![]() 15.05.2006 15:47:23 | |
---|---|
No *ussitaan vaan! Mun mielestä nimenomaan Lailaa kuvaa sanapari todella lahjakas. Enhän ole siis häntä ikinä tavannut enkä livenä varsinkaan kuullut, mutta aikalaisten kertomusten ja hänen levytystensä perusteella ei voi muuta kuin ihmetellä, jos joku ei pidä häntä (todella) lahjakkaana. En kieltänytkään sitä, etteikö Anneli olis lahjakas jollain tasolla, mutta todella lahjakas on jo liikaa sanottu. Nimim. Aika läheltä asiaa seurannut Komppia Sandylle ja IsoJ:lle threadin aloituksesta.Ei lisättävää. En laula nuoteista.Laulan rahasta! | |
![]() 15.05.2006 17:09:39 | |
Meleeko varmasti näin olip! :) Vitut, kun ei vain taitu niin ei taitu. Onhan se kuultu monet kerrat. Varmasti, vissiin. | |
![]() 15.05.2006 17:11:33 | |
En mielelläni näin palstoilla hauku mutta nuorempi Mattila lauloi kyllä aika falskisti. Kun ei ollut edes ensimmäinen kerta. Alarekisteri ei toimi ollenkaan ja siellä ne falskiudet tulee räikeimmin esille. No harjoittelua ja harjoittelua ja oman äänen kuulemista äänitteiden kautta parantaa asiaa jos parantaa. Yleisesti en ole tämän kotimaisen genren suurin ystävä ja täytyy sanoa että aikamoisella....no antaa olla. Silmun äänestä täytyy sanoa että ihme on jos kestää vielä monta vuotta. Aivan näin. Varmasti, vissiin. | |
![]() 15.05.2006 19:46:50 | |
Oltiin samaan aikaan Rukalla tämän Annelin kanssa keikalla ja korea likkahan se on ,mutta laulu oli kyllä välillä aika epävireistä. Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen. | |
![]() 15.05.2006 20:11:26 | |
Oltiin samaan aikaan Rukalla tämän Annelin kanssa keikalla ja korea likkahan se on ,mutta laulu oli kyllä välillä aika epävireistä. Eli ei siis pelkästään tv-ohjelmassa tapahtunutta. | |
![]() 15.05.2006 20:23:33 (muokattu 15.05.2006 20:24:25) | |
Oltiin samaan aikaan Rukalla tämän Annelin kanssa keikalla ja korea likkahan se on ,mutta laulu oli kyllä välillä aika epävireistä. Kyllä se on aika monella iskelmälaulajalla livetilanteessa, vaihtelee jopa peräkkäisinä iltoina, mutta tietenkin vuosien tuoma kokemus ja harjoittelu (opiskelu) pitäisi auttaa asiaa.. | |
![]() 15.05.2006 20:58:30 | |
Kuulin Anneli Mattilaa tallinnan risteilyllä tässä aikana menneenä, falskisti lauloi minunkin mielestäni. Taustabändi tosin oli helkutin hyvä. Ei taivaaseen hevillä pääse. | |
![]() 15.05.2006 21:46:35 (muokattu 15.05.2006 21:46:51) | |
Kyllä se on aika monella iskelmälaulajalla livetilanteessa, vaihtelee jopa peräkkäisinä iltoina, mutta tietenkin vuosien tuoma kokemus ja harjoittelu (opiskelu) pitäisi auttaa asiaa.. Kuinkahan moni iskelmälaulaja sitten viitsii/haluaa opiskella kun keikkaa riittää muutenkin?! Ittekin olen huomannut, että mitä paskempi ilta itsellä laulullisesti, niin sitä suurempi suksee. Kyllä se on pistänyt mietityttämään! Että kannatti lopettaa lauluopinnot ja alkaa polttamaan tupakkaa. ;) Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) | |
![]() 16.05.2006 02:15:30 | |
Suurin osa iskelmälaulajista maassamme ovat vähälahjaisia! Sä sitten olet aina asian ytimessä,Pekka,HOHO! Jo se,että alkaa/haluaa solistiksi,saati iskelmälaulajaksi,kertoo ihmisestä aika paljon....kotisukkelia,itsekeskeisiä,usein todellakin henkisesti vähälahjaisia unennäkijöitä ja hölömöjä ovat nuo,laulupaavot ja pirjot...HOHO! Ja kaikki tahtoo kalifiksi kalifin paikalle..."minulta ilmestyy lähiaikoina levy(omakustanne)ja ensi kesän keikkoja on jo myyty..."mihin...? No,Anneli M. veti aivan päin persettä,ihan niinkun vuosi sitten jossain tv-osastossa...ja ihan niinkun n. 3 vuotta sitten kuin kuulin livenä ;-) Voisko olla,ettei ole kovasti musikaalinen hän? Jani W. veti sen sijaan erittäin hyvin,ja erittäin kivaa musaa tekee hän,mieluusti tuota kuuntelee :-) Ostan Casion kun täytän 50v... | |
![]() 16.05.2006 02:55:13 | |
Sä sitten olet aina asian ytimessä,Pekka,HOHO! Jo se,että alkaa/haluaa solistiksi,saati iskelmälaulajaksi,kertoo ihmisestä aika paljon....kotisukkelia,itsekeskeisiä,usein todellakin henkisesti vähälahjaisia unennäkijöitä ja hölömöjä ovat nuo,laulupaavot ja pirjot...HOHO! Ja kaikki tahtoo kalifiksi kalifin paikalle..."minulta ilmestyy lähiaikoina levy(omakustanne)ja ensi kesän keikkoja on jo myyty..."mihin...? No,Anneli M. veti aivan päin persettä,ihan niinkun vuosi sitten jossain tv-osastossa...ja ihan niinkun n. 3 vuotta sitten kuin kuulin livenä ;-) Voisko olla,ettei ole kovasti musikaalinen hän? Jani W. veti sen sijaan erittäin hyvin,ja erittäin kivaa musaa tekee hän,mieluusti tuota kuuntelee :-) "Alumiinitähti" on sellaista hyminää vaan ei mitään kunnollista laulua, ärsyttävästi se soi radiossa jatkuvasti, en ole kyllä muuta häneltä kuullutkaan.. Mihin tarkoitukseen tuollaisia biisejä tehdään, se junnaa vaan paikallaan eikä mitään tapahdu! jotain taustamusiikkia se kai on? ei ainakaan tanssimusiikkia, pöh! | |
![]() 16.05.2006 04:18:31 | |
"Alumiinitähti" on sellaista hyminää vaan ei mitään kunnollista laulua, ärsyttävästi se soi radiossa jatkuvasti, en ole kyllä muuta häneltä kuullutkaan.. Mihin tarkoitukseen tuollaisia biisejä tehdään, se junnaa vaan paikallaan eikä mitään tapahdu! jotain taustamusiikkia se kai on? ei ainakaan tanssimusiikkia, pöh! HOHO!Vai hyminää... Kenties tuosta Janin biisistä/laulusta/musiikista saa irti jotain jos on korvat päässä???Sanoista en sano mitään,mutta kyllä ne nyt jonkun "Perutaan häät"voittaa sata nolla?Mun mielestä,MUN,ei toki sen SUUREN TURAKAISEN,jota säkin varmaan edustat?Pöh...lö...?Wittu onneksi nää on makuasioita eikä ole pakko kuunnella jos ei tykkää :-) Mikä sun mielestäs on kunnon laulua?Sellanen saatanallinen torotus ala Kilkkinen tai vatsahaavainen SilmuMäkelä-osasto?Tai Mattiloiden täysin mitäänsanomattoman sävytön tuuttaus,ikäänkuin lauluposetiivi,joka se vasta on sitä samaa alusta loppuun?? Muistatko biisin "Enkeleitä onko heitä?".....hyi sssstanas.... No,sä olet aivan ilmeinen humppaturakainen,syntynytkin se slipoveri päällä ja haitari sylissä...mä en,mulla on ONNEKSI rahtunen sitä nuoruuden rokkenrollia vielä veressä ja joskus jopa soitossa vaikka kohta on 50 lasissa :-) Ja päin persettä se Anneli veti,Jani laulo varsin puhtaasti,mun mielestä? Hyvää yötä ja huomenta, HOHO! Ostan Casion kun täytän 50v... | |
![]() 16.05.2006 07:35:09 | |
Kenties tuosta Janin biisistä/laulusta/musiikista saa irti jotain jos on korvat päässä???Sanoista en sano mitään,mutta kyllä ne nyt jonkun "Perutaan häät"voittaa sata nolla?Mun mielestä,MUN,ei toki sen SUUREN TURAKAISEN,jota säkin varmaan edustat?Pöh...lö...?Wittu onneksi nää on makuasioita eikä ole pakko kuunnella jos ei tykkää :-) Mikä sun mielestäs on kunnon laulua?Sellanen saatanallinen torotus ala Kilkkinen tai vatsahaavainen SilmuMäkelä-osasto?Tai Mattiloiden täysin mitäänsanomattoman sävytön tuuttaus,ikäänkuin lauluposetiivi,joka se vasta on sitä samaa alusta loppuun?? Muistatko biisin "Enkeleitä onko heitä?".....hyi sssstanas.... No,sä olet aivan ilmeinen humppaturakainen,syntynytkin se slipoveri päällä ja haitari sylissä...mä en,mulla on ONNEKSI rahtunen sitä nuoruuden rokkenrollia vielä veressä ja joskus jopa soitossa vaikka kohta on 50 lasissa :-) Ja päin persettä se Anneli veti,Jani laulo varsin puhtaasti,mun mielestä? Hyvää yötä ja huomenta, HOHO! Anneli veti huonosti, parempaakin oon hänelt kuullut, Janista en tykkää, oon siis puukorva, Turakin oon ja en lisäks tykkää Annelistakaan, saan kai kuitennii hunppaa kuunella ja tanssahella viel... MK:Sehä on J. Manjaana ja mustat klasit | |
![]() 16.05.2006 07:35:52 | |
HOHO!Vai hyminää... Kenties tuosta Janin biisistä/laulusta/musiikista saa irti jotain jos on korvat päässä???Sanoista en sano mitään,mutta kyllä ne nyt jonkun "Perutaan häät"voittaa sata nolla?Mun mielestä,MUN,ei toki sen SUUREN TURAKAISEN,jota säkin varmaan edustat?Pöh...lö...?Wittu onneksi nää on makuasioita eikä ole pakko kuunnella jos ei tykkää :-) Mikä sun mielestäs on kunnon laulua?Sellanen saatanallinen torotus ala Kilkkinen tai vatsahaavainen SilmuMäkelä-osasto?Tai Mattiloiden täysin mitäänsanomattoman sävytön tuuttaus,ikäänkuin lauluposetiivi,joka se vasta on sitä samaa alusta loppuun?? Muistatko biisin "Enkeleitä onko heitä?".....hyi sssstanas.... No,sä olet aivan ilmeinen humppaturakainen,syntynytkin se slipoveri päällä ja haitari sylissä...mä en,mulla on ONNEKSI rahtunen sitä nuoruuden rokkenrollia vielä veressä ja joskus jopa soitossa vaikka kohta on 50 lasissa :-) Ja päin persettä se Anneli veti,Jani laulo varsin puhtaasti,mun mielestä? Hyvää yötä ja huomenta, HOHO! HAAAAAAAHHHZZZZZZZ!!!!! Voihan viddulanjängä tuota purkausta! Oli pakko painaa pari kertaa ++ | |
![]() 16.05.2006 07:37:48 | |
saan kai kuitennii hunppaa kuunella ja tanssahella viel... Tottakai saat munkin puolesta, sillä sehän sulta taittuu notkein lantein ja jne. :) | |
![]() 16.05.2006 07:37:59 | |
HAAAAAAAHHHZZZZZZZ!!!!! Voihan viddulanjängä tuota purkausta! Oli pakko painaa pari kertaa ++ JESS. Urkuveli on taas iskussa. Hyvää päivää tietää tämä. Loistostartti. | |
![]() 16.05.2006 09:19:28 (muokattu 16.05.2006 09:27:35) | |
Heh, kiva että on erilaisia mielipiteitä! Tämä olikin jo tylsää kun kaikki vaan taputtelee toisiaan selkään.. 8) Toi Annelihan on 17 vee ja jos oot kuunnellu kolme vuotta sitten, niin se on ollut neljäntoista!! Aika sen vasta näyttää mitä tulee, mä tykkään sen takia, että on lähtenyt nuorena keikkalavoja kiertämään, eikä ensimmäisenä pyöräyttänyt levyä, niin kuin se nykyään menee yleensä. | |
![]() 16.05.2006 09:33:43 | |
Heh, kiva että on erilaisia mielipiteitä! Tämä olikin jo tylsää kun kaikki vaan taputtelee toisiaan selkään.. 8) Toi Annelihan on 17 vee ja jos oot kuunnellu kolme vuotta sitten, niin se on ollut neljäntoista!! Aika sen vasta näyttää mitä tulee, mä tykkään sen takia, että on lähtenyt nuorena keikkalavoja kiertämään, eikä ensimmäisenä pyöräyttänyt levyä, niin kuin se nykyään menee yleensä. Ja onhan ne Mattilan tummaääniset tyttäret niin nättejä ja iloisenoloisia, että... | |
![]() 16.05.2006 11:02:02 | |
Kyllä se Anneli ihan täysikäinen on jo. Oisko 19v? Möllisty! | |
![]() 16.05.2006 11:10:05 | |
Kyllä se Anneli ihan täysikäinen on jo. Oisko 19v? Ai että repesin! :D | |
![]() 16.05.2006 11:12:06 | |
Minäpäs se olenkin eniten kyynikko ja sanon että kaikki hyvät laulajat on kuolleita. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)