Aihe: Sävelradion lopettaminen
1 2 3 4
uruttaja
02.06.2006 22:54:02
Yleensä näin käy kun asioille ei ole tarvetta. En ole koskaan tietoisesti kuunnellut, enkä kuuntele.

Sen huomaa yleisissä tiloissa. mikä siellä soi. Ei koskaan ylex, vaan joku muu. Ei kysyntää.
Martso
03.06.2006 04:16:27
Sen huomaa yleisissä tiloissa. mikä siellä soi. Ei koskaan ylex, vaan joku muu. Ei kysyntää.

Eiku turatopit ei vaan meinaa tajuta, että yle haluaa lopettaa sävelen sen takia, etää radio suomelle riittää kuuntelijoita. Eli kilpailutilanteen vääristamisestä in kysymys, jita me kaikki ollaan maksamassa,.
Neljä Ruuvia
03.06.2006 09:06:50
Onks Sävelradio hoitanut ton maksupuolen?
Siihenhän ne on välillä radiot kaatuneet kun kaikille muille riittää massia mut ei esittäjille eikä biisintekijöille.
turhala
03.06.2006 09:07:00
Eiku turatopit ei vaan meinaa tajuta, että yle haluaa lopettaa sävelen sen takia, etää radio suomelle riittää kuuntelijoita. Eli kilpailutilanteen vääristamisestä in kysymys, jita me kaikki ollaan maksamassa,.

Suuri salaliitto uhkaa . Hei, eihän tuo Sävelradio edes kuulu valtakunnallisesti .
Ai niin, eihän sillä ole väliä mitä täällä syrjäseudulla kuunnellaan, kunhan aikamerkki tulee kerran viikossa, hyvä että on edes tuo Radiosuomi.
Yle ei päätä taajuksista vaan liikenneministeriö, eikä se tilanne siitä parane että taajuudet siirtyy Mtv:lta Erkolle niinkuin nyt tapahtui.
Suosittelen ,vitutukseen kirkasviina hoitoa.
veeka
03.06.2006 12:03:13
Ai niin, ei sitä aina muista. Minun mielestäni Ylex on ala-arvoinen radiokanava. Jos se olisi kaupallinen, niin nurin olisi ollut jo.

Ei meidän tarvikaan ymmärtää tai tajuta Ylexää, meinaan vaan että taitaa kohderyhmä olla hieman eri kuin vanhaliiton humpanlyöjät. Mielestäni silläkin kanavalla on paikkansa radioaalloilla. Kuitenkin esim. Peltsin ja kumppaneiden aamushöy uppoaa meikäläiseenkin. Ja loppuillan marginaaliohjelmat toimii asiantuntevuudessaan.
"ei vaivaa kiire, ei dressi"
chromazone
03.06.2006 14:18:10
Onks Sävelradio hoitanut ton maksupuolen?
Siihenhän ne on välillä radiot kaatuneet kun kaikille muille riittää massia mut ei esittäjille eikä biisintekijöille.

Ei se homma siihen kaatunut.
Kaverin suusta:" Mä olen vähän kelaillu... Aattele nyt, jos ei ois musaa niin ei vois JORAA..." Niinpä.
chromazone
03.06.2006 14:21:36
Yle ei päätä taajuksista vaan liikenneministeriö.

Ei tarvi olla Einsteinin lähisukulainen nähdäkseen näissä yhdistäviä tekijöitä...
Kaverin suusta:" Mä olen vähän kelaillu... Aattele nyt, jos ei ois musaa niin ei vois JORAA..." Niinpä.
Pirkka
03.06.2006 18:11:47 (muokattu 03.06.2006 18:55:10)
Sen sais myydä Venäjälle koko Ylex:n.

Kanavaa voi vaihtaa, jos poppi ei putoo niin kyllä sitä humppaa soittavia kanavia riittää. Allekirjoitin adressin.
isojussi
03.06.2006 21:34:48
Radio Suomi on musta mukava kanava. Sävelradioo ei juuri oo tullu kuunneltua.
Wanha Wetäjä: "Ehdoton 1. Pystö"
manjaana
03.06.2006 23:40:46
MK:Sehä on J. Manjaana ja mustat klasit
R.Syke
04.06.2006 08:50:21 (muokattu 04.06.2006 08:51:57)
50 vuotta sitten kuunneltiin radiosta hyvin tarkkaan kaikki ohjelmat. Markus-sedästä Tarvan aamukahvilla -lähetyksiin.

Parasta olivat lauantain toivotut levyt, joissa aluksi tuli klassista ja aivan lopuksi synnillistä ja kevyttä musiikkia.

Nythän radiota ei kuunnella. Se vaan soi ja umpiluu värähtelee.

Sävelradio tuli kuvioihin mukaan n. 40 vuotta sitten. Se oli kova juttu silloin.
EP
04.06.2006 13:50:31
50 vuotta sitten kuunneltiin radiosta hyvin tarkkaan kaikki ohjelmat. Markus-sedästä Tarvan aamukahvilla -lähetyksiin.

Parasta olivat lauantain toivotut levyt, joissa aluksi tuli klassista ja aivan lopuksi synnillistä ja kevyttä musiikkia.

Nythän radiota ei kuunnella. Se vaan soi ja umpiluu värähtelee.

Sävelradio tuli kuvioihin mukaan n. 40 vuotta sitten. Se oli kova juttu silloin.

Niin se oli se YLE:n alkuperäinen sävelradio!
aisa
04.06.2006 14:19:27
varmaan tämän suuntaisia kirjoituksia on ollut muitakin, mutten aio lukea koko säiettä.

soitti nyt sitten sävelradio ihan mitä musaa tahansa, mutta on se monelle meistä tuonut jonkin verran puuroakin. ainakin mulle on tullu, ylen alueradioita lukuunottamatta, suurin osa gramexeista juuri sävelradiosta, joten mun puolestani olis saanut jatkaa.

oman perseen tuijottajahan mä olen aina ollut.
minä tulen - I'm cumming
R.Syke
04.06.2006 14:22:07 (muokattu 04.06.2006 14:22:30)

Siinä meillä varsin kierokaulanen jätkä :D
EP
04.06.2006 14:23:19
varmaan tämän suuntaisia kirjoituksia on ollut muitakin, mutten aio lukea koko säiettä.

soitti nyt sitten sävelradio ihan mitä musaa tahansa, mutta on se monelle meistä tuonut jonkin verran puuroakin. ainakin mulle on tullu, ylen alueradioita lukuunottamatta, suurin osa gramexeista juuri sävelradiosta, joten mun puolestani olis saanut jatkaa.

Juu, eihän se vielä ihan varmaa ole se loppukaan, kyllä mäkin kirjoitin nimeni, tulee sieltä parempaa ohjelmaa kun monelta muulta kanavalta.
Vituttaa vaan se ruotsalaisomistus! :o/
isojussi
04.06.2006 16:00:36
...oman perseen tuijottajahan mä olen aina ollut.

Eiköhän me lopunperin kai kaikki?
Wanha Wetäjä: "Ehdoton 1. Pystö"
R.Syke
04.06.2006 16:03:29
Eiköhän me lopunperin kai kaikki?

Totta Mooses! Silmät varren päässä.
paice60
04.06.2006 16:04:35
Totta Mooses! Silmät varren päässä.

Kyllä mä mieluummin kattelen tyttöjen siis naisien takapuolta kuin omaani.
Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen.
uruttaja
04.06.2006 16:08:01
Siinä meillä varsin kierokaulanen jätkä :D

Aisa on kaikkien veivikaulojen kuningas.
Rämppy
05.06.2006 09:55:12 (muokattu 05.06.2006 10:00:56)
Mua vähän ihmetyttää liikenne- ja viestintäministerin perustelut Sävelradion lahtaamiselle. Hänen mielestään Suomessa on jo riittävästi varttuneen väestön musaa soittavia radioasemia, kun on tuo Radio Suomi maakuntaradioineen. Sen sijaan nuorisomusiikkia soittavia radioita kuulemma tarvitaan lisää.
Mä taidan olla kuuro, kun mun mielestä taajuudet on tukossa teinien hittiradioita (NRJ, Kiss + miljuuna hit music only -henkistä paikallisradiota). Sitten on liuta Nova -tyyppisiä poppi- ja kevytrokkiklassikoita soittavia asemia. Että jos laittaa ainakin täällä Etelä-Suomessa autoradiosta soimaan viisi parhaiten kuuluvaa taajuutta, niin ei niillä ainakaan humppatangovalssi soi. Kyllä se on lähinnä robbiewilliamsia, anttituiskua ja madonnaa. Tai jotain eaglesia ja abbaa. Sitten kuulemma naisille pitää saada ihan oma radio. Entäs meille miehille?
Lisäksi ihmetyttää, että valtiovalta oikein ehdoin tahdoin pönkittää yhden mediatalon (SanomaWSOY) muutenkin kohtuutonta markkina-asemaa.
En sitten malttanut olla sanomatta.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)