Aihe: Tanssimuusikot?
1 2 3 4
Epämuusikko
17.05.2006 14:40:13 (muokattu 17.05.2006 14:40:36)
jazzia minäkin olisin aina halunnut soittaa, mutta jazzilla tulee maksalaatikko +leivät ja kaljat pöytään

Miksi ette vaan soita sitä mistä tykkäätte, kun on niin kova hinku yhtä aikaa humppalavalle ja sieltä pois?
Its easier to give up than allways tried to go up. Bustard #1
stagestar
18.05.2006 09:49:36 (muokattu 18.05.2006 09:52:03)
Niin justiinsa, en pystyisi soittamaan musiikkia josta en pidä.

...ja jota en osaa !

ai se oli jo sanottu, no ilmainen uusinta !
rok rok !!!
Fuzzy Boner
18.05.2006 09:59:15
TRJVK+voc

(hoho)
MÖLLISTY
garyfey
18.05.2006 11:06:35
No kyllähän tuo rahallinen korvaus on niin pieni ettei tätä rahan takia tee. Täytynee olla yläkerrassa jotain vikkaa tms. Siinä vaiheessa lopetan kun alkaa tuntuu että jotain ossaiskin (soittaa).

-Huonoja biisejä ookkaan - soittavat vaan niin huonosti!
Määrämittaista kehiin!
KoskPaavo
18.05.2006 14:41:40
TRJVK+voc

(hoho)

Mulla oli ennen freelance-palstalla vain TV ; eipähän tuolla keikkoja tullut.
Entäs tämä : TRJVK+voc(laitteilla kaksiääninen). saattaa olla monelle stadilaishemmolle tuttu.
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
Epämuusikko
18.05.2006 16:32:35 (muokattu 18.05.2006 16:33:08)
TRJVK+voc

(hoho)

Eikö tuo ole Apen levy? Hauska kuin mikä! Tää juttu taisi mennä tosin multa viuhuen yli...
Tankero
18.05.2006 16:54:23
Sun progenäytteesi sisältää juuri nuo argumentit.

HOHO Naulan kantaan. Olipa tosi omaperäisen kuuloista.
Varmasti, vissiin.
paice60
19.05.2006 13:20:54
No kyllähän nuorena miehenä kun vedettiin heavyä ja sitten alettiin soittaa humppaa, niin tulihan sitä vedettyä suu vähän virneessä, mutta jännä juttu että nykyäänkin tulee edelleen vedettyä samaa humppaa suu virneessä. Tosin syyt ovat nyt vähän erit. Aikaisemmin humppaa pidettiin vitsinä, mutta nykyään kaikki musiikki on hauskaa. Tuntuu vain siltä että kaikki hyvät biisit on jo tehty. Kyllä mä nyt vedän erittäin mielelläni kaikki tangot ja humpat ja muut turpeet, koska ne ovat oikeesti ihan mukavia vetää. Nykyiskelmistä enää harva tuo sellaisen fiilingin että totahan olisi kiva soittaa. Ja ne vanhat biisit ovat hyvin sävellettyjä ja niissä on sellaisia pieniä koukkuja että on käytetty ajatusta kappaleiden tekemisessä.
Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen.
KoskPaavo
19.05.2006 15:21:26
No kyllähän nuorena miehenä kun vedettiin heavyä ja sitten alettiin soittaa humppaa, niin tulihan sitä vedettyä suu vähän virneessä, mutta jännä juttu että nykyäänkin tulee edelleen vedettyä samaa humppaa suu virneessä. Tosin syyt ovat nyt vähän erit. Aikaisemmin humppaa pidettiin vitsinä, mutta nykyään kaikki musiikki on hauskaa. Tuntuu vain siltä että kaikki hyvät biisit on jo tehty. Kyllä mä nyt vedän erittäin mielelläni kaikki tangot ja humpat ja muut turpeet, koska ne ovat oikeesti ihan mukavia vetää. Nykyiskelmistä enää harva tuo sellaisen fiilingin että totahan olisi kiva soittaa. Ja ne vanhat biisit ovat hyvin sävellettyjä ja niissä on sellaisia pieniä koukkuja että on käytetty ajatusta kappaleiden tekemisessä.

KOMP
Esim. tällainen uusiotango kuin "Rannalla tuulee" kuulostaa juuri sellaiselta että tietsikalla on kasattu vanhoista hyvistä tangoista pätkä sinne sun tänne.
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
Anonymous-jazz
23.05.2006 15:05:48 (muokattu 23.05.2006 15:06:21)

Tämänkö takia piti nostaa neljä vuotta vanha aihe esiin???

Kova pyrky sulla ainakin on keikoille basistina/rumpalina/kosketinsoittajana...

EDIT: Lisää nyt ainakin tuohon jäsenkuvakseesi että soitat myös sitä bassoa rumpujen ja koskettimien lisäksi. Saattaa olla että ei tuurauskeikkoja tule kovin paljon sillä meriitillä että omistaa pari bassoa..

EDIT: Harrastelijabasistin ei kannata vetää puruja nokkaan.
Aivan sama mitä kusimusaa soitetaan. Kunhan siitä saadaan maksu.
JK
23.05.2006 15:23:31
EDIT: Harrastelijabasistin ei kannata vetää puruja nokkaan.

Noo, mä oon noin 30 vuotta harrastellut ja kaikennnäköisiä "ammattilaisia" on tullut vastaan. Ei täss mitään puruja nokkaan enää mee.

Mulle toi soittelu on mukavaa ajanvietettä duunin vastapainoksi, joten voin valita itse mitä soitan ja mitä en. Eikä aina edes rahasta.

Eikä ole tarvinnut tuurauskeikkoja etsiä Mnetin palstoilta.
Anonymous-jazz
23.05.2006 16:02:22

Noo, mä oon noin 30 vuotta harrastellut ja kaikennnäköisiä "ammattilaisia" on tullut vastaan. Ei täss mitään puruja nokkaan enää mee.

Mulle toi soittelu on mukavaa ajanvietettä duunin vastapainoksi, joten voin valita itse mitä soitan ja mitä en. Eikä aina edes rahasta.

Eikä ole tarvinnut tuurauskeikkoja etsiä Mnetin palstoilta.

Mnetin palstoilla harvemmin ne ammattilaiset ilmoittelee mitään.
Aivan sama mitä kusimusaa soitetaan. Kunhan siitä saadaan maksu.
Epämuusikko
23.05.2006 19:06:48 (muokattu 23.05.2006 19:07:26)
Poistin.........
Fuzzy Boner
23.05.2006 21:39:43
Eikö tuo ole Apen levy? Hauska kuin mikä! Tää juttu taisi mennä tosin multa viuhuen yli...

Lue muusikkolehden freelance-ilmotuksia!
MÖLLISTY
uruttaja
23.05.2006 21:43:27

Juuri näin.
Epämuusikko
23.05.2006 23:24:37

Göö. Mutta ne on muusikoita, kai ne ilmoitukset paikkansa pitää? Vai...
uruttaja
24.05.2006 00:03:53 (muokattu 24.05.2006 00:04:20)

Varmaan ainakin puhelinnumerot pitää osittain paikkaansa.

Yhellä pohjoisen osaston soittajalla taittu listan mukaan kaikki, siis ihan kaikki kitaralla ja bassolla, + siihen vielä lauluhommat soolona ja köörissä, genre ei rajoittanut edes sitä puolta. Oikeasti ei taitu yhtään mikään.,
EP
24.05.2006 00:24:58
Varmaan ainakin puhelinnumerot pitää osittain paikkaansa.

Yhellä pohjoisen osaston soittajalla taittu listan mukaan kaikki, siis ihan kaikki kitaralla ja bassolla, + siihen vielä lauluhommat soolona ja köörissä, genre ei rajoittanut edes sitä puolta. Oikeasti ei taitu yhtään mikään.,

Mutta eihän mainoksen nykyään tarvitse olla totta, pääasia, että se herättää tietyn mielikuvan asiakkaassa! :)
Eddy
24.05.2006 00:57:23 (muokattu 24.05.2006 01:22:26)

Pitää toki, ei tonne listalle niin vain kivuta! Jokaisen kirjaimen (T, R, J, V ja K) ansaitsemiseksi nimensä perään käydään tiukat testit. Tuolta voi tilata luottavaisin mielin sokkona kaverin tyyliin kuin tyyliin.
Koskettelen soittimia...
Timi
24.05.2006 07:02:32
59 lähestyy!
Kylmän viileesti!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)