Tankero 31.10.2008 03:36:12 | |
---|
Minust ei. Hmmm... ehkä just sen vuoksi olen harrastelijapoju. Mut melko kivan ohjelmiston saa kasaan vähemmilläkin taidoilla. Mun keikat ny ei o mitään taitojen esittelytilaisuuksia. Soitto/laulutaito on kaikkein tärkein. Ilman sitä/niitä on turha edes tulla paikalle. Minust ei. Hmmm... ehkä just sen vuoksi olen harrastelijapoju. Mut melko kivan ohjelmiston saa kasaan vähemmilläkin taidoilla. Mun keikat ny ei o mitään taitojen esittelytilaisuuksia. Ai jaa, minusta on. Jotenkin ne liittyvät keikkailuun. Toisaalta,melko kivan ohjelmiston kasaan saaneita on kuultu aina silloin tällöin. En nyt tarkoita sun ryhmääsi, kun en ole kuullut, mutta sun ilmaisuasi. Humppajyrä |
Tankero 31.10.2008 03:42:31 | |
---|
Noh, tässä mun ranking. Tulee tai on ajoissa paikalla ja selvinpäin. Ei egoile kesken keikan tai avaudu, kuinka vittumaista ja väsyttävää tämä on. Ymmärtää, että bändi soittaa ihmisille, eikä ole ihailtavana. Jos joku tykkää niin hyvä. Roudaa tasapuolisesti keikan jälkeen. On lojaali viimeiseen asti soittajasonneille. Osaa ja ymmärtää suomalaisen tanssimusiikin kompit. Kiipparistin on hyvä osata tyydyttävästi biisejä hatusta. Soittotaidon ei tarvitse olla priimaa, jos edellämainitut seikat täyttyvät. ps. kaikken eniten hatuttaa nuo kollegat, jotka kesken biisin tinttailevat jos jostakin asiasta. Oikea soittaja ei koskaan tuo muijaansa keikalle. Ei siis koskaan !! Höpsis, jos vituttaa tai väsyttää, niin sitten niin. Kumma, jos bändikavereille pitää teeskennellä. Topeille ei tarvi näyttää. Miks ei tuo? Varsinkin, jos muija haluaa tulla käymään. Ihme asenne. Tai sitten en ole oikea soittaja. Humppajyrä |
sutikomppi 31.10.2008 08:15:08 (muokattu 31.10.2008 08:23:26) | |
---|
Perkele kun te ette kaikki osaa lukea. Se, että vituttaa ja väsyttää ja sen sanominen on aivan eri asia kuin tinttailu ja puhumatta oleminen keikalla. Siellä ollaan töissä. Sitten nämä soittajat, jotka kuljettavat akkojaan keikalla, voisivat etsiä jonkun muun harrastuksen. Rivitanssi, tanhut, runopiirit tai vaikka vesijumppa yhdessä. Rumpujensoitto on yksinkertaisten rytmikuvioiden toistoa, erilaisilla nopeuksilla. |
walttoni 31.10.2008 08:46:03 | |
---|
Perkele kun te ette kaikki osaa lukea. Se, että vituttaa ja väsyttää ja sen sanominen on aivan eri asia kuin tinttailu ja puhumatta oleminen keikalla. Siellä ollaan töissä. Sitten nämä soittajat, jotka kuljettavat akkojaan keikalla, voisivat etsiä jonkun muun harrastuksen. Rivitanssi, tanhut, runopiirit tai vaikka vesijumppa yhdessä. Kenen akka on 150 päivää vuodessa mukana? COVS2. |
kenonen 31.10.2008 09:27:48 | |
---|
Minust ei. Hmmm... ehkä just sen vuoksi olen harrastelijapoju. Mut melko kivan ohjelmiston saa kasaan vähemmilläkin taidoilla. Mun keikat ny ei o mitään taitojen esittelytilaisuuksia. Enpä ole vielä tähän ikään törmännyt sellaiseen keikkaan, joka olisi ollut jotenkin suurempaa taidetta tai missä oltaisiin alettu pistämään kaikki taidot kehiin ihan vaan esityksenomaisesti. Varmalla pohjalla tasaisesti pakertaen, eikä liikoja yrittäen. Topikin ymmärtää. |
Martso 31.10.2008 09:41:32 | |
---|
Enpä ole vielä tähän ikään törmännyt sellaiseen keikkaan, joka olisi ollut jotenkin suurempaa taidetta tai missä oltaisiin alettu pistämään kaikki taidot kehiin ihan vaan esityksenomaisesti. Varmalla pohjalla tasaisesti pakertaen, eikä liikoja yrittäen. Topikin ymmärtää. Just joo. Näin saadaan aikaa tasapaksua jöötä. Se, että soittaa hienosti ja hyvin, ei tarkoita, että soittaa "vaikeita juttuja. Jotenki se tuntuu vissin olevan vaikea ymmärtää. |
walttoni 31.10.2008 09:42:44 | |
---|
Just joo. Näin saadaan aikaa tasapaksua jöötä. Se, että soittaa hienosti ja hyvin, ei tarkoita, että soittaa "vaikeita juttuja. Jotenki se tuntuu vissin olevan vaikea ymmärtää. Joillekin liian vaikeaa. Ai niin, joudun skippamaan tämän ensimmäisen kovien keikkamiesten kohtaamisen nousuviikolla. Ei kestä perse vielä. COVS2. |
walttoni 31.10.2008 09:44:34 | |
---|
Sen verran tuosta kumppanin mukanaolemisesta; jos se kyylää mustasukkaisena kaiket päivät rundilla, niin onhan se rasite.Tai kyttää ettei ukko vedä viinaa. Mun kokemuksissa on myös mies, joka ei päästänyt akkaansa yksin keikoille, luuli (tiesi) että joku kuitenkin nousisi selkään...Vmkangas tietää tapauksen.. Mutta ainakin minulle riemupäiviä, jos rouva pistäytyy rundilla., COVS2. |
Martso 31.10.2008 09:53:23 | |
---|
Ai niin, joudun skippamaan tämän ensimmäisen kovien keikkamiesten kohtaamisen nousuviikolla. Ei kestä perse vielä. Ei siellä ole kovia keikkamiehiä. Tai siis saattaa olla, mutta minä en ainakaan: akka saattaa pistäytyä kattomassa tuotaki rundia jossain (toivottavasti soittokaverit ei hakkaa minua sen takia), minua saattaa vituttaa joskus (tälläki viikolla teki mieli heittää torvi seinään kesken kielitystreenin), saatan puuttua toisten soittamiseen... No mutta, minä ymmärrän. Sillä uuvella perseellä on kuitenki ollu aika moinen pala purtavana, että eikö helpompaa runkoa ollu tarjolla tämmöselle perusperseelle. Met näämmä sitte myöhemmin. |
Tankero 31.10.2008 11:15:00 | |
---|
Ei siellä ole kovia keikkamiehiä. Tai siis saattaa olla, mutta minä en ainakaan: akka saattaa pistäytyä kattomassa tuotaki rundia jossain (toivottavasti soittokaverit ei hakkaa minua sen takia), minua saattaa vituttaa joskus (tälläki viikolla teki mieli heittää torvi seinään kesken kielitystreenin), saatan puuttua toisten soittamiseen... No mutta, minä ymmärrän. Sillä uuvella perseellä on kuitenki ollu aika moinen pala purtavana, että eikö helpompaa runkoa ollu tarjolla tämmöselle perusperseelle. Met näämmä sitte myöhemmin. Persehän on näytillä siellä maston juurella. Jos käytäs siellä kattomassa iha asiasta tehen. Humppajyrä |
Martso 31.10.2008 11:21:18 | |
---|
Persehän on näytillä siellä maston juurella. Jos käytäs siellä kattomassa iha asiasta tehen. Katotaan mikä se aikataulu on. Torstai-iltana saattaa onnistua. |
Fuzzy Boner 31.10.2008 11:32:26 | |
---|
Yks 'Pulina' tekee vaan hyvää ku vähän tuottaa. |
EP 31.10.2008 19:39:22 | |
---|
Ilmoittaa HYVISSÄ AJOIN ellei pääse tulemaan keikalle! |
paice60 31.10.2008 20:57:31 | |
---|
Oli juuri vaimo laivalla eikä se tuntunut haittaavan ketään. Kun ei asumaan jää niin mikä ettei tule välillä keikalle. Vaimoni näet kun ei räyhää eikä juo viinaa liikaa. Vittu näitä hommia vieläkin. COVS jäsen n:o 7. |
jakeni 31.10.2008 21:48:23 | |
---|
Oli juuri vaimo laivalla eikä se tuntunut haittaavan ketään. Kun ei asumaan jää niin mikä ettei tule välillä keikalle. Vaimoni näet kun ei räyhää eikä juo viinaa liikaa. Hyvä zumba! siitä lussa.(kenties koulutus tahi muuten vain toimiva suhde) Milloin syödään? (Topi) |
Jupi57 31.10.2008 21:52:41 | |
---|
Oikea soittaja ei koskaan tuo muijaansa keikalle. Ei siis koskaan !! Muijaani en ole tuonut keikoille, mutta sama nainen oli joskus tyttöystäväni ja völjäsin sen ihan tarkoituksella keikoille seurustelun alkuainoina. Kolmannen keikan jälkeen sanoi, että hän ei lähe mukaan... ikinä enää. Eikä ole pakkautunut. Paitsi kerran kutsuin (ja niin kutsuivat muutkin omansa), kun meillä oli "Anniversary meeting" ja mukavaa oli. Minä lähden, kun minusta puhutaan ihmisten oikeilla nimillä. -Kirofoni- |
walttoni 31.10.2008 21:55:02 | |
---|
. Oikea soittaja ei koskaan tuo muijaansa keikalle. Ei siis koskaan !! Tuohon mä haluaisin perustelun? Miksi ei? COVS2. |
KoskPaavo 31.10.2008 21:56:12 | |
---|
Muijaani en ole tuonut keikoille, mutta sama nainen oli joskus tyttöystäväni ja völjäsin sen ihan tarkoituksella keikoille seurustelun alkuainoina. Kolmannen keikan jälkeen sanoi, että hän ei lähe mukaan... ikinä enää. Eikä ole pakkautunut. Paitsi kerran kutsuin (ja niin kutsuivat muutkin omansa), kun meillä oli "Anniversary meeting" ja mukavaa oli. Hoho, sama juttu , mun muija on nähnyt mut " oikealla keikalla" tasan 2 kertaa, se riitti hänelle, hyvä. " Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä"
Aleksis K. |
walttoni 31.10.2008 21:57:09 | |
---|
Hoho, sama juttu , mun muija on nähnyt mut " oikealla keikalla" tasan 2 kertaa, se riitti hänelle, hyvä. Te annoitte kuitenkin sille muijalle mahdollisuuden valita. COVS2. |
Jupi57 31.10.2008 22:02:34 (muokattu 31.10.2008 22:07:49) | |
---|
Hoho, sama juttu , mun muija on nähnyt mut " oikealla keikalla" tasan 2 kertaa, se riitti hänelle, hyvä. Te annoitte kuitenkin sille muijalle mahdollisuuden valita. Nainen valitsee aina! Olen onnellinen, etten ole joutunut ulkoruokintaan...ainakaan vielä. Tämä on hjyymoria Minä lähden, kun minusta puhutaan ihmisten oikeilla nimillä. -Kirofoni- |