Aihe: Hyvää ja rauhallista Joulua kaikille!
1 2 3 4
uruttaja
23.12.2006 20:47:21
Hyvää Joulua ja kosketelkaa toisianne!

Hävitön olet.
nooni
23.12.2006 21:51:18
Mukavaa joulua kaikille! :-)
niimpa
Fuzzy Boner
23.12.2006 21:53:10
Jeh. Nyt on toivottavasti muusikoillakin aikaa rauhoittua hetki.

Oikein hyvää joulua jengi!
Möllisty
uruttaja
24.12.2006 20:47:53
Olipas rauhoittavaa hautausmaalla. Kynttilämerestä päätelleen suurin osa porukkaa oli jo käynyt, parkkipaikoillakin hyvn tilaa.
manjaana
24.12.2006 21:06:46
Olipas rauhoittavaa hautausmaalla. Kynttilämerestä päätelleen suurin osa porukkaa oli jo käynyt, parkkipaikoillakin hyvn tilaa.

Kaunista oli joo, vaan kovin mustaa.. :o/
Ehkä join, ehkä en, so not kunhan tanssi kulkee..
uruttaja
24.12.2006 21:31:48
Kaunista oli joo, vaan kovin mustaa.. :o/

Meillä on pikkusen lunta, nyt pakkasta lähes 1o piirua.
jjsound
24.12.2006 22:03:34
Tonne aromaan jo toivotin joulut, mutta lisätään nyt tännekkin. Oikein hyvää ja rauhaisaa joulua koko jengille. Ootte ihan mahtavia.
WanhaWetäjä
24.12.2006 23:50:56

..ttu sentään ja anteeks...

Ei paljon jouluja viittiinyt toivotella, ei tullutkaan ne odotetut 5 keikan liksat ennen joulua, jäi muksujen lahjat mun osalta ostamatta!Typeryyttäni oletin että liksat tulee, kun ne on noista laivavedoista tulleet aiemminkin kun ollaan hommat tehty....ja yks pikkujoulutuuraus tuli tehtyä 2.12, sen keikan liimatainen ei ollut edes alkanut prkl laskeen liksoja, verokortti ja matkalasku olivat kyllä tulleet, avaamattomassa kirjekuoressa olivat kun asiaa tiedustelin perjantaina...
No, saihan ne mukulat onneksi muilta lahjoja ihan tarpeeks, ei sillä, mutta periaatteessa pisti vähän wituttaan!

No, nythän tää on taas tässä, hässäkät ohi, vaimo menee huomenna duuniin, arki alkaa, mutta Joulun loppuja kuitenkin kaikille.
Ens viikolla toivon mukaan tulee liksat ja muksut saa lahjansa, vähän myöhässä mutta kuitenkin.
Ostan Casion kun täytän 50v...
uruttaja
24.12.2006 23:53:12
On se kumma kun mikään ei muutu.

Mulle tuli liksat jo viikolla.
baron
25.12.2006 01:00:10 (muokattu 25.12.2006 01:01:33)

Mä ostin mun pojantyttärelle luistelija-Bratzin, mun mielestä hirvitys, mutta sen paras lahja vaikka muut sukulaiset oli ostaneet sille mitä tahansa.
Pojanpojalle Bioniclen, jota se rakenteli koko illan.
Ei tartte paljon hintaa kun tekee "täsmäiskuja"!

Kyllä mäkin vissiin oon ollut kiltti kun joulupukki toi mulle melkein yhtä paljon lahjoja kuin lapsille!
"The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
vanhami
25.12.2006 01:29:49

Kyllä mäkin vissiin oon ollut kiltti kun joulupukki toi mulle melkein yhtä paljon lahjoja kuin lapsille!

Taidat olla ihan pukki itse. ...
vanhami
25.12.2006 01:31:56
..ttu sentään ja anteeks...

Ei paljon jouluja viittiinyt toivotella, ei tullutkaan ne odotetut 5 keikan liksat ennen joulua, jäi muksujen lahjat mun osalta ostamatta!Typeryyttäni oletin että liksat tulee, kun ne on noista laivavedoista tulleet aiemminkin kun ollaan hommat tehty....ja yks pikkujoulutuuraus tuli tehtyä 2.12, sen keikan liimatainen ei ollut edes alkanut prkl laskeen liksoja, verokortti ja matkalasku olivat kyllä tulleet, avaamattomassa kirjekuoressa olivat kun asiaa tiedustelin perjantaina...

Ens viikolla toivon mukaan tulee liksat ja muksut saa lahjansa, vähän myöhässä mutta kuitenkin.

Tätä samaa juttua proteesoin aikaisemminkin, soittaja on aina seilä hännän heikkin'. Joulukuun vedoista on suurin osa saamatta. Soiti asiiakkaille perään, että ennen vuoden vaihetta tulee olla maksettuna piste!!!

Niin ja jouluja kaikiella liksojaan odotteleville.
baron
25.12.2006 01:34:11

Niin ja jouluja kaikiella liksojaan odotteleville.

Luottokortti!
Vielä kun saisi luottokortin jolla maksaisi luottokorttilaskut.
"The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
Sertzo S
25.12.2006 10:17:51
Sain sukkapaketin ja kalansiivoussakset.
Olin niihin tyytyväinen. :)
Fuzzy Boner
25.12.2006 10:26:55
Ipod! Jeah. Voi tallennella kaikkien m.nettiläisten musanäytteet ja kuunnella koko ensvuoden!

Jouluja vielä. Lähen anoppilaan puurolle. Eilen tuli jo manteli. Tarkoittanee lastenlapsia lisää.
Möllisty
mack the knife
25.12.2006 12:15:35
Ipod! Jeah. Voi tallennella kaikkien m.nettiläisten musanäytteet ja kuunnella koko ensvuoden!

Jouluja vielä. Lähen anoppilaan puurolle. Eilen tuli jo manteli. Tarkoittanee lastenlapsia lisää.

Mullekin tuli manteli. Sain hakea ensimmäisen lahjan kellarista, uusi näyttö koneeseen. Aika jees.
COVS n:o 1.
omarklah
25.12.2006 12:24:05

Suklaata, Doobie Brothersia, sukat, Van Halenia, kalsarit ja Dream Theateria toi pukki - olen onnellinen ja otettu.
Tää sit sanois tälleen...
Sertzo S
25.12.2006 12:30:19
Tuli tässä mieleheni, että ilmeisesti erään suklaamainoksen tunnusmelodian laulaa hyräillen tai hymisten uskoakseni eräs tunnettu suomalainen naissolisti. Mitkähän ovat ne tunnuksen jännät loppusoinnut melodiaaan nähden? Itse en ole päässyt vielä analysoimaan, joten luotan m-nettiläisten perinpohjaiseen ja analysoivaan tietoon, enkä ala tänne sointumerkkejä toheloimaan.
Ukko
25.12.2006 12:40:48

Ei paljon jouluja viittiinyt toivotella, ei tullutkaan ne odotetut 5 keikan liksat ennen joulua, jäi muksujen lahjat mun osalta ostamatta!.

Kieltämättä toi on aika persiistä. Mitäs aikuisista mutta se muksujen joulu. Saa olla siinä mielessä iloinen että työnantaja maksaa tilit vaikka kerran viikossa ja kottiakin saa vielä siinä välissä jos haluaa.
Ukko
25.12.2006 12:44:03

Pojanpojalle Bioniclen, jota se rakenteli koko illan.!

Meikän poika kanssa rakentelee niitä ja samoin kaikkea vastaavia. Mulla ei hermo riittäisi siihen puuhaan. Jon Lord duunasi nuorempana isotöisiä pienoimalleja. Sillä saattoi mennä viikkotolkulla jossain näpertelyssä. Esim. Nelsonin lippulaiva oli yksi mittava projekti takiloineen maalauksineen.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)