-Jäärä
Thefish
06.05.2010 18:16:27
BassoSisko:
Kukaan ei viel tosin laittanu mun lempi basistivitsiäni tänne. Mä ootan viel...

Mä oon se sun basistivitsi..
"Rapuja piti uittaa todella pitkään noin haaleassa vedessä, eivätkä ne meinanneet edes kuolla. Lopputulos oli maultaan vetinen ja jotenkin stressihormooninomainen."-Jäärä
BassoSisko
06.05.2010 19:44:50
Thefish: Mä oon se sun basistivitsi..

;D

Virhe! Liian hyvä vitsi!
BassoSisko
06.05.2010 19:46:14
blaekie: Kokeillaan tätä:

Tää oli hyvä, vaan ei vielä se. Paljastan salaisuuden verhoa sen verta että se on lyhyempi.
Thefish
06.05.2010 19:47:50
BassoSisko: Tää oli hyvä, vaan ei vielä se. Paljastan salaisuuden verhoa sen verta että se on lyhyempi.

No ei kai se ihanvitunurpo joulupukkijuttu?
BassoSisko
06.05.2010 19:54:19
Thefish: No ei kai se ihanvitunurpo joulupukkijuttu?

Mikä joulupukkijuttu?
Thefish
06.05.2010 19:55:36
BassoSisko: Mikä joulupukkijuttu?

Selvä.

..........
BassoSisko
06.05.2010 19:58:38
Thefish: Selvä.

..........

höh!

lisää vitsii, mut ei viel SE.

Miksi basisti jättää aina oven auki vessaan mennessään?
Jotta hän näkisi, yrittääkö kukaan tirkistellä avaimenreiästä.
blaekie
06.05.2010 20:25:59 (muokattu 06.05.2010 20:26:26)

Thefish: Koittakaa nyt edes yrittää noiden basistivitsien kanssa...

...... Pasunisti selas päivyriään ja tokaisi kulmakarvat koholla; "Voinks mä jättää tän torven tänne?"

Ai basistin vai ? 8D
Thefish
06.05.2010 20:31:33
blaekie: Ai basistin vai ? 8D

Mikähän tän rainan otsikko taas olikaan...?
blaekie
06.05.2010 20:37:06

Thefish: Mikähän tän rainan otsikko taas olikaan...?

Juu, juu, pitäs olla erikseen ketju wanhoille että huonoille, ja hyville vitseille
pekkajau
06.05.2010 21:06:32
Kvartetti on keikalla. Ravintolaan purjehtii todella upea nainen ja kulkee orkesterin ohi. Mitä eri muusikot ajattelevat?

Kitaristi: "Jumalauta miten upea mimmi!"

Kosketinsoittaja: "Minä olen kyllä maailman paras kosketinsoittaja!"

Rumpali: "Mitähän söis keikan jälkeen?"

Basisti: "Cee ja Gee, Cee ja Gee..."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)