pekkajau 19.04.2007 21:37:53 | |
---|
Eipä toki. Ja aina vaan kaunistuvat. Näin Varmat Päivät pariin otteeseen heidän uransa alkuaikoina. Silloisesta kokoonpanosta ei juuri kukaan osannut soittaa tai laulaa. Mutta hauskoja lauluja kyllä tekivät. Irmeli on ainoana siitä porukasta jäljellä. Irmeli on kai sitten ainut niistä alkuperäisistä jäsenistä joka käyttänyt salaa E-pilleriä? |
jjsound 19.04.2007 22:01:35 | |
---|
Meidän kylällä on äitibändi, jonka nimi on Varmat päivät ja onkin ihan hyvä bändi. Tekevät kaiken soittamansa ja esittämänsä musan itse edit: http://www.varmatpaivat.fi/ joskus muistan sellaisen bändin kun ämmä pätee.. kieli poskessa tietty ja yks tuttukin siinä lauloi "...jos nauru pidentää ikää niin me eletään forever. "- Hillomies |
ninmari 19.04.2007 22:06:17 | |
---|
Jännä juttu,kun ajattelin tuota naisbändi asiaa,niin en mitenkään osaa kuvitella,että pelkästään naiset säestäis mua keikalla..Muutaman keikan mua on naispuolinen kosketinsoittaja säestänyt ja taitava plikka oli nuoresta iästään huolimatta..Kai sitä sit on vaan niin tottunut tuohon äijäkulttuuriin humppapiireissä..=D Mitenkään siis väheksymättä naispuolisia muusikoita..!!=) En laula nuoteista.Laulan rahasta! |
isojussi 19.04.2007 23:24:34 | |
---|
Vieläköös ne Hunajamelonit keikkailee? Muistaakseni melkosen hyvä pänti kans - vai muistanko vallan päin v..... Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
artope 20.04.2007 08:19:26 | |
---|
Vieläköös ne Hunajamelonit keikkailee? Muistaakseni melkosen hyvä pänti kans - vai muistanko vallan päin v..... Kerran nähty livenä, oli hjuva(n) näköstä! "pannaanks menee, vai mennääks baariin" |
Aune 20.04.2007 08:56:01 | |
---|
Hehe! Tää on hyvä! Mimmeille opetetaan helvetin huonoja vitsejä, viinanjuontia, liimataisten ja turakaisten mollaamista, parhaimmat asennot työväentalon halkoliiterin takana ja simuloidaan viidensadan kilometrin yöllistä ajoa napakassa pakkasessa lämppärivammaisella pienellä Hiacella jäsenten vuorotellessa istumassa tavaratilassa peltistandien päällä. Ja tietty piereskelyä. Vai onko toi joku viimeisen päälle hieno seuranhakuilmoitus? Minä osaan jo nuo kaikki. Aion hakea näin ollen (halko)liiderin paikkaa. |
R.Syke 20.04.2007 09:37:28 (muokattu 20.04.2007 09:38:48) | |
---|
Minä osaan jo nuo kaikki. Aion hakea näin ollen (halko)liiderin paikkaa. Jaa-a. Oisko nuo halkoliiderit ulkoistettu siten, että naisnaisten lämmittelystä vastaa Kauko Lämpö? Olin viime viikolla bänditreeneissä, joissa 6 naesta ja minä, -kaalimaan vartijana. |
Tankero 20.04.2007 19:33:08 | |
---|
Vieläköös ne Hunajamelonit keikkailee? Muistaakseni melkosen hyvä pänti kans - vai muistanko vallan päin v..... Kyllä muistat. Varmasti, vissiin. |
uruttaja 20.04.2007 20:40:38 | |
---|
Kyllä muistat. Mä oon Tiktakin ja Nylon Beatin vani. Jos jotain sais samoille linjoille. |
paice60 20.04.2007 23:18:47 | |
---|
Jos mä voittaisin lotossa niin ois varaakin tehä tollasta hommaan, siis maksaa ne puuttuvat majoitukset, matkat, ruuat, juomat, yms... sit tota hommaa tekis hymyssä suin! Et näköjään ole tehnyt yhtään kapakkakeikkaa. Majoitus on aina samoin kuin ruoka (tietyin poikkeiksien) , matkat menee verotukseen ja juomat maksetaan itse. Vittu näitä hommia. |
faith 21.04.2007 00:00:20 | |
---|
Mä oon Tiktakin ja Nylon Beatin vani. Jos jotain sais samoille linjoille. nenästä kiinni ja pomppimaan lavalle? No näytänkö mie rokkarilta, häh?!! |
Rumpf 21.04.2007 00:34:20 | |
---|
Toisaalta taas tuo vois houkutella pelkkiä miehiä ja eihän tällasena tasa-arvon aikakautena se härkäparina tanssiminen kai niin suuri vääryys ole??? Tuntuu joillekin olevan. Tuossa taannoin nimittäin tanssittiin härkäparilla nimeltä mainitsemattomalla tanssilavalla ja järkkäri tuli kieltämään.... eikä laskenut leikkiä...! "Soittajat kahville.... ja rumpali myös....." |
pekkajau 21.04.2007 00:41:25 | |
---|
Tuntuu joillekin olevan. Tuossa taannoin nimittäin tanssittiin härkäparilla nimeltä mainitsemattomalla tanssilavalla ja järkkäri tuli kieltämään.... eikä laskenut leikkiä...! Makkaragrilillä ei ollut siellä kai sitä ennalta sovittua tungosta? |
manjaana 21.04.2007 00:48:40 | |
---|
Tuntuu joillekin olevan. Tuossa taannoin nimittäin tanssittiin härkäparilla nimeltä mainitsemattomalla tanssilavalla ja järkkäri tuli kieltämään.... eikä laskenut leikkiä...! Oikein hitosti kun muistia kaivan, niin oliko niin, että jossakin olis oikein kielletty tuo, muistaako kukaan? Mulla kun olis sellai häivähdys muistissa.. Oman elämänsä pörrääjä.... |