uruttaja 20.01.2007 20:28:57 | |
---|
Jumalten Vasarat LED ZEPPELIN. Unohtu, nykyään ei tuu kovin kuunneltua kun siinä ei ole urkuja. Mutta Whole Lotta kopsahti täälläkin. |
baron 20.01.2007 20:49:14 | |
---|
No huh. Tuo pitäis päästä joskus kuuleen. Jotain elämää suurempaa!! "Woman, you need love!!!" "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
Rokkimamma75 20.01.2007 22:23:10 | |
---|
Jotain elämää suurempaa!! "Woman, you need love!!!" Mua naurataaa tässä biisissä pian tämän kohdan jälkeen lause "I wanna be your backdoor man"... Loistava biisi, iteki joskus karaoksessa tätä huudan. Black dog ja Stairway käy myös. Tästähän synty mehevä ketju!!! Life is a Bitch and so am I! |
omarklah 20.01.2007 23:37:54 | |
---|
Mua naurataaa tässä biisissä pian tämän kohdan jälkeen lause "I wanna be your backdoor man"... Loistava biisi, iteki joskus karaoksessa tätä huudan. Black dog ja Stairway käy myös. Tästähän synty mehevä ketju!!! Onko kukaan laulajista kokeillut vetää Immigrant song:ia :o) Tuon singlen toisella puolella on vähän erilaista Zep:iä - Hey Hey.... Tää sit sanois tälleen... |
Tankero 21.01.2007 04:11:51 | |
---|
Onko kukaan laulajista kokeillut vetää Immigrant song:ia :o) Tuon singlen toisella puolella on vähän erilaista Zep:iä - Hey Hey.... Zepillä oli sitä erilaisuutta aika monenlaista. Varmasti, vissiin. |
mack the knife 21.01.2007 17:41:36 | |
---|
Timo Vesajoki (Ahvonen & Cortina Jets) ehdoton kosketinvaikuttaja. Vitun kova, liian vähän arvostettu kaveri. COVS n:o 1. |
Jäärä 22.01.2007 09:51:28 | |
---|
Deep Purple ja Van Halen. Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
lukkari 22.01.2007 14:01:24 | |
---|
Jahas. Elvis tietty kitaristeineen, Beatles, Elo, Rick Wakeman, Johnny Wintter, Ted Nugent, Gary Moore, Queen, Jimi Hendrix myöhemmällä iällä ( siis minun iällä ), Jerry Lee Lewis.Tässä kai ne olennaisimmat. Joo kyllähän se Wakeman kanssa kolahti aikoinaan.Queenin studio jutut, päällekkäiset laulut ym kuulostaa vielä nykyäänkin hyviltä. |
Ukko 22.01.2007 16:25:03 | |
---|
Joo kyllähän se Wakeman kanssa kolahti aikoinaan.Queenin studio jutut, päällekkäiset laulut ym kuulostaa vielä nykyäänkin hyviltä. Sen Wakemanin King Arthr levyn kanssa kävi niin että taisin useana viikkona peräkkäin duunista kotiuduttuani heittää sen pyörittimelle ja kuuntelin koko teoksen läpi. |
lukkari 22.01.2007 16:28:45 | |
---|
Sen Wakemanin King Arthr levyn kanssa kävi niin että taisin useana viikkona peräkkäin duunista kotiuduttuani heittää sen pyörittimelle ja kuuntelin koko teoksen läpi. Sitä tuli kuunneltua aikoinaan.Kova kosketinsoittaja. |
paice60 23.01.2007 00:10:40 | |
---|
Sitä tuli kuunneltua aikoinaan.Kova kosketinsoittaja. Jaa se King Arthur? Miks´ mä oon täällä? |
Tankero 23.01.2007 10:07:41 | |
---|
Jaa se King Arthur? Missäs se Arttu muuten nykyään vetää? Varmasti, vissiin. |
paice60 23.01.2007 15:24:50 | |
---|
Missäs se Arttu muuten nykyään vetää? Taitaa pyöriä noilla Ruåttinlaivoilla. Miks´ mä oon täällä? |
Ukko 23.01.2007 19:52:05 | |
---|
Jaa se King Arthur? Tässä se on runpaleiden musiikintaju :( |
lukkari 24.01.2007 10:49:22 | |
---|
Tässä se on runpaleiden musiikintaju :( Ai mikä taju? |
Tankero 24.01.2007 12:36:14 | |
---|
Ai mikä taju? On tämäkin. Jätkät kehuu Arttua, eikä tiedä edes sen taustoja. Minä tykkäsin siitä Wakemanin Henrik Kasin kuusi vaimoa levystä. Saattasin tykätä vieläkin, mutta en ole kuullut sitä pariin kymmenneen vuoteen. Varmasti, vissiin. |
paice60 24.01.2007 14:21:57 | |
---|
On tämäkin. Jätkät kehuu Arttua, eikä tiedä edes sen taustoja. Minä tykkäsin siitä Wakemanin Henrik Kasin kuusi vaimoa levystä. Saattasin tykätä vieläkin, mutta en ole kuullut sitä pariin kymmenneen vuoteen. Kyllä Wakeman (eli heräämis mies) teki kunnon musaa, Ukkoa vaan keljuttaa kun hänen suosikkiaan vähän pannaan halvalla, niin ja se juomattomuuskin alkaa vaikuttamaan. Miks´ mä oon täällä? |
Jäärä 24.01.2007 14:40:07 | |
---|
Mää olen ihan pihalla taasen, mutta off-topic: "King Arthur" kuulostaa aivan joltain jättisuurelta dildolta. Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
Tankero 24.01.2007 14:55:21 | |
---|
Mää olen ihan pihalla taasen, mutta off-topic: "King Arthur" kuulostaa aivan joltain jättisuurelta dildolta. Joskus se tahtoo mielikummitus laukata. Patelassa on Rotuaarilla sellainen liike kuin Nahka Albert. Arvaa onko kellään tullut siitä mitään mieleen. Varmasti, vissiin. |
lukkari 24.01.2007 15:00:59 | |
---|
Kyllä Wakeman (eli heräämis mies) teki kunnon musaa, Ukkoa vaan keljuttaa kun hänen suosikkiaan vähän pannaan halvalla, niin ja se juomattomuuskin alkaa vaikuttamaan. Taisit osua naulan kantaan. |