isojussi 08.04.2006 16:53:19 | |
---|
HOHO!Joo,ei ole klovnin osa helppo,ei! Heh - ei aina, mutta sitäkin hauskempi. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
baron 08.04.2006 17:34:24 | |
---|
Mutta se mikä mua joskus vähän ihmetyttää ja ärsyttää on eräiden palstalaisten käsittämättömän erheellinen kuva keikkailun ihanuudesta AMMATTINA,VARSINKIN kun kyseessä on jatkuvasti ne pari-kolme tyyppiä,jotka eivät OLE IKINÄ keikkabändeissä soittaneet Mikähän on se duuni, joka maistuu vuosikymmeniä? Mitä duunin perässä matkustamiseen tulee, mä oon tehnyt sitä toistakymmentä vuotta, tosin en soittamisen takia. Silloin ei kehä III ollut rajana, syy että nyt on, johtuu osittain edellisestä. My name is Baron, Sir Baron. |
isojussi 08.04.2006 17:55:02 | |
---|
Mä ainakin lähden ny keikalle - MMMMMMMMOOORO! Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
Ukko 08.04.2006 18:06:15 | |
---|
Mikähän on se duuni, joka maistuu vuosikymmeniä?. Sellainen johtajan virka ettei olisi vastuuta mistään, kova palkka, miljoonien edustustili, piiiiitkääät lomat eikä työajoista niin väliä. |
jeppeq 08.04.2006 18:11:49 | |
---|
Sellainen johtajan virka ettei olisi vastuuta mistään, kova palkka, miljoonien edustustili, piiiiitkääät lomat eikä työajoista niin väliä. Mulla oli kerran sellainen pomo, vanha soittaja ja oikein mestari sellainen. Ei kai se ihan miljoonia tienannu mutta omaisuutta lienee jo kertynyt niillä määrin moninkertaisestikin. Oli loppuelämänsä aika toimettomana hommien pyöriessä ilmankin sitä. Kuoli viinaan ja elimistön pettämiseen. Ei taija sopia soittajille tuo elämäntyyli.. Valehtelisin jos väittäisin |
uruttaja 08.04.2006 18:31:28 | |
---|
Mulla oli kerran sellainen pomo, vanha soittaja ja oikein mestari sellainen. Ei kai se ihan miljoonia tienannu mutta omaisuutta lienee jo kertynyt niillä määrin moninkertaisestikin. Oli loppuelämänsä aika toimettomana hommien pyöriessä ilmankin sitä. Kuoli viinaan ja elimistön pettämiseen. Ei taija sopia soittajille tuo elämäntyyli.. Kaikissa nautinnoissa pitää olla joku tolokku mukana. Mulla ois aikaa juopotella vaikkaa aamua iltaa, mutta hallinnassa tämä on jollain lailla ainakin. |
jeppeq 08.04.2006 18:55:15 | |
---|
Kaikissa nautinnoissa pitää olla joku tolokku mukana. Mulla ois aikaa juopotella vaikkaa aamua iltaa, mutta hallinnassa tämä on jollain lailla ainakin. "tosimuusikot taitaa olla keikalla" - entä itse ? Nimimerkillä "KARHUA" tölkistä ja keikkanauhojen kuuntelua ( fiilishakuisuutta, hyvä vai huono, mene ja tiedä.. ) Valehtelisin jos väittäisin |
uruttaja 08.04.2006 19:29:56 | |
---|
"tosimuusikot taitaa olla keikalla" - entä itse ? Nimimerkillä "KARHUA" tölkistä ja keikkanauhojen kuuntelua ( fiilishakuisuutta, hyvä vai huono, mene ja tiedä.. ) Eilisen meri-ilmaston aiheuttamaa tutinaa tässä poistelen nappailemalla Kohovia. |
Sertzo S 08.04.2006 20:00:39 | |
---|
Kuuntelen menneiden vuosien euroviisuja. Tasoittelin ja lievä känni on vielä päällä. Ralli ei kuitenkaan jatku enää, näin päätin. |
baron 08.04.2006 20:17:05 | |
---|
Tää "epätosimuusikko" on lähdössä keikalle. Tulin mökiltä varta vasten kaupunkiin tätä varten. Viihdyn himassakin enkä todella tarvitse tekosyitä, jos haluan ulos, arkena tai viikonloppuna. My name is Baron, Sir Baron. |
Epämuusikko 08.04.2006 20:22:03 | |
---|
Epämuusikko oli tänään kaksissa treeneissä. Eli vapaapäivä :) Eilen oli viikon ainoa keikka. Meni päin helvettiä. Ensi viikolla on kans yksi keikka. Sitä seuraavalla kahdella viikolla onkin kaksitoista. Ja koulut päälle.... It´s easier to give up than allways tried to go up. |
Sertzo S 08.04.2006 20:25:19 | |
---|
Kävimme jokunen tunti sitten erään ystävättäreni ja entisen seurustelukumppanini kanssa hänen äitinsä haudalla. Se tuntui tapahtumana oikein hyvältä, kun hän yllätäen soitti ja kysyi, että kävisikö tämä minulle. Suostuin oitis ja samalla kerroin olotilani. Vaikka olinkin hieman juopunut suhtauduin tapahtumaan hartaudella ja kunnioituksella. |
R.Syke 08.04.2006 20:35:12 (muokattu 08.04.2006 20:39:28) | |
---|
Siinä oli varmaan monenlaista herkkyyttä ilmassa? Kyllä tuo vielä menee, mutta kovassa krapulassa hautajaisissa olo on....huh Amatöörillekin pitelemistä - Mites tosimuusikoille? Taskumatti mukana? |
jeppeq 08.04.2006 20:42:41 | |
---|
Kävimme jokunen tunti sitten erään ystävättäreni ja entisen seurustelukumppanini kanssa hänen äitinsä haudalla. Se tuntui tapahtumana oikein hyvältä, kun hän yllätäen soitti ja kysyi, että kävisikö tämä minulle. Suostuin oitis ja samalla kerroin olotilani. Vaikka olinkin hieman juopunut suhtauduin tapahtumaan hartaudella ja kunnioituksella. Sehän muusikoissa onkin ihmeellistä, että tarvittaessa laidasta reunaan onnistuu tunnelmat. Kaippa se on sitä DNA:ta sitten - Elämä on. Hienosti tehty, varmasti arvosti tutun henkilön paikallaoloa tilastasi huolimatta. Valehtelisin jos väittäisin |
Lennu 08.04.2006 20:47:53 | |
---|
Joo, muusitosikot on keikalla. Mä jatkan kotona simaa votkalla. Varsin maukasta. himassa.net "Kissaa ei saa puhaltaa korvaan. Jos sitä puhaltaa neljä tai viisi kertaa, se puraisee huuleen eikä päästä irti ainakaan minuuttiin." - Lisa 9 v. |
uruttaja 08.04.2006 21:14:04 | |
---|
Kävimme jokunen tunti sitten erään ystävättäreni ja entisen seurustelukumppanini kanssa hänen äitinsä haudalla. Se tuntui tapahtumana oikein hyvältä, kun hän yllätäen soitti ja kysyi, että kävisikö tämä minulle. Suostuin oitis ja samalla kerroin olotilani. Vaikka olinkin hieman juopunut suhtauduin tapahtumaan hartaudella ja kunnioituksella. Eiköhän meistä kaikista humpanpanemista löydy se herkkäpuolikin. |
humppahanuristi 08.04.2006 21:19:59 | |
---|
Mielestäni tuon otsikon pitäisi olla: "Keikkamuusikot taitaa olla keikalla" Keikkailu on tiimityötä ja siinä vaikuttaa yhteishenki homman mielekkyyteen ratkaisevasti, lisäksi musiikillisten näkemysten erovaisuus saattaa vaikuttaa. Riippuen kuinka paljon näihin asioihin nyt yksittäinen soittaja pystyy yleensäkkään vaikuttamaan, joskus enemmän joskus vähemmän, toisinaan ei lainkaan. Riippuu ihmisestä itsestään haluaako, pystyykö ja kuinka pitkään soittamaan pahimmassa tapauksessa samat biisit illasta toiseen, itse vaikuttamatta niiden esitystapaan millään tavalla. Täähän Tanssimusiikki -palsta, eikä pelkästään Keikkamuusikko -palsta. Joo, myönnetään. Pieni asiavirhe. Ei pahalla. Ilonpilaaja |
paice60 08.04.2006 21:21:06 | |
---|
No minä lasken olevani tosimuusikko kun olen tehnyt tätä työkseni 20 vuotta ja ylikin enkä ollut tänään enkä eilen keikalla, kun sattui olemaan vapaa viikonloppu. Oltiin vaimon kanssa käymässä mun vanhempien luona ja tänään oltiin Helsingissä golfmessuilla katselemassa ja pitämässä hauskaa. Ei se tarkoita sitä että vaikka onkin "tosimuusikko " että aina olisi keikalla. Kyllä minä ainakin nykyään pidän pikkulomia vaikka väkisin jotta taas jaksaa. Sitten taas ensi viikolla mennään tukka putkella, mutta välillä on tosi kiva olla vaan perheen kanssa ja tehdä kaikkea kivaa. Ajattelenko....siis olenko? |
humppahanuristi 08.04.2006 22:08:36 | |
---|
Jaa, nyt kun luin ketjua läpi melkein ajatuksen kanssa, niin työhän ootte ihan väärinymmärtäneet minut. Oli eilen illalla vaan palstalla niin hiljaista, että totesin herrojen/rouvien/neitien olevan keikalla. Mutta hyvä keskusteluhan se lähti päälle. Tuohon työssäjaksamiseen vaikuttaa aika moni asia ja mitä jaksaa pitkää ja mitä ei. Nyt 2 vuotta ollut taas aktiivisesti päivätöissä (2 vuotta puolityöttömänä välissä=muusikko) ja pukkaa kummasti taiteilijaluonne esiin. Alkaa tuo paperinpyörittäminen tökkiä ja varsinkin aamuseitsemältä töihin lähtö. Ja mikä kummallisinta, tässä työssä ollaan periaatteessa toimistohommissa ja parhaimmillaan/pahimmillaan 400km virka-ajoa/päivä. Muutamaankin kertaan on tullut mietittyä, että mitä järkeä. Sitten kun miettii siihen päälle, että mitäs muuta voisin tehdä elääkseni. Suoraan sanoen, taitaa olla jo niin paljon taiteilijaluonnetta, että mikään homma ei kovin pitkään kiinnosta. Jotain keinoja työssäjaksamiseen olisi keksittävä tai sitten voitettava lotossa. Ilonpilaaja |
paice60 08.04.2006 22:13:23 | |
---|
Jaa, nyt kun luin ketjua läpi melkein ajatuksen kanssa, niin työhän ootte ihan väärinymmärtäneet minut. Oli eilen illalla vaan palstalla niin hiljaista, että totesin herrojen/rouvien/neitien olevan keikalla. Mutta hyvä keskusteluhan se lähti päälle. Tuohon työssäjaksamiseen vaikuttaa aika moni asia ja mitä jaksaa pitkää ja mitä ei. Nyt 2 vuotta ollut taas aktiivisesti päivätöissä (2 vuotta puolityöttömänä välissä=muusikko) ja pukkaa kummasti taiteilijaluonne esiin. Alkaa tuo paperinpyörittäminen tökkiä ja varsinkin aamuseitsemältä töihin lähtö. Ja mikä kummallisinta, tässä työssä ollaan periaatteessa toimistohommissa ja parhaimmillaan/pahimmillaan 400km virka-ajoa/päivä. Muutamaankin kertaan on tullut mietittyä, että mitä järkeä. Sitten kun miettii siihen päälle, että mitäs muuta voisin tehdä elääkseni. Suoraan sanoen, taitaa olla jo niin paljon taiteilijaluonnetta, että mikään homma ei kovin pitkään kiinnosta. Jotain keinoja työssäjaksamiseen olisi keksittävä tai sitten voitettava lotossa. Jos näitä juttuja miettii, niin onko missään mitään järkeä. Pääasia on että viihtyy eikä kiusaa muita (paitsi musiikilla, heh heh ). Elää ja antaa elää on mun mottoni. Tuossa juuri aloitin uuden kyselyn työnteon ja loman jaksotuksesta, käyppä siellä vastaamassa niin voit itsekin samalla miettiä mitä haluaa elämältään. Kyllä tänne maailmaan kaikkea mahtuu, kun ei ketään muuta häiritse ( paitsi sillä musiikila heh heh). Ajattelenko....siis olenko? |