uruttaja 03.05.2006 14:54:42 | |
---|
Tää Dom Pérignon on Moët & Chandonin lippulaiva, jota tehdään vain hyvinä viinivuosina vuosikertasampanjana. (Jäi lähtemättömästi mieleen, kun kerran Tallinnan laivan tax-freen tyttö laskutti sen vain tavallisena Moët & Chandonina ja heti kävin keräämässä niitä monta flindaa lisää) Sinä ymmärrät hyvän päälle. |
Sertzo S 03.05.2006 16:15:20 (muokattu 03.05.2006 16:15:41) | |
---|
Tää Dom Pérignon on Moët & Chandonin lippulaiva, jota tehdään vain hyvinä viinivuosina vuosikertasampanjana. (Jäi lähtemättömästi mieleen, kun kerran Tallinnan laivan tax-freen tyttö laskutti sen vain tavallisena Moët & Chandonina ja heti kävin keräämässä niitä monta flindaa lisää) Ei siitä sen kummoisempi känni tule kuin halvemmistakin litkuista, niin on stana! Nimimerkki: Kateellinen köyhä |
baron 03.05.2006 16:49:13 | |
---|
Ei siitä sen kummoisempi känni tule kuin halvemmistakin litkuista, niin on stana! Nimimerkki: Kateellinen köyhä Mulla on sellainen teoria, että sellainen päivä, jonka aloittaa juomalla sampanjaa, ei voi päättyä kuin hyvin. Oon testannut teoriaani käytännössä ja näyttää toimivan. (Tää teoria ei päde kuohuviiniin!) My name is Baron, Sir Baron. |
uruttaja 03.05.2006 16:50:24 | |
---|
Mulla on sellainen teoria, että sellainen päivä, jonka aloittaa juomalla sampanjaa, ei voi päättyä kuin hyvin. Oon testannut teoriaani käytännössä ja näyttää toimivan. (Tää teoria ei päde kuohuviiniin!) Annatko tuolle takuun? |
EP 03.05.2006 16:55:52 | |
---|
Mulla on sellainen teoria, että sellainen päivä, jonka aloittaa juomalla sampanjaa, ei voi päättyä kuin hyvin. Oon testannut teoriaani käytännössä ja näyttää toimivan. (Tää teoria ei päde kuohuviiniin!) Shampanjat on tarkoitettu juhlallisiin tilaisuuksiin, tai muuten vaan seurustelujuomaksi. Mutta jos aletaan ryyppäämään kunnolla eikä leikkimään se pitää olla Koskenkorvaa, tai vastaavaa eikä mitään vettä! 8) |
Tankero 03.05.2006 16:58:54 | |
---|
Nuo samppanjat on ihan ylimainostettuja. Pärjäävät makutesteissä samalla tavalla kuin aidot konjakit. Eli leikatut tuotteet menee heittämällä ohi. Kuten alan miehet tietää 3:n tähen Jalu voittaa yleensä 100%:n varmasti 1000 euron konjakit. Höpö Varmasti, vissiin. |
uruttaja 03.05.2006 17:26:47 | |
---|
Höpö Niin olenkin. Kokeillaanpa miten makutestissä pärjää kesken puusouvin *Jalu, kolopertti ja konjankki. |
Tankero 03.05.2006 17:37:25 | |
---|
Niin olenkin. Kokeillaanpa miten makutestissä pärjää kesken puusouvin *Jalu, kolopertti ja konjankki. Kun olis varaa niin Paradisea toisin. Se pärjäis varmasti. Pitäisköhän panna puille hintaa, jotta olis vara ostaa. Olen merkinnyt ko päivämäärän tulikirjaimin annakkaan. Varmasti, vissiin. |
baron 03.05.2006 17:48:30 | |
---|
Shampanjat on tarkoitettu juhlallisiin tilaisuuksiin, tai muuten vaan seurustelujuomaksi. Mutta jos aletaan ryyppäämään kunnolla eikä leikkimään se pitää olla Koskenkorvaa, tai vastaavaa eikä mitään vettä! 8) Kyllä kuohuviini käy hyvin saunajuomaksi! My name is Baron, Sir Baron. |
ÄM 03.05.2006 17:58:37 | |
---|
Baron se on Suomen parhaiten juova pianisti. Domppaa on tullut kumottua kolmea eri vuosikertaa ja olihan se hyvää, mutta ei nyt ihan niin hyvää. Vappukeikalle hain bändille laatikollisen Törleyn kuivinta kuoharia. Ei paljon kalliimpaa voi käyttää, kun basisti ruiskutti yhden pullon yleisöön ja toisen kaatoi päälleen. Mitä vissyihin tulee, niin ennen join kaiken maailman Bonaquaa ja mitä niitä on. Sit huomasin, että hiilihapotettu lähdevesi maksaa 60 senttiä 1,5 litraa, niin ei paljon tarvii miettiä mitä hörppii nykyään. Jopa paremmalta maistuu mun mielestä. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |