jon lord 26.05.2006 14:51:31 | |
---|
Se, että moni wanhemman polwen edustaja on turhauttanut itsensä tanssimusiikilla, on ihan heidän oman mielikuvituksen ja viitseliäisyyden puutteiden vika.
Niinkuin olen monet kerrat sanonut, en viitsi ajaa satojen kilometrien päähän seisomaan lavalle naama norsunvitulla. Jos niin on... parempi jäädä kotiin kuin pilata tanssikansan tunnelma. Se on ihan itsestä kiinni miten haluaa illan menevän. Niinkuin Rokka sanoi ; ajattele vaik mite hullui asioit, ne onkii mukavii tällases paikas.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
uruttaja 26.05.2006 15:15:02 | |
---|
Höpö höpö ittelles! Siltä se tuntuu. Tunne on vain oma. |
Musiikkia korville 26.05.2006 15:16:14 | |
---|
Ei kai Jenkkis sentään, kattokaa nyt aina ensin profiilista rekisteröitymis aikaa ym. Toki jos Jenkka on ollut niin ovela, että on jo vuosia sitten luonut valmiiksi vara-miniä, niin sehän vasta ovelaa oliskin. Tuota mä oon kyllä muutamassa kohti vähän epäilly... ...ja tätä mieltä on MK. |
manjaana 26.05.2006 15:40:11 | |
---|
Eikö tuollainen tablettien ehdottelu ole enemmänkin haukkumista kuin palautteen antamista? Ei ole tällä palstalla.. :) MK:Sehä on J. Manjaana ja mustat klasit |
paice60 26.05.2006 15:51:32 | |
---|
Onko tuo nyt sitten rakkautta vai mitä, mutta ainakin leivän siitä saa ja enimmäkseen soittaminen on mukavaa. Tanssi-musiikki on kuitenkin niin monipuolinen laji että varmasti kaikille löytyy kaikkea. Joku voi pitää heviä tanssi-musiikkina ja joku taas ajattelee että tanssi-musiikki on pelkästään paritansseja. Mielipiteitä on niin paljon kuin on ihmisiä. Kaikkea voi tanssia, kuten on tullut nähtyä moneen kertaan. Joskus jopa eri tahtiin kuin mitä bändi soittaa, mutta ei se haittaa. Kyllä musiikin tekeminen on mukavaa. Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen. |
ninmari 26.05.2006 16:07:50 | |
---|
Jos näistä mnetin, tai varsinkaan tm-palstan, jutuista vetää herneen nenään, niin ei tällä alalla pärjää. Tulee liimataisen kanssa viimeistään paska housuun. Nyt puhuu urkuesa asiaa.+ Aihetta sivutakseni kerron, että lapsena mun kotona soi aina kotimainen iskelmä ja tanssimusa. Ja ekan keikan jälkeen tiesin, että paluuta ei ole. (yltiöramaattista!!) En laula nuoteista.Laulan rahasta! |
Ukko 26.05.2006 16:11:33 (muokattu 26.05.2006 16:15:26) | |
---|
WW:n kommentit ei yleensä ole palautetta, vaan just kommentointia. Ei vaan, tää TM on välillä lievästi sanottuna hyvinki sisäänlämpiävä paikka. Me ei leikitä sun kanssa jos sä noin väität. Palatakseni alkuperäiseen aiheeseen, jotkut tykkää lukea, jotkut tykkää väkästellä kaikennäköisten asioiden kimpussa ja jotkut tykkää musisoida. Ei kai siinä sen kummempaa ole. |
PorvoonPapi 26.05.2006 16:16:16 | |
---|
Well.. Oikeasti vastasin oikeaan kysymykseen aluksi.. Miksi tuntuu, että tämä keskustelu ei tapahdu tanssimusasta oikeasti tykkäävien kesken..? Saahan siitä rahaa, sekö lienee yleisin syy sen tekemiseen kuitenkin? Aika moni muusikko lienee rakastanut musiikkia joskus kauan, kauan sitten..? Senkin rinsessa, taisit sohaista hupikeskukseen..hih. Pojat kun alkaa leikkisästi painia, niin odotellaan vaan, kenen naama edetessä menee ensin vakavaksi.. Kamoon. "..hmm..äärimmäisen keskinkertainen.. mm..aivan poikkeuksellisen tavallinen..."
-Kriitikko´06 |
Tankero 26.05.2006 17:17:50 | |
---|
HOHO - sähän loivaa tekstiä pistät. "Toijalan rautatieasemalta kuului hajanaista kommentointia..." Mutta asiaan: Mulle ainakin tanssimusaa sisältyy valtava määrä äärimmäisen hienoo musaa, joita on kerrasta toiseen yhtä upeeta vetää. Mä oon kotona pienestä pitäen saanu kuulla OIKEITA alan huippuja, Malmsteenia, Virtaa, jne. Oon aina tykänny hyvistä iskelmistä. Pikkupoikana lempimusaani oli Valittujen palojen "kasettipino", jossa oli ykköshittejä eri vuosikymmeniltä - taisi alkaa jostain 40-luvulta. Siinä tuli tutuksi niin Perry Como, kuin Carpenterskin. Toki Elvis oli puolijumala ja Easy Livingiä huudatettiin mankasta. Se, että moni wanhemman polwen edustaja on turhauttanut itsensä tanssimusiikilla, on ihan heidän oman mielikuvituksen ja viitseliäisyyden puutteiden vika. Me keski-iän korvalla olevat tai vähän nuoremmat (niinku vaikka Martzo) ei olla niin fakkiutuneita ja meillä on enemmän rohkeutta kokeilla ja vetää tanssikeikalla monipuolisempaa musaa. Kohta tulee turpaan..... Puutteiden vika? Mitä vikaa niissä on? ;) Varmasti, vissiin. |
Tankero 26.05.2006 17:22:27 | |
---|
Onko tuo nyt sitten rakkautta vai mitä, mutta ainakin leivän siitä saa ja enimmäkseen soittaminen on mukavaa. Tanssi-musiikki on kuitenkin niin monipuolinen laji että varmasti kaikille löytyy kaikkea. Joku voi pitää heviä tanssi-musiikkina ja joku taas ajattelee että tanssi-musiikki on pelkästään paritansseja. Mielipiteitä on niin paljon kuin on ihmisiä. Kaikkea voi tanssia, kuten on tullut nähtyä moneen kertaan. Joskus jopa eri tahtiin kuin mitä bändi soittaa, mutta ei se haittaa. Kyllä musiikin tekeminen on mukavaa. Soittaminen on tosiaan mukavaa. Eikä sillä aina oo väliä mitä suuntaa vetää. Kiva on yleensä vaan soittaa. Saahan siitä vielä rahaakin Ja minusta on mukava, aina kun on väliä, treenatakin. Pi... Pitäisköhän varalta kokeilla ottaa tabletti... Varmasti, vissiin. |
uruttaja 26.05.2006 17:52:04 | |
---|
Soittaminen on tosiaan mukavaa. Eikä sillä aina oo väliä mitä suuntaa vetää. Kiva on yleensä vaan soittaa. Saahan siitä vielä rahaakin Ja minusta on mukava, aina kun on väliä, treenatakin. Pi... Pitäisköhän varalta kokeilla ottaa tabletti... Otetaan molemmat tapletti, kö minusta tuntuu kans tuolta. |
kuunsirppi 26.05.2006 17:54:35 | |
---|
Otetaan molemmat tapletti, kö minusta tuntuu kans tuolta. pitäskö mun ottaa kaks, kun en soita, vaan tykkään laulaa? Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
uruttaja 26.05.2006 17:55:16 | |
---|
pitäskö mun ottaa kaks, kun en soita, vaan tykkään laulaa? Ota kolme saman tien.;) |
kuunsirppi 26.05.2006 17:56:47 | |
---|
Ota kolme saman tien.;) Okei otetaan!....Nyt pysyy jo sisälläkin :o) Eilen ei olis pysyny :o( Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
manjaana 26.05.2006 18:11:23 | |
---|
pitäskö mun ottaa kaks, kun en soita, vaan tykkään laulaa? Jou, kax riittää, kun osaat itse valita sopivat biisit äänees... MK:Sehä on J. Manjaana ja mustat klasit |
kuunsirppi 26.05.2006 18:17:37 | |
---|
Jou, kax riittää, kun osaat itse valita sopivat biisit äänees... Okei! Onneks en vielä ottanu :o) Mitähän olis tapahtunu, jos olisin ottanu ne kolme ..... Olisin varmaan laulanu jotain oopperaa koko ens yön, niin että naapurit olis saanu hepulin :o) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
vesku.ka 26.05.2006 18:25:50 | |
---|
äidin maidosta. Ei taivaaseen hevillä pääse. |
Martso 26.05.2006 20:44:09 | |
---|
Me ei leikitä sun kanssa jos sä noin väität. Mie en leiki kenenkään kanssa. Minä oon vittumoinen, sanovat muutenni. |
uruttaja 26.05.2006 21:02:56 | |
---|
Mie en leiki kenenkään kanssa. Minä oon vittumoinen, sanovat muutenni. Joopa joo. |
Martso 26.05.2006 21:04:12 | |
---|
Joopa joo. Nooh? Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! |