Aihe: nuotit
1 2 3
lukkari
10.10.2006 14:08:08
Menen vasta kello 17 ja lopetan klo 19.30 ja uudestaan taas klo 23.30 ja lopetan klo 02. Että sellaista.

Ai niin laivalla.Muistaakseeni aikoinaan oli jossain paatissa kolme hugia. Siis päivällä ensiks krapulahugi.Sitten iltapäivällä selvinpäin ja illalla se nousukännivuoro.
paice60
10.10.2006 14:09:16
Ai niin laivalla.Muistaakseeni aikoinaan oli jossain paatissa kolme hugia. Siis päivällä ensiks krapulahugi.Sitten iltapäivällä selvinpäin ja illalla se nousukännivuoro.

Kuulostaa muuten aika tutulta, siis Desmond Tutulta.
Miks´ mä oon täällä?
Tankero
10.10.2006 17:25:18
Hittooko sä täällä roikut.Mee töihin siitä.Ai niin mut sähän et käykään töissä.Sähkörummuttelet vaan.

Muistais maksaa sähkölaskun.
Varmasti, vissiin.
jon lord
10.10.2006 20:08:45
Se on muuten kanttori joka päättää viime kädessä mitä kirkossa soitellaan.

Kanttori kyllä päättää mutta kirkkoherra voi evätä sen jos ei pidä siitä mitä soitetaan. Käytäntö on kyllä niin että kirkkoherra antaa vastuun kanttorille ja luottaa tämän arvostelu kykyyn.
Täälläpäin oli juuri tapaus jossa kirkkoherra käytti suurta "valtaansa" ja näytti kuka täällä määrää ja kielsi yhden kappaleen soiton eikä siinä ollut kanttorilla mukisemista.
Täälläpäin eräät "kanttorit" ei osaa soittaa muuta kuin Largoa. Viime viikolla oli tapaus jossa olin kappelissa harjoittelemassa ja sinne tuotiin arkku. Omaiset tuli urkuparvelle toivomaan musiikkia siunaustilaisuuteen. Soittelin niille kaikkea ja ne siitä sitten halusivat mieleisensä. Sattui vaan olemaan niin että varsinainen kanttori oli siunauksen aikaan vapaapäivällä ja näiltä muilta ei taittunutkaan minun ehdottamani ohjelmisto vaikkei ollut mikään vaikea juttu.
No kai ne sitten soitteli Largoa ja Alpiiinonia kun ei muuta ole ohjelmistossa. Tällaiset "pellet" sitten ovat saaneet erivapauksia. Ohjelmistossa on tasan kaksi biisiä siunauksiin ja kaksi häihin. Että sellaisia "ammatti ihmisiä".
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
Ukko
10.10.2006 20:52:31

Kirkkoherrahan viime kädessä tuon aina päättää. Minä kyllä säestän sitä mitä pyydetään jos se vain on mahdollisuuksien rajoissa. Joku tolkku kuitenkin pitäisi olla tai ainakin linja olisi maltillinen._____

Saako Black Mondayn vetää ;)
Ukko
10.10.2006 20:54:40

Hittooko sä täällä roikut.Mee töihin siitä.Ai niin mut sähän et käykään töissä.Sähkörummuttelet vaan.

Pojat pojat. Rauha ( manne naisen äänellä ).
paice60
10.10.2006 21:24:04
Muistais maksaa sähkölaskun.

Maksa sää akustiikka.
Miks´ mä oon täällä?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)