Aihe: Humppakesä 2007 avajaisten jälkilöylyt.
1 2 3 4 5 6
isojussi
05.06.2007 02:55:33
...Ei sitä piippua löytynyt mistään, sen verran siinä kävi ulkopuolisia, että on kelvannut mukaan. Muuta mahdollisuutta ei ole, kun en sitä vienyt koko iltana ulos rakennuksesta...

Uskotko, että se on ollu se stnan kuikeli, joka kävi siitä asiasta länkyttäänkin?

...isojussi teki armottoman työn PA:n kanssa, teki mieli sanoa, että ei se olis niin hyvin tarvinnu laittaa....

No perkules - sen kerran kun mä teidän kanssa johonkin pääsen, niin totta kai mä otin mukaan kaiken, mitä omistan.

...Hyvä meininki kaiken kaikkiaan!

Oli kyllä. Kuuntelin just äsken alustavasti taltiointeja, kun tultiin perheen kanssa mökkeilyreissulta kotiin nukkumaan olis tarvinnu, mutten malttanu. Välillä on aika helmee, mutta en ihan viikon sisään ehdi niitä miksata ja polttaa, sen verran on nyt rojektia niskassa.

Ai niin: Kiitos kaikille, että sain rentoutua teidän kanssa - Mulla oli siellä oikeesti kivaa ja rentouttavaa.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
korgie
05.06.2007 06:15:22
Oli kyllä. Kuuntelin just äsken alustavasti taltiointeja -- Välillä on aika helmee,

Varmaan sillon kun mä en ollu lavalla...? :)
Menikö jakeluun vai väännetäänkö malli rautalangasta?
kuunsirppi
05.06.2007 07:45:24
Mitenkäs sulta niitä taltiointeja sitten saa, kun sä saat ne valmiiks? Mä oon valmis ostamaan sellaisen taltioinnin....

Siellä oli kyllä oikeesti kivaa. Illalla just isännälle sanoin, että en oo sitte ihan viime aikoina muuten tanssinu suulin lattialla, enkä nauranu niin paljon, kun naurettiin Jon Lordin ja Qsinen ym. jutuille siellä grillikatoksella. Uskomatonta, miten paljon tulee juttua ihan solkenaan ja kaikki tietysti "tositarinoita" :o))
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen!
kuunsirppi
05.06.2007 07:46:38
Mä ihailen näitä muusikoita, kun niillä taittuu melkein mikä vaan soitin. Ne soittaa yhden biisin yhdellä soittimella ja jatkaa toisella ja kolmannella. Ei mitään väliä, mitä soittaa.....tosi hienoa ja vähän kateellisena sitä katsoin, kun ite ei osaa mitään :o/
korgie
05.06.2007 09:33:14 (muokattu 05.06.2007 09:40:43)
Mä ihailen näitä muusikoita, kun niillä taittuu melkein mikä vaan soitin. Ne soittaa yhden biisin yhdellä soittimella ja jatkaa toisella ja kolmannella. Ei mitään väliä, mitä soittaa.....tosi hienoa ja vähän kateellisena sitä katsoin, kun ite ei osaa mitään :o/

Mottona on "ihan sama minkävärinen ja -muotoinen soittopeli, kunhan siitä ääntä lähtee".

Kiippareita en ehtinyt kokeilla, tai sitten ei vaan huvittanut kokeillakaan. Kyllähän niitä on saanut keikoilla soitella ihan tarpeeksi. :)

Oli ihan mielenkiintoinen haaste välillä leikkiä rumpaliakin. :) Vaikka ne mun rummut olikin, en mä ole itse niillä juurikaan soitellut; lähinnä sen takia olen sen setin hankkinut että on sitten treenikämpällä aina setti valmiina kun porukan kanssa mennään sinne soittelemaan.
Menikö jakeluun vai väännetäänkö malli rautalangasta?
manjaana
05.06.2007 11:06:27
Uskotko, että se on ollu se stnan kuikeli, joka kävi siitä asiasta länkyttäänkin?

Samaa ajattelin itsekkin..

Kiits tosiaan BigJussille, roimeet oli mellevät, eikä sanotuksissakaan ollut moitteen sijaa.. :)
Kun sormi osoittaa kuuta, typerys katsoo sormea..
half
05.06.2007 11:46:50
Mitenkäs sulta niitä taltiointeja sitten saa, kun sä saat ne valmiiks? Mä oon valmis ostamaan sellaisen taltioinnin....

Minä myös. Tekeeköhän Jussi sen onnistuneimmista vai vähiten onnistuneista vedoista. Molemmat taattua kulttitavaraa.
kuunsirppi
05.06.2007 12:11:30
Minä myös. Tekeeköhän Jussi sen onnistuneimmista vai vähiten onnistuneista vedoista. Molemmat taattua kulttitavaraa.

Mahtoks siellä olla jotain onnistuneitakin versioita ;o))
half
05.06.2007 12:24:07
Mahtoks siellä olla jotain onnistuneitakin versioita ;o))

Muistikuvat hieman utuisia, mutta kyllä kai, ehkä, jotkut ainakin hetkittäin.
omarklah
05.06.2007 12:30:17

Muistikuvat hieman utuisia, mutta kyllä kai, ehkä, jotkut ainakin hetkittäin.

Ainakin alkuillasta pitäisi löytyä jokunen helmikin...
Tää sit sanois tälleen...
isojussi
05.06.2007 12:33:59 (muokattu 05.06.2007 12:39:29)
Mitenkäs sulta niitä taltiointeja sitten saa, kun sä saat ne valmiiks? Mä oon valmis ostamaan sellaisen taltioinnin...

Ei ne mitään maksa. Lähettelen sitten, kun saan valmiiks.

Molemmista pyrin tekemään. Äänitys tuntui onnistuneen sen verran hyvin, että isoja ruuvauksia ei tarvii tehdä. Taitaa tulla tripla-cd

Ainoo moka mulle tuli heti siinä ekassa biisissä, kun äänikortin asetuksissa yksi sisäänmeno oli säädetty mikkitasoiseks, vaikka otin kaikki pöydän direct outeista. Meni Laulajan Lidströmmit aika pahalle murolle.
manjaana
05.06.2007 12:35:36

Mulle kanssa kulttia ála parhaimmat palat & kauheimmat komppaukset... :)
isojussi
05.06.2007 12:40:44

Mulle kanssa kulttia ála parhaimmat palat & kauheimmat komppaukset... :)

Mulla on hyvä kuva teistä, kun tanssitte Barskan kanssa humppaat.
manjaana
05.06.2007 12:43:12

Mulla on hyvä kuva teistä, kun tanssitte Barskan kanssa humppaat.

Mitä lie pystypainia... :oO
isojussi
05.06.2007 12:45:28
Mitä lie pystypainia... :oO

Noooh - sulla taas mielikuvitus laukkaa - puhdasta sivulle-viereen-meininkiä.
manjaana
05.06.2007 12:51:57

Noooh - sulla taas mielikuvitus laukkaa - puhdasta sivulle-viereen-meininkiä.

Sattunut tipahtaa muistista tuo osuus...

Halfista on hyvä otos, kun tölkki tyhjenee... :o))
kuunsirppi
05.06.2007 12:58:55
Laitoin asianosaisille juuri kuvia tuleen kolmena eri mailina.

KoskPaavon ja AnonymousJazzzin sähköpostiosotetta mulla ei ollut ja jos joku muukin paikallaolleista ei saanut postia, niin laittakaa pikaesaa
kuunsirppi
05.06.2007 12:59:53
Saiskos kuvia kanssa muiltakin, jotka niitä otti, kiits!
omarklah
05.06.2007 13:03:45

Saiskos kuvia kanssa muiltakin, jotka niitä otti, kiits!

Kännykällä jokusen otin ja laitan jakoon, kunhan saan ne siirrettyä koneelle (jos ovat tasoltaan julkaisukelpoisia...)
Tää sit sanois tälleen...
kuunsirppi
05.06.2007 13:05:03
Kännykällä jokusen otin ja laitan jakoon, kunhan saan ne siirrettyä koneelle (jos ovat tasoltaan julkaisukelpoisia...)

selkis! kiitos etukäteen!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)