jeppeq 28.09.2006 20:09:25 | |
---|
Kamatalkoisiin voisivat osallistua muutkin. Jos pääsen paikalle, voin tuoda keikkarekallisen roinaa mukanani. Useimpia äänilaitteita löytyy sieltä viljalti, mm. basso- ja skittavahvari, PA ja monitorit. Rumpuja en omista, mikkejä kylläkin ja telineitä. Roudausapu suotavaa.. Varmistan asian hyvissä ajoin ennen häppeningiä. Sillä ehdolla, että tuo paikka ei ole pahimpien MC terroristien "kaadakaljaakaikenpäällejasärjelopuksi" -kohtauspaikka :=/ Eli ilmottaudun myös, elleivät poikkitaiteelliset muut esiintymiset estä saapumista. Valehtelisin jos väittäisin |
Pula-Aho 29.09.2006 08:12:14 | |
---|
Eli ilmottaudun myös, elleivät poikkitaiteelliset muut esiintymiset estä saapumista. ja taas kajahtaa lauteilta tomerasti "komppikitarasoolo" . -G- Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
Sertzo S 29.09.2006 08:15:46 (muokattu 29.09.2006 08:16:10) | |
---|
ja taas kajahtaa lauteilta tomerasti "komppikitarasoolo" . -G- Tulipa mieleeni tuosta kitaristi Pertti Korhosen loistava banjokomppivariaatio kitaralla useisiin humppasävellyksiin E. Junkkarisen 40-vuotis juhlakiertueella v.1989 kesällä. Kyllä toimi niin perkeleen hyvin! |
Musiikkia korville 29.09.2006 11:52:40 | |
---|
Sillä ehdolla, että tuo paikka ei ole pahimpien MC terroristien "kaadakaljaakaikenpäällejasärjelopuksi" -kohtauspaikka :=/ Ei huolta... Tuo on ihan siisti irlantilais-tyylinen ravintola. Porukka on ihan ok. ...ja tätä mieltä on MK. |
vanhami 29.09.2006 13:52:13 | |
---|
Tulollaan ollaan, mikäli muija (n mahassa oleva uusi humpanveivaaja) suopi. Jos Jeppeq ottaa oman digimiksuttimen ( adat out?) mukaan, voisin ottaa läppärin myöskin, jotta voi ottaa jonkinlaista taltiota talteen, josta nyt ei jälkipolville kylläkään suuria riemuja repeile. Haitari tulee mukana, mutta oletettavasti taaskin joudun lähtemään kotosalle juuri juhlien ollessa lakikohdassa, joten jonkin on syytä ottaa myöskin joku kurttu mukaan tarvittaessa. |
Sertzo S 29.09.2006 19:21:11 (muokattu 29.09.2006 19:21:29) | |
---|
Kyllä mun olisi jotenkin tuonne päästävä prle. Alkaa kiinnostaa. |
kuunsirppi 29.09.2006 19:23:01 | |
---|
Kyllä mun olisi jotenkin tuonne päästävä prle. Alkaa kiinnostaa. Kyllä olis mukava setäkin tavata ihan livenä :o) Yritähän nyt jollain konstilla päästä mukaan..... Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
kuunsirppi 29.09.2006 20:14:18 | |
---|
Kyllä mun olisi jotenkin tuonne päästävä prle. Alkaa kiinnostaa. Nyt vasta huomasin ton sun allekirjotuksen :o/ Pakko on sun päästä mukaan miittiin, niin johan vittumaisuus ja vanhuus -jutut on menneisyyttä :o)) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
Ukko 29.09.2006 20:55:56 | |
---|
Ehtotan että Wv ja Ij ottavat mittaa toisistaan stagella yleisön ja tuomariston edessä. Tämä lienee oikeutettua vedoten heitin jatkuvaan eripuraisuuteen omb vs. oikea bändi keskustelussa. |
jjussila 29.09.2006 21:03:41 | |
---|
Ehtotan että Wv ja Ij ottavat mittaa toisistaan stagella yleisön ja tuomariston edessä. Tämä lienee oikeutettua vedoten heitin jatkuvaan eripuraisuuteen omb vs. oikea bändi keskustelussa. Lienevät keskenään sopineet tämän velmuilun... .. näin!?.. |
paice60 29.09.2006 21:32:02 | |
---|
Lienevät keskenään sopineet tämän velmuilun... Veikkaan että vasta haudassa,en tiedä kumman. Miks´ mä oon täällä? |
riff 29.09.2006 21:51:13 | |
---|
Kyllä mun olisi jotenkin tuonne päästävä prle. Alkaa kiinnostaa. Asiastahan ei edes keskustella! Sinä tulet sinne! Soittaja soittaa, haitaristi haittaa! |
uruttaja 29.09.2006 21:52:08 | |
---|
Asiastahan ei edes keskustella! Sinä tulet sinne! Näkis vaan.- |
pekkajau 29.09.2006 21:54:35 | |
---|
Lienevät keskenään sopineet tämän velmuilun... Jouduin kerran tekemään ns. "pakkosovun" esimiehen painostuksesta yhdellä entisellä työpaikkallani yhden ihan perseestä olevan akan kurmun kanssa. Se oli kertakaikkiaan ihan seko ja semmonen joku luulotautinen saatana. Kaikki sen ihmeelliset tempaukset ja purkaukset olivat kuulema pomon mukaan ihan "normaalia"... hormoneista ja vaihdevuosista johtuvaa normaalia toimintaa! Se eukko oli luonnostaan ihan perseestä jo ilman niitä vaihdevuosiaankin ja aina ennenkin ollut kahnauksissa kaikkien omilla aivoillaan ajattelevien kanssa. No kun se pomo oli ihan tumpelo ja täysin riipuvainen tämän "pirkon" taloudellisesta osaamisesta niin minun piti pyytää anteeksi oikein julkisesti kun olin loukannut "pirkkoa" sanomalla sille kerran kaikkien kuullen kahvipöydässä suorat sanat... kun se puhui aina ihan paskaa selän takana kaikista muista pönkittääkseen omaa asemaansa! Siihen "anteeksi pyyntöön" piti vielä heittää oikein "kunnon halit" kuulema päälle silleen "sovun sinetiksi". Oli mukava kuiskata siinä samalla halatessa korvaan "pirkolle" jotta: "Haista vittu!"... "Pirkon" ilme oli silloin paljon puhuva! Minä elän! |
kuunsirppi 29.09.2006 21:56:15 | |
---|
Jouduin kerran tekemään ns. "pakkosovun" esimiehen painostuksesta yhdellä entisellä työpaikkallani yhden ihan perseestä olevan akan kurmun kanssa. Se oli kertakaikkiaan ihan seko ja semmonen joku luulotautinen saatana. Kaikki sen ihmeelliset tempaukset ja purkaukset olivat kuulema pomon mukaan ihan "normaalia"... hormoneista ja vaihdevuosista johtuvaa normaalia toimintaa! Se eukko oli luonnostaan ihan perseestä jo ilman niitä vaihdevuosiaankin ja aina ennenkin ollut kahnauksissa kaikkien omilla aivoillaan ajattelevien kanssa. No kun se pomo oli ihan tumpelo ja täysin riipuvainen tämän "pirkon" taloudellisesta osaamisesta niin minun piti pyytää anteeksi oikein julkisesti kun olin loukannut "pirkkoa" sanomalla sille kerran kaikkien kuullen kahvipöydässä suorat sanat... kun se puhui aina ihan paskaa selän takana kaikista muista pönkittääkseen omaa asemaansa! Siihen "anteeksi pyyntöön" piti vielä heittää oikein "kunnon halit" kuulema päälle silleen "sovun sinetiksi". Oli mukava kuiskata siinä samalla halatessa korvaan "pirkolle" jotta: "Haista vittu!"... "Pirkon" ilme oli silloin paljon puhuva! :o) Plussa + Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
Sertzo S 29.09.2006 22:55:42 | |
---|
Jouduin kerran tekemään ns. "pakkosovun" esimiehen painostuksesta yhdellä entisellä työpaikkallani yhden ihan perseestä olevan akan kurmun kanssa. Se oli kertakaikkiaan ihan seko ja semmonen joku luulotautinen saatana. Kaikki sen ihmeelliset tempaukset ja purkaukset olivat kuulema pomon mukaan ihan "normaalia"... hormoneista ja vaihdevuosista johtuvaa normaalia toimintaa! Se eukko oli luonnostaan ihan perseestä jo ilman niitä vaihdevuosiaankin ja aina ennenkin ollut kahnauksissa kaikkien omilla aivoillaan ajattelevien kanssa. No kun se pomo oli ihan tumpelo ja täysin riipuvainen tämän "pirkon" taloudellisesta osaamisesta niin minun piti pyytää anteeksi oikein julkisesti kun olin loukannut "pirkkoa" sanomalla sille kerran kaikkien kuullen kahvipöydässä suorat sanat... kun se puhui aina ihan paskaa selän takana kaikista muista pönkittääkseen omaa asemaansa! Siihen "anteeksi pyyntöön" piti vielä heittää oikein "kunnon halit" kuulema päälle silleen "sovun sinetiksi". Oli mukava kuiskata siinä samalla halatessa korvaan "pirkolle" jotta: "Haista vittu!"... "Pirkon" ilme oli silloin paljon puhuva! Tommosia akkoja on! Aivan varmasti on!!! + |
baron 30.09.2006 02:14:42 | |
---|
Siihen "anteeksi pyyntöön" piti vielä heittää oikein "kunnon halit" kuulema päälle silleen "sovun sinetiksi". Oli mukava kuiskata siinä samalla halatessa korvaan "pirkolle" jotta: "Haista vittu!"... "Pirkon" ilme oli silloin paljon puhuva! Mä oon mun duunissa jonkunlainen "pikkupäällikkö". Sen mä tiedän, että tuo ratlkaisumalli ei toimi! "Speaking about music is like dancing about architecture" |
jeppeq 30.09.2006 09:36:37 | |
---|
digimiksuttimen ( adat out?) On siellä sellainenkin ulostulo, vaan jos tuota taidetta aletaan jälkikäsittelemään, tuppaa autenttisuus häviämään.. Pannan stereona vaan talteen, hienoa se on sekin :) Ei silti, olishan tuo upeeta, kun olis oikein tekemällä tehtyä. Valehtelisin jos väittäisin |
Ukko 30.09.2006 15:18:03 | |
---|
Tommosia akkoja on! Aivan varmasti on!!! + Ikävä kyllä tunnenkin muutamia tuollaisia :( |
R.Syke 30.09.2006 16:34:37 | |
---|
Ikävä kyllä tunnenkin muutamia tuollaisia :( Niille sitten vaan pikkuhumppaa. |