Aihe: Kokemuksia Skypestä?
1 2 3
uruttaja
23.05.2006 10:45:34
Skype on oivallinen keksintö, veljmiehen ja basisti Utriaisen kanssa jauhetaan joskus baskia.

Jotkut puhuvat kirjastokorttien lukumääristäkin...

Koko ajan vaan paranee, soittakaa vaan, täällä ollaan.
vesku.ka
23.05.2006 12:19:32
Joo tuleehan sitä skypeä silloin tällöin käytettyä. Meseä enemmän kun se on useammalla toverilla käytössä. Puhelinlaskut on pienentyneet aika paljon sen jälkeen kun suurin osa kavereista on skypen tai mesen päässä.
Ei taivaaseen hevillä pääse.
Klezberg
23.05.2006 13:24:14 (muokattu 23.05.2006 13:24:45)

En tiedä onko järkevää maalata piruja seinälle, mutta itse en asenna skypeä tietokoneelle jolla teen tärkeämpiä asioita. Mese ja muut vastaavat toimivat avoimesti, niistä tiedetään etteivät ne toimi Troijan hevosina tms. Skype on äärimmäisen vahvasti suojattu, ei siis vain puheensiirto, vaan koko ratkaisu, niin että on mahdotonta tietää mitä Skype tekee tietokoneessa ja mitä se lähettää ja vastaanottaa puhelujen lisäksi. Skypen tekijäthän loivat aikaisemmin Kazaan joka oli täynnä spywarea.

Minulla on kyllä ollut skype ylimääräisellä linux-koneella ja onhan se näppärä. Myöskin sillä helpompi saada puheyhteys toimimaan kuin mesellä. Mutta en silti ota riskiä.
Ukoncete prosím výstup a nástup, dvere se zavírají
jeppeq
23.05.2006 20:42:55
Päivätöikseen kun noiden laatikoiden kanssa puuhastelee, ei oikein tuo skypettäminen enää nappaa. Jos mulla on asiaa, soitan kännykällä, on puhelinetu. Siitäkin huolimatta melko vähän tulee enää soiteltua, siis puhelimella ehtoolla, vaikka se olis kai palkanlisää kaikki.
Valehtelisin jos väittäisin
EP
23.05.2006 20:56:25
Päivätöikseen kun noiden laatikoiden kanssa puuhastelee, ei oikein tuo skypettäminen enää nappaa. Jos mulla on asiaa, soitan kännykällä, on puhelinetu. Siitäkin huolimatta melko vähän tulee enää soiteltua, siis puhelimella ehtoolla, vaikka se olis kai palkanlisää kaikki.

Mä soitan aina kaverille (jolla on kanssa työpuhelin) ja anna soida pari kertaa, niin se soittaa mulle kohta! 8)
jeppeq
23.05.2006 21:06:13
Mä soitan aina kaverille (jolla on kanssa työpuhelin) ja anna soida pari kertaa, niin se soittaa mulle kohta! 8)

Näin ne toimii täälläkin ympäristössä.. ;)
Valehtelisin jos väittäisin
jon lord
24.05.2006 09:59:17
En tiedä onko järkevää maalata piruja seinälle, mutta itse en asenna skypeä tietokoneelle jolla teen tärkeämpiä asioita. Mese ja muut vastaavat toimivat avoimesti, niistä tiedetään etteivät ne toimi Troijan hevosina tms. Skype on äärimmäisen vahvasti suojattu, ei siis vain puheensiirto, vaan koko ratkaisu, niin että on mahdotonta tietää mitä Skype tekee tietokoneessa ja mitä se lähettää ja vastaanottaa puhelujen lisäksi. Skypen tekijäthän loivat aikaisemmin Kazaan joka oli täynnä spywarea.

Minulla on kyllä ollut skype ylimääräisellä linux-koneella ja onhan se näppärä. Myöskin sillä helpompi saada puheyhteys toimimaan kuin mesellä. Mutta en silti ota riskiä.

Mulla oli Kazaa aikoinaan koneella ja kone meni totaalisesti jumiin. Sen jälkeen en ole käyttänyt mitään vastaavia "imurointi" ohjelmia. Ostan levyt ja leffat ym. kaupasta originaaliversioina. Ne joita ei saa Suomesta tilaan ulkomailta. Sitäkautta myös tekijät saavat korvauksensa.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
vesku.ka
24.05.2006 10:50:21
Näin ne toimii täälläkin ympäristössä.. ;)

niinpä se toimii täälläkin...
Ei taivaaseen hevillä pääse.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)