Riksteri 12.06.2007 11:57:34 | |
---|
Seteleitä kiitos. Kun tarpeeksi ison nipun pistää kuminauhalla rullalle, se kyllä lentää. Ruplia, sadan biljoonan pengön seteleitä, oravannahkoja, ruokaa, ruusupensaita, palautuspulloja yms. rahanarvoista tavaraa. Ja kun kierrätyskeskuksessa ollaan niin miksei mitä tahansa ylimääräistä irtaimistoa :D. |
Musiikkia korville 12.06.2007 12:07:27 | |
---|
... palautuspulloja ... Muissa genreissä yleisöllä ei oo aina ilmeisesti käteistä, kun tuosta saa välillä lukea lehdistä, kuten esmes Hanna Pakariselle just kävi. On se vaan kiva, kun saa 'tippiä'. By: MK |
isojussi 12.06.2007 12:49:41 | |
---|
...Yritykset ottaa tietääkseni yleisimmin bändejä. Ai jaa? No jos vaan humpasta puhutaan, niin ehkä - muttei välttämättä. Joo - yrityspuolella pitää muistaa joulutervehdykset jne. - mutta ihan kortti tms. nykypäivänä riittää. Ei ole myöskään tyhmää muistaa määrättyjä yksityisasiakkaita - nimim. aika monet sukujuhlat vuosittain. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
v_m_kangas 12.06.2007 12:49:47 | |
---|
Noinkin kyllä, mutta silti ne täytyis mun mielestä olla niin. Ihmiset tanssii niitä kuitenkin samoin kuin sitä live -musaa. edit: kuinka paljon noita kuitenkaan ratsataan? No, itse en ajattele siten, että voin rikkoa lakia jos en jää vain kiinni. Jos kaikki ajattelisivat niin, voisi se sattua joskus omaankin nilkkaan. Eli en toki toivo, että minunkin oikeuksiani rikotaan sen vuoksi, että valvonta on olematonta. Rehellisyyden nimissä sanottakoon, että itsekkin käytin omia CDR levyjä kunnes havahduin ja siirryin käyttämään laillisia äänitteitä. Humppaa tai soita humppaa |
Tankero 12.06.2007 12:55:42 | |
---|
Sehän onkin aivan oikein ottaa kiitokset hyvin valitusta taukomusiikista. Osalla porukoista kun tuntuu olevan tuo taukomusiikkikin hällä väliä meiningillä. Kunhan vain jotain soi. Kuin myös osilla ravintoloista. Pistävät omiaan soimaan, ilman pareja ym. Ei tuo kovin iso homma bändille ole hommata kunnolliset taukomusat. Varmasti, vissiin. |
Musiikkia korville 12.06.2007 13:02:57 | |
---|
Ai jaa? No jos vaan humpasta puhutaan, niin ehkä - muttei välttämättä. Nii-in, sanoin että yleisimmin... Voin olla tietysti väärässäkin, mut aika monissa yritysjuhlissa olen ollut sekä soittajana että asiakkaana ja yleisimmin on ollut bändi, enkä puhu suinkaan ainoastaan humppabändeistä. By: MK |
Musiikkia korville 12.06.2007 13:04:31 | |
---|
Kuin myös osilla ravintoloista. Pistävät omiaan soimaan, ilman pareja ym. Ei tuo kovin iso homma bändille ole hommata kunnolliset taukomusat. Jep. Virhe! Liian lyhyt kirjoitus! By: MK |
Reunaviiste-Rami 12.06.2007 13:39:46 | |
---|
Alkuperäiseen aiheeseen palatakseni,tärkeäähän se on,jotta tantsuilla voi kivasti orkesterin tahdissa,mutta nuo tanssiterroristit saisivat myöskin kunnioittaa vastavuoroisesti tanssilajeja..lavan vieressä vedetään valssitkin jivenä,kun on kerran kursseilla just treenattu. Tempoja joskus ollaan ihmetelty,kun saman biisin aikana joku voi kertoa liian kiivasta olevan ja toinen "Jani ja Päivi" ihmettelee,että olipa hitas! Vähän menee tottumuksen ja makuasian puolellekin;sekä nykyään kun tantsukursseilla soittavat eri tempoja kun live-orkesterit. Hyvä kyllä rytmi-asiaan huomiota kiinnittää.Soittajien ja tanhujien. Hallelujaa humpasta pois,
pelastusta rumpuni soi |
v_m_kangas 12.06.2007 14:04:16 | |
---|
Alkuperäiseen aiheeseen palatakseni,tärkeäähän se on,jotta tantsuilla voi kivasti orkesterin tahdissa,mutta nuo tanssiterroristit saisivat myöskin kunnioittaa vastavuoroisesti tanssilajeja..lavan vieressä vedetään valssitkin jivenä,kun on kerran kursseilla just treenattu. Tempoja joskus ollaan ihmetelty,kun saman biisin aikana joku voi kertoa liian kiivasta olevan ja toinen "Jani ja Päivi" ihmettelee,että olipa hitas! Vähän menee tottumuksen ja makuasian puolellekin;sekä nykyään kun tantsukursseilla soittavat eri tempoja kun live-orkesterit. Hyvä kyllä rytmi-asiaan huomiota kiinnittää.Soittajien ja tanhujien. Totta tämäkin. Joskus on käynyt mielessä, että voisi itse käydä näyttämässä miten mitäkin musiikkilajia tanssitaan :) Tää oli siis nyt kieli poskella heitetty kommentti ripauksella totuuttakin mukaan laittaen. Humppaa tai soita humppaa |
isojussi 12.06.2007 16:19:35 | |
---|
Nii-in, sanoin että yleisimmin... Voin olla tietysti väärässäkin, mut aika monissa yritysjuhlissa olen ollut sekä soittajana että asiakkaana ja yleisimmin on ollut bändi, enkä puhu suinkaan ainoastaan humppabändeistä. No tottakai oot oikeessa jos ajattelee tyypillistä omb:tä - mut mä ainakin yritän olla eri juttu - kysy miittiläisiltä, paljonko mulla oli kalustoo lammilla mukana. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Musiikkia korville 12.06.2007 16:23:26 | |
---|
No tottakai oot oikeessa jos ajattelee tyypillistä omb:tä - mut mä ainakin yritän olla eri juttu - kysy miittiläisiltä, paljonko mulla oli kalustoo lammilla mukana. En epäile. By: MK |
kuunsirppi 12.06.2007 16:25:44 | |
---|
No tottakai oot oikeessa jos ajattelee tyypillistä omb:tä - mut mä ainakin yritän olla eri juttu - kysy miittiläisiltä, paljonko mulla oli kalustoo lammilla mukana. Voin todistaa, että oli muuten melkonen määrä erilaista tsydeemiä mukana! Ne kaikki, kun mukanas aina roudaat ja yksin, niin huh huh! Saa siitä jo vähän rahaaki ottaa... Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
manjaana 12.06.2007 17:02:35 | |
---|
Ruplia, sadan biljoonan pengön seteleitä, oravannahkoja, ruokaa, ruusupensaita, palautuspulloja yms. rahanarvoista tavaraa. Ja kun kierrätyskeskuksessa ollaan niin miksei mitä tahansa ylimääräistä irtaimistoa :D. Oho..., kas kun ei nahkavisaa..... Kun sormi osoittaa kuuta, typerys katsoo sormea.. |
Jalmus 12.06.2007 17:30:26 | |
---|
Alkuperäiseen aiheeseen palatakseni,tärkeäähän se on,jotta tantsuilla voi kivasti orkesterin tahdissa,mutta nuo tanssiterroristit saisivat myöskin kunnioittaa vastavuoroisesti tanssilajeja..lavan vieressä vedetään valssitkin jivenä,kun on kerran kursseilla just treenattu. Tempoja joskus ollaan ihmetelty,kun saman biisin aikana joku voi kertoa liian kiivasta olevan ja toinen "Jani ja Päivi" ihmettelee,että olipa hitas! Vähän menee tottumuksen ja makuasian puolellekin;sekä nykyään kun tantsukursseilla soittavat eri tempoja kun live-orkesterit. Hyvä kyllä rytmi-asiaan huomiota kiinnittää.Soittajien ja tanhujien. ... Ja jos tämä tanssikenkäporukka osaisi oikeasti tanssia, ei sen temponkaan ole niin millintarkkaa. Yleisimmin valitusta tulee käytännössä silloin, jos esimerkiksi samba ei menekään ihan samalla tempolla kuin kotoisilla "Ballroom dancing"- levyillä. Kummasti siinä tanssitaito katoaa, johtuu varmaan siitä ettää sitä ei oikeasti olekaan. Ei siinä, asiasta saa huomauttaa, mutta kun tämä tanssikenkäporukka katsoo aika monesti vaan aiheekseen päteä soittajille. Toinen asia, minkä ko. ryhmä unohtaa useimmiten, että siellä ravintolassa, tanssitalossa tai lavalla on myös muita, ihan tavallisia tanssijoita, ei pelkkiä kurssinkäyneitä kusipäitä. Tavallisillekin tanssijoille on tarjottava jotakin mitä he varmasti osaavat mennä, kuten esimerkiksi medium beatia. Vaikka maailma olisi millä mallilla tahansa, sutenööri se vitut välittää. |
Tankero 12.06.2007 18:03:27 | |
---|
... Ja jos tämä tanssikenkäporukka osaisi oikeasti tanssia, ei sen temponkaan ole niin millintarkkaa. Yleisimmin valitusta tulee käytännössä silloin, jos esimerkiksi samba ei menekään ihan samalla tempolla kuin kotoisilla "Ballroom dancing"- levyillä. Kummasti siinä tanssitaito katoaa, johtuu varmaan siitä ettää sitä ei oikeasti olekaan. Ei siinä, asiasta saa huomauttaa, mutta kun tämä tanssikenkäporukka katsoo aika monesti vaan aiheekseen päteä soittajille. Toinen asia, minkä ko. ryhmä unohtaa useimmiten, että siellä ravintolassa, tanssitalossa tai lavalla on myös muita, ihan tavallisia tanssijoita, ei pelkkiä kurssinkäyneitä kusipäitä. Tavallisillekin tanssijoille on tarjottava jotakin mitä he varmasti osaavat mennä, kuten esimerkiksi medium beatia. Sulla tuntuu kyllä olevan vahvat antipatiat tätä erästä ryhmää kohtaan. Minä edelleenkin uteliaana odottelen, että sattuis näitä ikäviä kurssinkäyneitä joskus kohdalle. Ystävällistä porukkahan nuo tuntuvat olevan. Ei örvellä kännissäkään. Varmasti, vissiin. |
isojussi 12.06.2007 18:43:38 | |
---|
Voin todistaa, että oli muuten melkonen määrä erilaista tsydeemiä mukana! Ne kaikki, kun mukanas aina roudaat ja yksin, niin huh huh! Saa siitä jo vähän rahaaki ottaa... No itte asiassa mikkejä on vähemmän. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
baron 12.06.2007 20:35:55 | |
---|
Ei siinä, asiasta saa huomauttaa, mutta kun tämä tanssikenkäporukka katsoo aika monesti vaan aiheekseen päteä soittajille. Toinen asia, minkä ko. ryhmä unohtaa useimmiten, että siellä ravintolassa, tanssitalossa tai lavalla on myös muita, ihan tavallisia tanssijoita, ei pelkkiä kurssinkäyneitä kusipäitä. Tavallisillekin tanssijoille on tarjottava jotakin mitä he varmasti osaavat mennä, kuten esimerkiksi medium beatia. Oonks' mä jotenkin metsässä kun mulla on vakaa luulo, että tempot jotka kelpaa kilpatanssijoille, kelpaa myös rahvaalle? Mun luulo on että kilpatanssin idis ei oo "tiluttaminen" eli osata sama nopeammin kuin rahvas? Money for nothin' and chicks for free |
Martso 12.06.2007 22:11:57 | |
---|
Oonks' mä jotenkin metsässä kun mulla on vakaa luulo, että tempot jotka kelpaa kilpatanssijoille, kelpaa myös rahvaalle? Jotenki minä olen hieman eri linjoilla, eli ne ei ihan joka lajissa kohtaa, kait?! Tanssijatopi/pimutopit vois varmistaa. Kaikki käy, eihän siinä mitään! |
baron 12.06.2007 22:16:42 | |
---|
Jotenki minä olen hieman eri linjoilla, eli ne ei ihan joka lajissa kohtaa, kait?! Tanssijatopi/pimutopit vois varmistaa. Lähetääs tanssikursseille niin ei tarvitse toisilta kysellä? Money for nothin' and chicks for free |
manjaana 12.06.2007 22:17:23 | |
---|
Jotenki minä olen hieman eri linjoilla, eli ne ei ihan joka lajissa kohtaa, kait?! Tanssijatopi/pimutopit vois varmistaa. Samaa mieltä jos jostain jivestä puhutaan ja kilpatanssijoista, niinkuin Barska ilmas. lavoilla oikea tempo palvelee mielestäni kaikkia. Kun sormi osoittaa kuuta, typerys katsoo sormea.. |