Sertzo S 06.04.2007 09:20:24 (muokattu 06.04.2007 09:21:20) | |
---|
Jaa brutto???Vai netto... Toihan on trion tuplaliksa, kokolailla?Etsä tuota keikkaa tolla liksalla saa, tollahan saa jo kvintetin....tai jopa sextetin,HOHO! Meinaatko oikeen verot maksaa tosta?Se on hyvä, silla ainakin mun mielestä KAIKKI keikat pitäis verolle pantavan, sillä saatais kaiken maailman "kotoa pois"- sukellusvenesastot WITTUUN tältä alalta!!! Joo...mulla on ollut huono päivä ja wituttaa, wituttaa erityisesti niitten puolesta jotka vielä yrittää ammatikseen soittaa ja kaikenmoiset saatanan päivätyöläiskännipartiot pyörii tuolla huvikseen alihintaan kun on NIIN KIVAA olla keikalla....WITTU!!! WW, olen jo luovuttanut täällä Savonlinnassa. Mestänomistajat soittaa ja liksat ovat mitä ovat ja näin säilyvät markkinaosuusuudet monopolina ja sitten vielä vittuillaan omaisuuksillaan jos soittoasiat esiiin otetaan. Minä juon nyt kah... ei ku kaljaa ja olen katkera. |
sabian 06.04.2007 09:40:29 | |
---|
Jaa brutto???Vai netto... Toihan on trion tuplaliksa, kokolailla?Etsä tuota keikkaa tolla liksalla saa, tollahan saa jo kvintetin....tai jopa sextetin,HOHO! Meinaatko oikeen verot maksaa tosta?Se on hyvä, silla ainakin mun mielestä KAIKKI keikat pitäis verolle pantavan, sillä saatais kaiken maailman "kotoa pois"- sukellusvenesastot WITTUUN tältä alalta!!! Joo...mulla on ollut huono päivä ja wituttaa, wituttaa erityisesti niitten puolesta jotka vielä yrittää ammatikseen soittaa ja kaikenmoiset saatanan päivätyöläiskännipartiot pyörii tuolla huvikseen alihintaan kun on NIIN KIVAA olla keikalla....WITTU!!! Huvittava kaveri..... Älä syö keltaista lunta... |
Ukko 06.04.2007 10:12:29 | |
---|
wituttaa erityisesti niitten puolesta jotka vielä yrittää ammatikseen soittaa ja kaikenmoiset saatanan päivätyöläiskännipartiot pyörii tuolla huvikseen alihintaan kun on NIIN KIVAA olla keikalla....WITTU!!! Samaa mieltä tuosta hintojenpolkemisesta. Kyllä muakin vituuttaa nuo ulkomaalaiset jotka tunkevat meikäläisen leipäalalle puoleen hintaan siitä mitä kotimaiset tekijät saavat ja näin vaikuttavat alan palkkakehitykseen negatiivisesti. |
isojussi 06.04.2007 10:40:32 | |
---|
No mites Pori 21.7? Keikalla ollaan jo muualla. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
isojussi 06.04.2007 10:42:20 | |
---|
...ja sitten vielä vittuillaan omaisuuksillaan jos soittoasiat esiiin otetaan... Herra se on metsäherrallakin - verottaja. Ruvetaan systemaattisesti käräyttelemään pimeitten keikkojen veivaajia. Verotarkastukset hääjuhliin!!!!! Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
sabian 06.04.2007 10:48:05 | |
---|
Verotarkastukset hääjuhliin!!!!! Ja televisiolupa kaikille..??? Älä syö keltaista lunta... |
Sertzo S 06.04.2007 10:51:34 | |
---|
Ja televisiolupa kaikille..??? Digitauluteeveet kaikille ilmaisiksi! Ensimäinen välikysymys oppositiosta hallitukselle ja aivan aiheesta! |
sabian 06.04.2007 10:52:44 | |
---|
Digitauluteeveet kaikille ilmaisiksi! Sehän olis komiaa... Älä syö keltaista lunta... |
B@sshole 06.04.2007 10:54:28 | |
---|
Herra se on metsäherrallakin - verottaja. Ruvetaan systemaattisesti käräyttelemään pimeitten keikkojen veivaajia. Verotarkastukset hääjuhliin!!!!! Olen ollut erään verotoimiston pomon juhlissa soittamassa ja keikan jälkeen tuli itse herra kysymään voisiko liksan maksaa kouraan suoraan niin ei tule turhia koukeroita. Suutarin lapset jne. |
Sertzo S 06.04.2007 10:58:21 (muokattu 06.04.2007 10:58:46) | |
---|
Sehän olis komiaa... Muistappa sitten se, että kun hankin sen ensimäisen sydänkohtaukseni neljän vuoden päästä eduskuntavaaliehdokkaana sitoutumattomana vapaa-ajatelijana! Lisäksi: puoluetukea saamattomana järjestä myös suhteillasi taakseni kattava koko kansan kannatus. Laatuelämää kaikille-voisi olla teemana. |
sabian 06.04.2007 10:59:06 | |
---|
Olen ollut erään verotoimiston pomon juhlissa soittamassa ja keikan jälkeen tuli itse herra kysymään voisiko liksan maksaa kouraan suoraan niin ei tule turhia koukeroita. Eipä suostunu viime vuonna tasavallan presidentti maksamaan ilman kuittia... Outoa. Älä syö keltaista lunta... |
sabian 06.04.2007 11:00:24 | |
---|
Muistappa sitten se, että kun hankin sen ensimäisen sydänkohtaukseni neljän vuoden päästä eduskuntavaaliehdokkaana sitoutumattomana vapaa-ajatelijana! Lisäksi: puoluetukea saamattomana järjestä myös suhteillasi taakseni kattava koko kansan kannatus. Laatuelämää kaikille-voisi olla teemana. Tämä selvä.... Älä syö keltaista lunta... |
Sertzo S 06.04.2007 11:05:23 (muokattu 06.04.2007 11:06:30) | |
---|
Digitauluteeveet kaikille ilmaisiksi! Ensimäinen välikysymys oppositiosta hallitukselle ja aivan aiheesta! Kansanedustajien palkkalisä (n. 150 ekua tuli lisää kuukaudessa) kilpailutetaan se laitevalmistajien kesken Eu:ssa hyväntahdon eleenä pienelle kansakunnallemme mottona: Kansalaisille digi-tv joka suomalaiseen kotiin. Wau! |
EP 06.04.2007 12:06:57 | |
---|
Digitauluteeveet kaikille ilmaisiksi!.. En meinaa helevetti tuollaista hankkia koskaan! Sitten kun tuo nykyinen "näköradio" laukiaa, niin kattelen puuceen näytöltä sen mitä yleensä viittin tuota roskaa katsoa mitä sieltä tulee. Samalla voisi sisustaa tuon olohuoneen mieleisekseen kun ei ole sellainen "rumilus" hallinnoimassa huonetta! :) |
oksetti 09.04.2007 14:20:22 | |
---|
Huvittava kaveri..... Suorastaan pelottava |
Tankoprinssi 09.04.2007 18:58:11 | |
---|
No mites Pori 21.7? Sen hoitaa Elvis Costello. Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
cobham 10.04.2007 19:51:15 | |
---|
Ilmaseks ja kaljapalkallahan saa aina soittaa jos ketä huvittaa... Se on niin että juhlapyhät tehdään tuplapalkalla soittohommissakin, ei niitä ilmaseks tarvii tehdä eikä pidä. Reilut 10-vuotta takana keikkailua ja koskaan ei oo tarvinnu hinnasta tinkiä, eikä tingitä. Eihän sitä nyt kukaan lähde huvikseen tonne maakuntiin ajeleen ja soitteleen 4-5 tuntia esim häihin tms jos ei siitä saa kohtuullista korvausta. Soittajan duuni on kovaa duunia. |
Tankero 10.04.2007 21:52:17 | |
---|
Sen hoitaa Elvis Costello. Eiku Donald ja kumppanit. Varmasti, vissiin. |
isojussi 10.04.2007 22:08:10 (muokattu 10.04.2007 22:09:56) | |
---|
silla ainakin mun mielestä KAIKKI keikat pitäis verolle pantavan, sillä saatais kaiken maailman "kotoa pois"- sukellusvenesastot WITTUUN tältä alalta!!! Joo...mulla on ollut huono päivä ja wituttaa, wituttaa erityisesti niitten puolesta jotka vielä yrittää ammatikseen soittaa ja kaikenmoiset saatanan päivätyöläiskännipartiot pyörii tuolla huvikseen alihintaan kun on NIIN KIVAA olla keikalla....WITTU!!! Anteeksi, että lainaan tätä uudestaan, mutta nyt kun on soittokämpän siivouksen jälkeen selkä paskana, mä saan tästä uutta voimaa. En voisi olla enempää samaa mieltä. Annanpa wanhalle welikullalle oiken plussan. EDIT: Eiku perkele mä olinkin jo antanut tolle plussaa - mutta ei lisä pahaa tee. nii asiaa hän kirjoittaa. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |