Aihe: Soittopeli
1 2 3
Pula-Aho
29.11.2006 10:39:14 (muokattu 29.11.2006 10:45:50)
Mulla on tilanne, että olen myynyt nyt lähes kaikki henk koht musiikkikaluston haitaria lukuunottamatta.

Uutta rautaa pitäis ny ostaa sitte. En vain oikein osaa päättää, mitä laittas. .

Mulla oli aikoinaan bändikaveri, joka piti varsinaista osto- ja myyntiliikettä. Melkein joka keikalla/treeneissä sillä oli joku uusi härveli. Mutta ei mennyt kuin viikko kaks ja taas se lähti kiertoon.

Niin, ja asiaan tietty kuului se, että asianomaisten laitteiden toimintaperiaatteiden ihmettelyyn kului kokolailla paljon aikaa.

-G-
Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli.
JK
29.11.2006 10:50:07
Mulla oli aikoinaan bändikaveri, joka piti varsinaista osto- ja myyntiliikettä. Melkein joka keikalla/treeneissä sillä oli joku uusi härveli. Mutta ei mennyt kuin viikko kaks ja taas se lähti kiertoon.

Auts! Tää osui kohdalle.
Ihan kuin jonkun meidän bändin jäsenen suusta.

Tosin viimeaikoina en ole ostanut kuin ihan tarpeellista...uskoisin...
"Bodia, Sporttia ja Tsemppistä... Diudiudiudiuu"
Juupe
29.11.2006 11:01:37
Aivan. (samaa luokkaa ennenkuin myin opiskelijana)
Hinnan pitäisi olla vähintään 10.000 ekeä : ), kuten näissä nykyisissä seteissä.
Oikeasta afrikkalaisesta mahongista valmistettu setti se olisi mannaa.
Myynnissä oleva setti, ei ole mielestäni "täydellinen", vaikka varmasti erittäin hyvä.

No joo. Multa jatkuvasti kysellään, että myisinkö Gretschini, mutta ei ole silti tarjouksia esitetty, paitsi joku olis vaihtanu päikseen uusiin PT-pönttöihin. Kymppitonnilla myisin heti, vaan ei taida kukaan sellaisia summia maksaa. Vaikka justhan mä hokasin, että settihän on ollut monta kertaa TV:ssäkin, ja sehän tietenkin nostaa sen arvoa ;) Tilalle hankkisin Ludwigit tai käsintehdyt Premierit. 60/70-luvun Ludarit tai Rogerssit olis myös mukava omistaa.
Mitäs tässä myynnissä olevassa Gretschissä sitten on vikana?
Tankero
29.11.2006 12:39:31
Olen hyvin tyytväinen Yamahan recordig customeihin ja pelteihin. Joku hyvä rumparisti vois olla joskus kiva saada vetään, ettei tarvis aina omaa pätkytystä kuunnella.
Varmasti, vissiin.
poppamies
29.11.2006 15:36:49

Olen hyvin tyytväinen Yamahan recordig customeihin ja pelteihin. Joku hyvä rumparisti vois olla joskus kiva saada vetään, ettei tarvis aina omaa pätkytystä kuunnella.

Tuo on muuten aivan totta. Nimittäin hieno kuunnella kun joku toinen vetää minun kamoilla. Siinä yleensä jää monttu auki kuinka hyvältä kuulostaakaan eikä GAS iske pitkään aikaan. Terveellistä kuulla kuinka hyvät itsekunkin vehkeet loppujen lopuksi on.
G-strings are for strippers!
paice60
29.11.2006 18:56:38
Tuo on muuten aivan totta. Nimittäin hieno kuunnella kun joku toinen vetää minun kamoilla. Siinä yleensä jää monttu auki kuinka hyvältä kuulostaakaan eikä GAS iske pitkään aikaan. Terveellistä kuulla kuinka hyvät itsekunkin vehkeet loppujen lopuksi on.

Ulospäin se soundi on todella erilainen.
Miks´ mä oon täällä?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)