WanhaWetäjä 10.04.2006 12:58:48 | |
---|
Sorry WW , ei tässä ollut mitään. aistin kyllä tuon "vitsin" kirjoituksesi takaa. Väsymystä päällä kovan työjakson ja eilisen messun jälkeen. Mutta oikeassa olet että Purplea ei voi vetää prima vistana. Sen takiahan kysyttiin Paicea koska tiedettiin että se osaa ulkoa nuo ja loput pystyy "klaaraamaan". No semmoista. Mutta se kombo josta muualla puhuttiin minä,sinä ja hessu vois joskus vetää yhden tai kaksi keikkaa. Vois olla ihan mukava kokemus. Välillä mullakin "keittää" etenkin kovan työjakson jälkeen. No,katson minäkin taas peiliin,olen pahoillani,wähän meni överiksi tuo mun kevennykseni... Eihän tuo Purple oikeesti taitu kuin asiaan vihkiytyneiltä,ei musta olis siihen(kään),vaikka joskus 76 vedettiin noita haiveistaareja,oli stemmakitarat kopsattu yks yhteen... mutta jos reenais,nii kai ne vielä vois taittua:-) Mutta joo...täytyy Hessua houkutella kehiin,kun nyt sais sen kiinni,se on huono ollut aina vastaan puhelimeen. Ostan Casion kun täytän 50v... |
jon lord 10.04.2006 13:03:24 | |
---|
No,katson minäkin taas peiliin,olen pahoillani,wähän meni överiksi tuo mun kevennykseni... Eihän tuo Purple oikeesti taitu kuin asiaan vihkiytyneiltä,ei musta olis siihen(kään),vaikka joskus 76 vedettiin noita haiveistaareja,oli stemmakitarat kopsattu yks yhteen... mutta jos reenais,nii kai ne vielä vois taittua:-) Mutta joo...täytyy Hessua houkutella kehiin,kun nyt sais sen kiinni,se on huono ollut aina vastaan puhelimeen. Mitähän se touhuaa nykyisin. Viimeksi olen nähnyt silloin kun tein ne pari tuurauskeikkaa silloin muutama vuosi sitten juhannuksena. Jutut oli ainakin samat kuin ennen. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
WanhaWetäjä 10.04.2006 13:27:25 | |
---|
Mitähän se touhuaa nykyisin. Viimeksi olen nähnyt silloin kun tein ne pari tuurauskeikkaa silloin muutama vuosi sitten juhannuksena. Jutut oli ainakin samat kuin ennen. Se on tehnyt noita kiinteistöhuoltohommia jo vissiin 3 vuotta,eli ns kiertävä talkkari,raskasta hommaa,aikaset herätykset... En ihmettele että kyseli tuossa vuodenvaihteessa keikkatilannetta ylipäätään,jotain bändihommaa ne on kai pähkäilly sen Aikaraudan tiimoilta? Ostan Casion kun täytän 50v... |
jon lord 10.04.2006 13:31:34 | |
---|
Se on tehnyt noita kiinteistöhuoltohommia jo vissiin 3 vuotta,eli ns kiertävä talkkari,raskasta hommaa,aikaset herätykset... En ihmettele että kyseli tuossa vuodenvaihteessa keikkatilannetta ylipäätään,jotain bändihommaa ne on kai pähkäilly sen Aikaraudan tiimoilta? Onko se tosi juttu mitä se kertoi sen Aikaraudan tiimoilta että vetivät joskus Puikkarissa jonkun show vedon kun se oli ainut tapa saada keikka sinne. Seinähullut tais olla just edellinen bändi siellä ja Hessu kertoi että niidenkin piti vetää joku show siellä. Hessun sanojen mukaan se oli ihan huttua se show minkä ne kehitti sinne. Tais olla seinähullutkin eturivissä katsomassa. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
paice60 10.04.2006 13:42:10 | |
---|
Jätkät rupes peruun. Ihme tyyppejä. Mehän tehdään se WW:n ehdottama eka Dream Team ja pistetään tyypit hiljaiseks´. Tanan tosikot. Ajattelenko....siis olenko? |
jon lord 10.04.2006 13:44:02 | |
---|
Jätkät rupes peruun. Ihme tyyppejä. Mehän tehdään se WW:n ehdottama eka Dream Team ja pistetään tyypit hiljaiseks´. Tanan tosikot. ja mä tuun basistiksi prk........ Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
paice60 10.04.2006 13:45:49 | |
---|
ja mä tuun basistiksi prk........ Jos vedät vasemmalta, muuten ei ...j..laut. Ajattelenko....siis olenko? |
jon lord 10.04.2006 13:47:19 | |
---|
Jos vedät vasemmalta, muuten ei ...j..laut. Vaikka keskeltä jos ei muuta.. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
M.i.k.key 10.04.2006 13:48:21 (muokattu 10.04.2006 13:48:55) | |
---|
Eipä olis hirveästi kyseltävää tuossa WW:n listaamassa orkassa. Paratiisit yms. toimis. Esim. Myggan vois soittaa pannuja. Möllisty! |
Fuzzy Boner 10.04.2006 14:06:08 | |
---|
Eipä olis hirveästi kyseltävää tuossa WW:n listaamassa orkassa. Paratiisit yms. toimis. Esim. Myggan vois soittaa pannuja. Tottta. Myggania suosittelen rumpuihin tohon. MÖLLISTY |
BigPapa 10.04.2006 14:11:02 | |
---|
Mites noita musiikki näytteitä saa muten muitten kuuluville mikserinettiin tai muualle?Onks kellään messengeriä niin vois kokeilla että toimiiko noi edes.Siis toi tiedostomuoto missä ne nyt on. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
baron 10.04.2006 14:53:27 | |
---|
Mites noita musiikki näytteitä saa muten muitten kuuluville mikserinettiin tai muualle?Onks kellään messengeriä niin vois kokeilla että toimiiko noi edes.Siis toi tiedostomuoto missä ne nyt on. Kun rekisteröidyt mikseriin, niin se antaa sulle mahdollisuuden uploadata mp3:sia. Ei sulla tarvitse itsellä olla muuta kuin nettiyhteys. My name is Baron, Sir Baron. |
BigPapa 10.04.2006 14:55:22 | |
---|
Kun rekisteröidyt mikseriin, niin se antaa sulle mahdollisuuden uploadata mp3:sia. Ei sulla tarvitse itsellä olla muuta kuin nettiyhteys. Oon rekisteröitynyt, mutta siinä vaiheessa kun alan lisätä biisejä ilmaantuu sellainen about:blank ikkuna mihin ei saa lisättyä mitään. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
baron 10.04.2006 15:03:51 | |
---|
Oon rekisteröitynyt, mutta siinä vaiheessa kun alan lisätä biisejä ilmaantuu sellainen about:blank ikkuna mihin ei saa lisättyä mitään. Pitäisi toimia niin, että 1. Lisää uusi piisi 2. Selaa sen osoite omalta koneeltasi 3. Seuraava ja sitten se alkaa uploadata. Voi tehdä sitä muutaman minuutin. Jos ei näin toimi, kysy viisaammalta, en tiedä mikä vikana. My name is Baron, Sir Baron. |
BigPapa 10.04.2006 15:05:38 | |
---|
Pitäisi toimia niin, että 1. Lisää uusi piisi 2. Selaa sen osoite omalta koneeltasi 3. Seuraava ja sitten se alkaa uploadata. Voi tehdä sitä muutaman minuutin. Jos ei näin toimi, kysy viisaammalta, en tiedä mikä vikana. Mistä se löytyy se Lisää uusi biisi? Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Riksteri 10.04.2006 15:07:00 | |
---|
Oon rekisteröitynyt, mutta siinä vaiheessa kun alan lisätä biisejä ilmaantuu sellainen about:blank ikkuna mihin ei saa lisättyä mitään. Tuo about:blank voi olla kyllä joku viiruskin, minulla oli tuollainen selainkaappari koneellani ja taisi lopullisesti poistua vasta kun jouduin laittamaan koko käyttiksen uusiksi jonkun linkin sotkettua Windowsin kokonaan boottaamattomaan kuntoon. http://www.pchell.com/support/aboutblank.shtml Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.
~ Anonymous
(Roy Phillips's website) |
BigPapa 10.04.2006 15:18:40 (muokattu 10.04.2006 15:21:13) | |
---|
Tuo about:blank voi olla kyllä joku viiruskin, minulla oli tuollainen selainkaappari koneellani ja taisi lopullisesti poistua vasta kun jouduin laittamaan koko käyttiksen uusiksi jonkun linkin sotkettua Windowsin kokonaan boottaamattomaan kuntoon. http://www.pchell.com/support/aboutblank.shtml Ei mulla selaimessa ole mitään vikaa eikä tuo siinä tule vaan ainoastaan siellä Mikseri netin biisinlisäys kohdassa.Mun Mikseri aukee ihan vaivattomasti. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
baron 10.04.2006 15:25:32 | |
---|
Mistä se löytyy se Lisää uusi biisi? Meet oman projektisi hallintaan, sieltä kohtaan biisit ja avautuu uusi sivu, jonka eka vaihtoehto on "Lisää uusi biisi" My name is Baron, Sir Baron. |
BigPapa 10.04.2006 17:28:51 | |
---|
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
R.Syke 10.04.2006 17:53:16 (muokattu 10.04.2006 17:53:35) | |
---|
No hyvä on sitten,tässä tulee mun OIKEE Dream Team,sellanen että jos mä ite osaisin OIKEESTI jotain niin tossa ois varmaan kiva vetää: -Ihmettelenkin, miksei WW soitakaan noissa jengeissä, vaan hikisissä tanssipaikoissa. Jotenkin tuntuu tuhlaukselta. Empatiat. |