Aihe: Missä olit silloin kun..
1 2 3 4 5
artope
27.04.2006 10:44:51

Tsernobylin ydinvoimalaonnettomuus tapahtui?

Olin intissä, muistaakseni oltiin rovajärvellä leirillä.
Kennedyn aikaan en ollut vielä syntynyt.
-???-
v_m_kangas
27.04.2006 13:52:37

Intissä ja vielä mettäkeikalla kaiken lisäksi, tuoretta lunta sulatettiin vedeksi. Ei ole tieten mitään vaivaa vaivaa vaivaa tullut tuosta kuitenkaan.
Humppaa tai soita humppaa
Sertzo S
27.04.2006 13:56:13
Se oli lauantaipäivä ja olin Punkaharjulla kyläilemässä erään viehkottaren luona.
haperi
27.04.2006 14:09:38
Kuuluisa ja suosittu kysymys pitkin maailmaa on päivämäärä 22.11.1963. Missä olit silloin?

Turussa, Nummenpakalla, Ylänekadulla. Lirut vaipassa - luultavasti.
uruttaja
27.04.2006 14:22:24
Intissä ja vielä mettäkeikalla kaiken lisäksi, tuoretta lunta sulatettiin vedeksi. Ei ole tieten mitään vaivaa vaivaa vaivaa tullut tuosta kuitenkaan.

Niinhän sinä luulet...
PL
27.04.2006 14:55:33
Se oli lauantaipäivä ja olin Punkaharjulla kyläilemässä erään viehkottaren luona.

Todennäköisesti raahaamassa puulaatikoita uransa ehtoossa olleen orkesterin keikalle tai sitten jollekkin muulle.
Ukko
27.04.2006 16:32:27

Laskeuma-alueella.

Niin muuten olin minäkin. Tampereen pohjoispuolelle tuli se isompi säteily Suomessa.
Ukko
27.04.2006 16:33:55

Molin sillon -8 kk

Minä oli jo 6 v. valistunut nuorukainen :/
Tankero
27.04.2006 16:51:00 (muokattu 27.04.2006 17:27:40)
Tsernon tiedotuksen aikaan tultiin Portimojoelta komennukselta.
Kennedystä kuulin ratiosta ja aamulla sanoi ope koulussa.
Lapuan pamauksesta kuulin uutisista, kun köllöteltiin ruokatunnilla kevätauringossa Isohaaran yläkanavan penkalla.
Lennonin murhasta kertoi Jake Nyman radiossa. Olin just Pajarin mutkassa menossa Pudikselle töihin. Siinä samalla kuulin, että Ronniekin oli kuollut.
Jake soitti heille molemmille Wigvamin Big Farewellin.
WTC ja Pentagon iskuista kuulin autoradiosta matkalla hakemaan Washingtonin lentolippuja.
Varmasti, vissiin.
manjaana
27.04.2006 18:50:20
Lapuan pamauksesta kuulin uutisista, kun köllöteltiin ruokatunnilla kevätauringossa Isohaaran yläkanavan penkalla.
Lennonin murhasta kertoi Jake Nyman radiossa. Olin just Pajarin mutkassa menossa Pudikselle töihin. Siinä samalla kuulin, että Ronniekin oli kuollut.
WTC ja Pentagon iskuista kuulin autoradiosta matkalla hakemaan Washingtonin lentolippuja.

Jo on pojalla hyvä muisti.. :o)
MK:Sehä on J. Manjaana ja mustat klasit
jjussila
27.04.2006 19:35:57

Eipä sitä muuten rumpariksi pääsisiskään...eller...
... ja kyllä jämpti on näin!?..
markkut4
27.04.2006 21:48:30

Kuka Ronnie, alkaako ö:llä?
Kumiankka
27.04.2006 21:58:22
Olin ulkona katolla kaiket pitkät päivät, rakennettiin Suomea ylöspäin

Itse tunsin jo itseni vanhaksi ja ajattelin että samaa paskaa ja pahempana oli ilmakehästä satanut kaikille tasapuolisesti ja epätasapuolisesti mutta kaikkialle kumminkin kun hullut suurvallat tekivät ydinkokeita kilpaa ilmakehässä ympäri maailman. Muistin toki sen että plutoniumia tarvii vain yhden hiukkasen ja keuhkosyöpä on aika todennäköinen.

Eniten vitutti kun ensimmäinen muksu oli juuri niitä päiviä tullut maailmaan, ja minkälaiseen.
isojussi
28.04.2006 08:54:58
Noh noh Pellinen! Vähemmästäki on jätetty vuotamaan kuiviin! :)

Martso on semmonen poika, että sitä ei pojitella!
Wanha Wetäjä: "Ehdoton 1. Pystö"
Chysleri
28.04.2006 09:59:53
Kotona olin..ikkää oli 6 vuotta.Muistan uutiset,kun tapahtumasta ilimotethin.
-Ookko soittanu klikin kans? -HÄ!!!kuka son?
KoskPaavo
28.04.2006 10:38:20
Kuka Ronnie, alkaako ö:llä?

Nimenomaan.
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
veeka
28.04.2006 14:34:20

Naisissa Jyväskylässä, luettiin paikallista sanomalehteä ja ihmeteltiin. Sitten mentiin taas peiton alle suojaan!

Kennedyn aikaan -13 kk, joten ei muista.

Lennonista kuulin Jake Nymanin "Rokkivekkari" ohjelmassa aamulla, kun olin lähössä kouluun, olipa haikea päivä.
"ei vaivaa kiire, ei dressi"
Ukko
28.04.2006 16:26:08

Muistin toki sen että plutoniumia tarvii vain yhden hiukkasen ja keuhkosyöpä on aika todennäköinen..

Joo. Asbestia tarvitaan sentään kaksi hiukkasta :(
Tankero
28.04.2006 17:01:40
Nimenomaan.

Kylläpä kyllä.
Varmasti, vissiin.
Tankero
28.04.2006 17:06:57

Paljon muuta en sitten muistakaan. Tuo viimenen oli aika jännä homma, kun mulla oli tosiaan liput varattuna 21 päiväksi ja olin menossa niitä noutamaan.
Yks aika tuttu henkilö asui silloin Wahingtonissa ja hiukan huolestutti hänkin. Sai siten vihdoin illalla soitettua ja kertoi, että heidät oli heti evakuoitu, kun oli valtin lafkassa hommissa.
Turvaisaahan siellä oli sitten mentyäni pyöriä, kun turvamiehiä ja poliiseja oli "aika lailla" näkösällä joka paikassa.
Varmasti, vissiin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)