EP 22.06.2006 15:46:45 | |
---|
Varmaan tässä tapauksessa olis kahden esityksenä ihan paikallaan 'Häävalssi' Siis valssi, joka alkaa 'Häävalssi soi ja kahden ooome maailmassa....etc Tapio Rautavaaran. Yksinkertainen. Löytyy laput. Voin skannata ja pistää pdf-formaatissa. Tohon vähän korjaisin, ei oo Rautavaaran, vaan: "Häävalssi" säv. Friiti Ojala san.Tuula Valkama Nyt valssi soi ja kahden oomme maailmassa.. Mm. Tapio Rautavaara on sen kyllä laulanut. Hoho! |
R.Syke 22.06.2006 15:52:00 (muokattu 22.06.2006 15:53:11) | |
---|
Tohon vähän korjaisin, ei oo Rautavaaran, vaan: "Häävalssi" säv. Friiti Ojala san.Tuula Valkama Nyt valssi soi ja kahden oomme maailmassa.. Mm. Tapio Rautavaara on sen kyllä laulanut. Hoho! Vaan Elli. Sorry, että sinuttelen. Tossa meidän jutussa oli kysymys tästä: 'Hää-valssi soi ja kahden oomme maailmassa.' Siis, etkö osaa lukea. NYT -sana lähti kälppiin ;) Ihan saatanan sama kuka on säveltänyt...prmkkidjklajlf |
baron 22.06.2006 15:54:47 | |
---|
Tohon vähän korjaisin, ei oo Rautavaaran, vaan: "Häävalssi" säv. Friiti Ojala san.Tuula Valkama Nyt valssi soi ja kahden oomme maailmassa.. Mm. Tapio Rautavaara on sen kyllä laulanut. Hoho! Kaustisten purppuripelimannien äänite on alkuperäinen, mutta mulla on mielikuva, että siinä olisi sanottu säveltäjäksi trad? En ala kinaamaan, kun lähdeteoksia ei ole paikalla. There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't |
EP 22.06.2006 15:56:51 | |
---|
Vaan Elli. Sorry, että sinuttelen. Tossa meidän jutussa oli kysymys tästä: 'Hää-valssi soi ja kahden oomme maailmassa.' Siis, etkö osaa lukea. NYT -sana lähti kälppiin ;) Ihan saatanan sama kuka on säveltänyt...prmkkidjklajlf Sorry, vasta kolmas säkeistö alkaa: "Hää-päi-vä koit-ti..." Ps. sanoitus on Tuula Valkaman. :) |
R.Syke 22.06.2006 15:59:43 (muokattu 22.06.2006 16:00:28) | |
---|
Sorry, vasta kolmas säkeistö alkaa: "Hää-päi-vä koit-ti..." Ps. sanoitus on Tuula Valkaman. :) Elli. Olemme aina aloittaneet tää kipalleen sanoin Hää- vals-si... Eikö nyt jumaltauta menee perille. |
EP 22.06.2006 16:00:01 | |
---|
Kaustisten purppuripelimannien äänite on alkuperäinen, mutta mulla on mielikuva, että siinä olisi sanottu säveltäjäksi trad? En ala kinaamaan, kun lähdeteoksia ei ole paikalla. Teostiedot Häävalssi Säv: Friiti Ojala Sanat: Tuula Valkama Näyte 1. Nyt valssi soi ja kahden oomme maailmassa, mulle ainaiseks jäät. Saan vihdoinkin häävalssiin rakkaimman johtaa: nyt meillä on häät. Kuin tähti... |
baron 22.06.2006 16:01:06 | |
---|
Teostiedot Häävalssi Säv: Friiti Ojala Sanat: Tuula Valkama Näyte 1. Nyt valssi soi ja kahden oomme maailmassa, mulle ainaiseks jäät. Saan vihdoinkin häävalssiin rakkaimman johtaa: nyt meillä on häät. Kuin tähti... Annan heti periksi! There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't |
EP 22.06.2006 16:26:43 | |
---|
Annan heti periksi! Sää oot liian hyväluonteinen.. 8) |
R.Syke 22.06.2006 16:31:45 (muokattu 22.06.2006 16:33:31) | |
---|
Annan heti periksi! Mäen Anna. Sillon kun häävalssi aloitetaan sanoilla: 'Hää-valsi-si soi Niin se myös aloitetaan. Muut aloittakoon muuten. HOHO Sovellus. Prkl. Nyt -sanalla voivat aloittaa Baron ja Elli. |
EP 22.06.2006 16:41:00 | |
---|
Mäen Anna. Sillon kun häävalssi aloitetaan sanoilla: 'Hää-valsi-si soi Niin se myös aloitetaan. Muut aloittakoon muuten. HOHO Sovellus. Prkl. Nyt -sanalla voivat aloittaa Baron ja Elli. Se on sitte hirvveetä hää- sanan toistoa, tossa alussakin jo kolomekertaa, varmaan tulee kaikille selväks, että häitähän tässä prkl. tanssitaankin.. 8) |
R.Syke 22.06.2006 16:45:26 (muokattu 22.06.2006 16:48:53) | |
---|
Se on sitte hirvveetä hää- sanan toistoa, tossa alussakin jo kolomekertaa, varmaan tulee kaikille selväks, että häitähän tässä prkl. tanssitaankin.. 8) No. Mutta. Eihän sitä toisteta! Prkl, sna, nyt -sana korvataan hää-sanalla snan. puukorva. Mee lääkäriin. Pitääkö veistää WW:n malliin rautalankaa? HOHO |
KoskPaavo 22.06.2006 17:00:54 | |
---|
No. Mutta. Eihän sitä toisteta! Prkl, sna, nyt -sana korvataan hää-sanalla snan. puukorva. Mee lääkäriin. Pitääkö veistää WW:n malliin rautalankaa? HOHO Mun appiukkovainaa sano että "ei hää mut häähäähää" Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
R.Syke 22.06.2006 18:07:34 (muokattu 22.06.2006 18:07:58) | |
---|
-Siskoni menee naimisiin. Kolmata kertaa. Nyt meitill' on tuullu miete, ett' oiks' vähä' leväper' Mitä? |
Aune 22.06.2006 18:23:47 | |
---|
Kaustisten purppuripelimannien äänite on alkuperäinen, mutta mulla on mielikuva, että siinä olisi sanottu säveltäjäksi trad? En ala kinaamaan, kun lähdeteoksia ei ole paikalla. Kaustisen. Yksikkö. The Kurtisaani. |
R.Syke 22.06.2006 18:49:58 | |
---|
Kaustisen. Yksikkö. Aune. Näistä ei kannata ottaa oppiia. Net on offtopic...... |
baron 22.06.2006 19:29:42 | |
---|
Kaustisen. Yksikkö. Jess, mut miks v-tussa mä en alkanut kinaamaan. KAUSTISEN purppuripelimannit on levyttänyt 1960 tradin säveltämän piisin, Tapio Rautavaara on levyttänyt saman tradin säveltämän piisin 1965. Samannimisiä piisejä on vaikka millä mitalla, mutta se mitä tässä nyt tarkoitetaan on tradin säveltämä ja Tuula Valkaman sanoittama! Lähde: Baron, muistihirviö! There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't |
artope 22.06.2006 19:32:28 | |
---|
mm ;) ...Jos nyt ihan tarkkoja ollaan. :) per**le, ja vielä lukion päästötodistuksessa ällä äidinkielessä... heh heh juhannusfiilikset jo päällänsä... -???- |
EP 22.06.2006 20:36:34 | |
---|
Jess, mut miks v-tussa mä en alkanut kinaamaan. KAUSTISEN purppuripelimannit on levyttänyt 1960 tradin säveltämän piisin, Tapio Rautavaara on levyttänyt saman tradin säveltämän piisin 1965. Samannimisiä piisejä on vaikka millä mitalla, mutta se mitä tässä nyt tarkoitetaan on tradin säveltämä ja Tuula Valkaman sanoittama! Lähde: Baron, muistihirviö! Juu, näkkyy olevan monenlaista tieto ko. valssista, mulla on nuotti missä lukee säveltäjänä Ojala ja sanoittajana Valkama, YLE:n äänilevystössä säv, trad. Mitä laitamma teostoilmoitukseen, hä? Ojalasta löytyi tuollaista tietoa: Yleisradion kansanmusiikin asiantuntija oli sinä päivänä erittäin hyvällä tuulella. Hän oli pyytänyt ohjelmaansa Puolituntia kansanmusiikkia viulupelimanni Friiti Ojalan Kaustiselta, ja hän tiesi, että hänellä oli kuuntelijoilleen jotakin erikoista tarjottavaa. Se oli kaustislainen versio Porilaisten marssista, jonka Friiti Ojala oli oppinut Viljami Jylhältä, Konsta Jylhän isältä. |
Sperm Donor 22.06.2006 21:11:57 | |
---|
Oisko mahdollista että joku heittäisi linkin mistä ton häävalssin voi kuunnella? |
Aune 23.06.2006 09:16:37 | |
---|
Juu, näkkyy olevan monenlaista tieto ko. valssista, mulla on nuotti missä lukee säveltäjänä Ojala ja sanoittajana Valkama, YLE:n äänilevystössä säv, trad. Mitä laitamma teostoilmoitukseen, hä? Ojalasta löytyi tuollaista tietoa: Yleisradion kansanmusiikin asiantuntija oli sinä päivänä erittäin hyvällä tuulella. Hän oli pyytänyt ohjelmaansa Puolituntia kansanmusiikkia viulupelimanni Friiti Ojalan Kaustiselta, ja hän tiesi, että hänellä oli kuuntelijoilleen jotakin erikoista tarjottavaa. Se oli kaustislainen versio Porilaisten marssista, jonka Friiti Ojala oli oppinut Viljami Jylhältä, Konsta Jylhän isältä. Friiti Ojala on Lauri Ojalan isä. Lauri Ojala toimi Helsingissä muusikkona, soittimensa oli trumpetti. Lauri Ojalan poika puolestaan puhalsi Leningrad Cowboysissa, ainakin muinoin. En ota kantaa siihen, onko Ojala säveltänyt kys. valssin vai ei, mutta korvakuulolta kallistuisin herra Tradin puolelle. Kansansävelmille tuntuu olevan ankara pakko löytää säveltäjä vaikka väkisin, esim. Eemeli Nurmelan nimiin on pistetty julmetusti sävelmiä, jotka se on vain jostain kuullut ja repertuaariinsa liittänyt. The Kurtisaani. |