Aihe: Tuija Mäensivu & Varjot
1 2 3
Pirkka
30.11.2007 20:47:21 (muokattu 30.11.2007 20:47:33)
ttu ku ootte tylsiä. Minttuliini diggaa ja kertoi ääneen. Maassa jossa "tahdon olla sulle hellä" oli miljoonahitti, tämä on kovaa valuuttaa. Menkää te reenailemaan totojanne humpan sekaan mutta pitäkää päänne kiinni kun kohtaatte tosi-iskelmää. Siis sitä mitä kansa teiltäkin odottais. hähäh.

Powerparkista parahtaa... (:
mack the knife
30.11.2007 20:48:52 (muokattu 30.11.2007 20:49:10)
Naurattaa aika paljon. ...kovaa valuuttaa... ...reenailemaan totojanne...
COVS n:o 1.
Jami
30.11.2007 22:39:32

Powerparkista parahtaa... (:

Siältä kattuen varmahanki powerparkista mutta on tästä melekeen kilometri matkaa. Mäkkiä huvittaa. Soon kiva. Piäntä takakireyttä naurus kuiteski. Niinku mullaki.

Moon monesti itte päällepäsmärinä huutamas jotta tätä tanssigenren yleisöä ei mitenkää voi liikaa aliarvioora. Mutta ku se ny vaan on niin. Jos meinaamma sitä tanssilipun ostanutta miällyttää niin näitä pitää soittaa. Jotta naama näyttääs uskottavalta niin niistä pitääs jopa tykätä. Kattokaa tuata yhtä kuutamonaamaa ku se vetää jo toises hurripändis täyttä paskaa ja niin suosittu että. Ei sekaa totoa humppahan ei.

Tein tuos yhyren tuurauskeikan pitkähän aikahan. Ohjelmisto oli viimeesenpäälle perinteestä. Turhaan pystytin ne vaivaaset kakskin tomia. Ei tarvittu. Ja porukka kävi solokenanansa kehumas. Tämän peräs kuulemma pitää oikeen kulukia. Niin simppeliä ja tyylinmukaasta ei kuulemma enää missään kenenkää muun soittamana saa tanssittavakseen.

Pohojammaalla on ennenki heitetty rokkarit ja totoajat tanssipaikalta jokehen. Mutta jos hesassa paremmin herahtaa niin siitä vaan. Viimeeset tanssipaikat kuiteski on täälä jotta olokaa varovaasia. hähääh.
Äläkää poikerooset ryöttäkö römpsää.
isojussi
30.11.2007 23:00:31
ttu ku ootte tylsiä. Minttuliini diggaa ja kertoi ääneen. Maassa jossa "tahdon olla sulle hellä" oli miljoonahitti, tämä on kovaa valuuttaa. Menkää te reenailemaan totojanne humpan sekaan mutta pitäkää päänne kiinni kun kohtaatte tosi-iskelmää. Siis sitä mitä kansa teiltäkin odottais. hähäh.

Tää jotenkin lämmittää vanhan, melodisen iskemämusiikin ystävää.

Ja se, että Jami on takasin. Tää osasto onkin kaivannu jotenkin lisää Etelpohojalaasuutta.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
KoskPaavo
30.11.2007 23:34:18
Tää jotenkin lämmittää vanhan, melodisen iskemämusiikin ystävää.

Ja se, että Jami on takasin. Tää osasto onkin kaivannu jotenkin lisää Etelpohojalaasuutta.

Ettei olis vaan Mietaan Jussin alter ego
"Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta
mack the knife
30.11.2007 23:47:28
Eipä tässä ole totoiltu. Kun ei osaa. Mä olen menossa just semmosta musaa soittamaan parin viikon päästä, että käy jalalle.
Tuo topicin aihebändi vain ei kyllä ole sellaista hittikamaa, että pitäis ylenmäärin ruveta ylistämään.
KoskPaavo
30.11.2007 23:51:28
Eipä tässä ole totoiltu. Kun ei osaa. Mä olen menossa just semmosta musaa soittamaan parin viikon päästä, että käy jalalle.
Tuo topicin aihebändi vain ei kyllä ole sellaista hittikamaa, että pitäis ylenmäärin ruveta ylistämään.

No ei, mulla olis kyllä tuollaisia linkkejä, mutta jotain rajaa..
"Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta
Jami
01.12.2007 00:17:57

Saatte synninpäästön. Kaikki. Huulenheittoa. Tuli vain mieleen.

Jotenkin tämä moderointi täällä ei mitenkään passaa IKL:nkin kokouksessa soittaaneen pirtaan. En siksi viitti paljo täällä vierailla. Huoneissa ehkä enemmän. No ei ole sielläkään paljon viittiny.

Periaatteessahan tuo Tuijan musa on sitä mitä ne haluaa. En nyt sen enempää ota siihen kantaa. Mitään uuttahan se ei tarjoa. Vanhankin toteutuksessa on sanomista näin muusikoiden kesken. Mutta kyllä se totuus viihdyttämisestä valitettavasti siinä on tavoitettu.
Äläkää poikerooset ryöttäkö römpsää.
Sertzo S
01.12.2007 08:36:16
Jamille annoin hyvää hyvyyttäni tuosta ensimäisestä kirjoituksestaan plussan.
Tuli oikein ikävä hyviä kavereitani Etelä-Pohjanmaalta. :)
EP
01.12.2007 13:30:50
ihana piristys tähän suomen tanssi-musakenttään. Melodics oli ehä vähän synkeitä mutta tärkeintä on iloinen mieli? Eikö totta?
Ja urut toden-totta kuuluivat hih!

Minulle jäi tuo: "musstaa oli, niin musstaa oli.." ..soimaan päähän
..mut ei alkanu yhtään itkettämään ..mikseiköhän?
Tankero
01.12.2007 14:15:47

Ei näytä lääkitys tepsineen.
Varmasti, vissiin.
Timi
02.12.2007 03:19:01
Vaikuttaisiko mitä millekkin ikäryhmälle tarjoaa?Tuota livemusiikkia.Tai ei välttämättä ikäsellaisille, vaan missä paikassa ollaan totuttu määrättyä musiikkia tanssimaan ja kuuntelemaa.Oikea bändi oikeassa tilaisuudessa niin ei hätiämitiä!Kun minä myyn bändini ,niin taatusti selvitän ,ollaanko oikea valinta tilaisuuteen.Ihan vaan sen takia että asiakas tai me ei petytä!
Kylmän viileesti!
kaukopoika
02.12.2007 15:44:38
Täytyypä tässä taas sopivan paikan tullessa kehaista,että se jukeboxi siinä kuvasarjassa on mun ja se on Ami Continental mk I vuodelta 61'.Myös Jussin kitara siinä Joessa on soitettu mun RE-201:n läpi...ohhoh ei oikein taas vissiin liity mihinkään..
Lapis
05.12.2007 14:58:54
Joo, onhan sieltä poistettukin kirjoituksia, jotka eivät kehu. Huomasin juuri.
Voi että oli HYVÄ! Miten voikin olla noin HYVIÄ kipaaleita!

(pysyisköhän tämä...)

Poistuuhan ne kun painaa varoitusta!! Ja saahan sitä vapaassa 90-vuotiaassa isänmaassa olla eri mieltä eikä digata jos ei oo hyvää. Mutta kirjoitukset joissa todetaan että "vittu mitä paskaa" saakin poistaa. Niinku piänet kakarat. Teiniangstia! t. pohojalaanen
Kyllä poijat tapahtuu!
Rokkimamma75
21.12.2007 21:03:10
Joo, onhan sieltä poistettukin kirjoituksia, jotka eivät kehu. Huomasin juuri.
Voi että oli HYVÄ! Miten voikin olla noin HYVIÄ kipaaleita!

(pysyisköhän tämä...)

Siis mitä v*ttua, mun kommentti ainaki on poistettu? Jos mielipidettä kysytään ja sen kertoo rehellisesti nii onkos se nyt sitten ihan liikaa - palstaseriffin päntikös se siellä sitte veti? Laulaja on edelleenki pliisu ja tollasia biisejä löytyy 16 tusinasta.

(Poistetaankohan tämäki ja saankohan eloni ekan bannin?)
Life is a Bitch and so am I!
KoskPaavo
21.12.2007 21:56:50
Ettei olis vaan jotain eteläpohojalaasta sisäsiittosuutta ilimassa , sna.
mack the knife
21.12.2007 23:03:23
Siis mitä v*ttua, mun kommentti ainaki on poistettu? Jos mielipidettä kysytään ja sen kertoo rehellisesti nii onkos se nyt sitten ihan liikaa - palstaseriffin päntikös se siellä sitte veti? Laulaja on edelleenki pliisu ja tollasia biisejä löytyy 16 tusinasta.

(Poistetaankohan tämäki ja saankohan eloni ekan bannin?)

Jos siitä kommentista linnaan joudut, niin ylpeänä mene.
Rokkimamma75
22.12.2007 00:35:59
Jos siitä kommentista linnaan joudut, niin ylpeänä mene.

Näin teen!
Life is a Bitch and so am I!
poppamies
22.12.2007 22:38:25

Näin teen!

Minä kans! Mulla tuli mieleen Kristiina Halkola?? Jotai samantapaista lohdutonta meininkiä.
G strings are for strippers!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)