Aihe: Kannettava tietokone ja nuotit
1 2 3
Timi
10.07.2009 23:05:13
Ukko: Mikä vika on "hatustavedosta" ?
Toimii,kun vedetään perushuttua.Kaikki me selvitään siitä kliffastiMyös sinun kanssasi silloin ja broidisi.Ei tarvinnut turhaan ruveta säätelemään.Annettiin vaan palaa.Ja asiakas tykkäs!
40 vuotta soittanut,Ei juurikaan mitään oppinut.Ehkä jotain kuitenkin?Tervehdi ekaksi keittiöhenkilökunta.
Timi
10.07.2009 23:08:01
Lipsuu taas asiasta toiseen.Anteeksi.
40 vuotta soittanut,Ei juurikaan mitään oppinut.Ehkä jotain kuitenkin?Tervehdi ekaksi keittiöhenkilökunta.
KoskPaavo
10.07.2009 23:12:22
No niinku "Tammerkoski"- humpan välike tuli suoraan välilihasta siellä talvifestissä, näin.
Humppamuseon intendentti
sepisti
11.07.2009 16:06:20
Sen mä vielä ymmärtäisin, että nuotit ois koneella, mutta soittaako ketjun aloittaja oikeesti keikoilla tabulatuureista? Ei ole ihme, jos transponointi on vaikeata lennosta. No, jokainen tyylillään.
Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!!
nisumaka
13.07.2009 14:37:14 (muokattu 13.07.2009 14:41:39)
Ketjun aloittaja tuuraa varmaan 10:ssä eri kokoonpanossa ja kaikissa ei solisti (vetäjä) hallitse nuotteja, vaikka tekee jopa omia biisejä. Näin on. Jos mulla olisi kaikki paperilla, toi olisi varmaan 100 kg (vitsi vitsi). Kuitenkin todella paljon. Sitten viikottain tulee sähköpostiin "korjattua" versiota, eli jotain biisiä hiotaan ja hiotaan. 5 - 10 hengen taustalauluryhmät usein harjoittelevat kappaleen, ja sitten kun siitä sitä lähdetään säestämään, niin sieltä helposti tulee ilmoitus, että me ollaankin vedetty tää F:stä, ja nuotit on mulla jostain ihan muualta. Ei toi ongelma toi transpunointi ole, mutta raskasta pitkillä keikoilla. Mulla on ABC kortti ja tämän vuoksi tärkeimpiä tehtäviäni on ajaa autoa, vaikka en oo vaan tyhmä basisti. Osaan soittaa myös kitaraa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)